آوای جنوب

امام جمعه باشت:جواب ترقه بازی های دشمنان موشک است/جذب نیرو در شبکه بهداشت فقط با آزمون باید صورت گیرد

امام جمعه باشت گفت:ایران اسلامی قبل از اینکه از شیعیان بحرین حمایت کند از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده است و هیچگاه دست از حمایت از مظلوم بر نمی داردو به هرکشوری که ظلم شود ملت ما جلوی زورگویان می ایستد.
امام جمعه باشت گفت:ایران اسلامی قبل از اینکه از شیعیان بحرین حمایت کند از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده است و هیچگاه دست از حمایت از مظلوم بر نمی داردو به هرکشوری که ظلم شود ملت ما جلوی زورگویان می ایستد.

حجت السلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از ملت ایران،مردم شهرستان و مسئولان در شرکت از راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد:روز قدس یادگار امام است.امام با تیزبینی و هوشیاری که یک سال از عمر انقلاب نگذشته بود که همه امت اسلامی را در جهان برای حمایت از فلسطین فراخواندند.امام مبانی قرآنی داشتند و در آیات قرآن اسرائیل و یهود را دشمن اسلام و مسلمین معرفی می کند و امام خمینی (ره)نیز در جمعه اخر ماه مبارک رمضان برای وحدت امت اسلامی روز قدس را بنا نهاد ودر خیلی از کشورهای مسلمان در این روز مردم حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام میکنند.

 

 

وی افزود:در روز جهانی قدس هدف تنها این نیست که از کشور فلسطین حمایت کنیم بلکه همه مردم و کشورهایی که مورد ظلم واقع شده اند را حمایت می کنیم و هدف بسیار وسیع تر است.

 

عبودی عنوان کرد:ایران اسلامی قبل از اینکه از شیعیان بحرین حمایت کند از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده است و هیچگاه دست از حمایت از مظلوم بر نمی داردو به هرکشوری که ظلم شود ملت ما جلوی زورگویان می ایستد.

 

این خطیب جمعه تصریح کرد:هیچگاه این اصل از محتوای جمهوری اسلامی پاک نخواهد شد و این شعار های مرگ بر آمریکا و اسرائیل تا ظهور امام عصر(عج) زنده و پابرجا و روز به روز مستحکم تر خواهد بود.

 

عبودی افزود:حمله موشکی ایران به تروریست ها در سوریه پیام های زیادی داشته است.جواب ترقه بازی های دشمنان موشک است و دشمنان بدانند جمهوری اسلامی تحمل ترقه بازی را هم ندارد و جواب آن را با موشک خواهد داد.

 

وی ادامه داد:پیام دیگر این حمله ،توان موشکی و نظامی ما را نشان داد که جمهوری اسلامی این توان را دارد و تنها از موشک میان برد استفاده کرد و اگر لازم باشد از موشک های بلند برد هم استفاده خواهد کرد.توان موشکی ما بسیار دقیق بوده که از ایران ارسال و مستقیم به مقر داعشی ها اثابت کرد.این یک پیغام به اربابان داعش بود که امسال عربستان و امریکا بدانند جمهوری اسلامی ایران آماده است و شعار نمی دهد.

حجت السلام عبدالرحیم عبودی اظهار کرد:این مسئله ملی است و باید همه جناح ها اتحاد خود را حفظ کنند.و دشمنان اگر دست برندارند جمهوری اسلامی ایران ، سپاه و نیروهای انتظامی پای کار هستند و انتقام خواهند گرفت.

 

وی در بخش دیگری از خطبه ها به هفته قوه قضائیه اشاره و گفت:ضمن تبریک به این نهاد از آنها میخواهیم جوری عمل کنند که مردم آنها را پشتوانه و تکه گاه خود بدانند.گاهی هم قوه قضائیه مظلوم واقع می شود و هرگاه قضاوتی کند یکی از طرفین ناراحت خواهد بود.خواهش دیگر ما در مبارزه با مفاسد اقتصادی کوتاهی نکنند و با آنها مبارزه کنند که تاکنون برنامه های خوبی صورت گرفته و امید است ریشه فساد از کشور ما برداشته شود.باید عوامل فساد در مله عام رسوا شوند که درس عبرتی شود.

 

وی تصریح کرد:تاسیس اداره تبلیغات به دستور امام صورت گرفت که یک نهاد فرهنگی است.تشکر از اداره تبیغات اسلامی در شهرستان که با وجود کمبودها همیشه کار های خوبی انجام داده اند و فرماندار محترم هم از برنامه های فرهنگی حمایت کرده که از ایشان تشکر می کنیم.

 

 

عبودی گفت:دیروز از بکارگیری چند نفر در شبکه بهداشت خبر داده شد که این کار غیرقانونی است.و الحمدالله با پیگیری های نماینده محترم شهرستان باشت و گچساران،فرماندار و دفتر امام جمعه کارکردن این افراد در شبکه بهداشت منحل  شد،و اگر استخدامی قرار است صورت بگیرد باید با آزمون برگزار شده و حقی از کسی ضایع نشود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president