آوای جنوب

تیم فوتبال نفت گچساران خالی از بازیکن و سرمربی/بازیکنانی که فوج فوج به تیم‌های دیگر می‌روند

با رفتن داریوش یزدی از نفت گچساران هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده است و این در حالی است که دقیقه‌ها و ساعت‌ها به سرعت باد می‌گذرد و هر روز وقت تلف کردن در چنین شرایطی جایز نیست.
آوای جنوب/علی مراد کاظم پور

 در حالی که بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان از اول شهریور ماه آغاز می‌شود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون برای جذب بازیکنان جدید اقدامی نکرده است.

بر اساس این گزارش، این روزها در فضای رسانه‌ها شاهد هستیم بازیکنان خوب و اثرگذار این تیم یک به یک در حال رفتن هستند.

هر چند تیم نفت و گاز گچساران علی‌رغم تمام شایستگی‌هایی که داشت در سال گذشته نتوانست به لیگ یک صعود کند و با بدشانسی روبرو شد اما امروز شاهد هستیم پله ترقی دیگر بازیکنان شده است.

بی‌شک درخشش نفت گچساران در جام حذفی بازیکنانی از نفت را به نمایش گذاشت که این روزها به راحتی شاهد رفتن آنها از نفت گچساران هستیم.

با رفتن داریوش یزدی از نفت گچساران هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده است و این در حالی است که دقیقه‌ها و ساعت‌ها به سرعت باد می‌گذرد و هر روز وقت تلف کردن در چنین شرایطی جایز نیست.

با رفتن سهیل صالحی بازیکن جوان گچسارانی به تیم سیاه جامگان مشهد در روزهای گذشته امروز نیز آرمان فرهمندیان دروازه‌بان شایسته گچسارانی که هر دو بومی گچساران هستند با قراردادی ۳ ساله به سیاه جامگان و در روزهای گذشته نیز فرشید پاداش بازیکن هم استانی دیگرمان از نفت گچساران به تیم لیگ یکی شهرداری ماهشهر پیوست.

از سوی دیگر عباس عامری هافبک نفت و گاز گچساران نیز در روزهای گذشته به ملوان انزلی پیوست.

شنیده می‌شود عماد قاسمی و مصطفی نوبخت بازیکنی که در فصل گذشته در اواخر مسابقات به گچساران آمد و در اواخر مسابقات تمرینات تیم را ترک کرد در حال عقد قرارداد با تیم‌های لیگ یکی هستند.

این در حالی است که نفتی‌های گچساران هنوز مربی خود را انتخاب نکرده‌اند و از سوی دیگر فقط شاهد رفتن بازیکنانشان به تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک هستند.

هرچند از فرشاد پیوس  و وحید رضایی و دیگر گزینه‌ها به عنوان سرمربی آینده نفت گچساران مطرح می‌شود اما باید دید آیا در این روزها که تیم ها در حال یارگیری هستند وقت به نفت گچساران این اجازه را خواهد داد تا بتوانند تیم خود را آن گونه که می‌خواهند، ببندند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president