آوای جنوب

معاون قرارگاه خاتم اولاصیاء در گچساران:مرحله کنونی را هم مانند همه فتنه‌ها پشت سر می‌گذاریم/بیش از ۲۰ سند مثل ۲۰۳۰ در حال ورود به کشور است/سند ۲۰۳۰ راه ورود تفکر صهیونیستی به کشور/چپ و راست نداریم فقط انقلابی و غیر انقلابی

معاون قرارگاه خاتم اولاصیاء گفت: بیش از ۲۰ سند مثل ۲۰۳۰ در حال ورود به کشور است.
آوای جنوب/علی مراد کاظم پور
معاون قرارگاه خاتم اولاصیاء گفت: بیش از ۲۰ سند مثل ۲۰۳۰ در حال ورود به کشور است.

حاج عظیم ابراهیم‌پور معاون قرارگاه خاتم‌الاوصیاء ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهر گچساران و همچنین راهپیمایان روز قدس در محل مصلای امام خمینی شهر گچساران با تبریک روز قدس به مردم این شهرستان اظهار کرد: امروز  ۳۸ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و باید مشاهده کرد که انقلاب اسلامی در چه جایگاهی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در تمام دوران تاریخ این گونه بوده است که جبهه حق هیچ‌گاه باطل نشده است، افزود: در سال ۱۹۴۵ با پایان جنگ جهانی دوم کشورهایی شکست خوردند در این میان دو کشور شوری و آمریکا ماندند که مرکز فرماندهی آن روز آمریکا صهیونیست‌‌ها بوده و این هدف را دنبال می‌کردند که کار شوروی را هم بسازند.

معاون قرارگاه خاتم اولاصیاء ادامه داد: آنها برای شوروی ۴۵ سال تلاش کردند تا این اتفاق بیفتد و قرارشان بر این بود که دنیا تک قطبی شود و آن هم آمریکا باشد همزمان صهیونیستهاو یهودی‌ها در پنج محور برنامه‌ریزی کردند و به دنبال این بودند که هر قانونی که هست ما باید در آن نقش داشته باشیم و با تشکیل سازمان‌های مانند یونیسف و صندوق جهانی پول و …. به دنبال این بودند که تسلط خود را بر جهان جا بیندازند.

ابراهیم پور تصریح کرد: صهیونیست‌ها به دنبال این بودند که آموزش و پرورش تمام دنیا تحت سیطره خودشان باشند و به واسطه برگزاری کنکورها و شناسایی نخبگان در خارج از مرزها هدفشان این بود که تسلط خودشان را بر دنیا حاکم کنند.

وی اذعان کرد: آنها می‌خواستند با سلطه بر طب و علم، نفت و انرژی هسته‌ای، تغذیه و تسلط بر رسانه‌ها بر دنیا سیطره پیدا کنند.

معاون قرارگاه خاتم الاوصیاء بیان کرد: اما در سال ۱۹۷۹ یعنی ۱۳۵۷ وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تمام معادلات جهان عوض شد و جبهه حق و باطل در مقابل هم تشکیل شد.

وی ابراز کرد: آنها می‌دانند که شیعه به دنبال جامعه مهدوی است و برای فروپاشی انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب ۵۲کودتا، ۱۷  هزار ترور و جنگ ایران در مقابل ۳۶ کشور دنیا را به راه انداختند به گونه‌ای که پس از جنگ ما از ۱۹ کشور اسیر داشتیم و به دنبال این بودند با ترور و کودتا به اهدافشان برسند اما تفکر انقلابی‌گری مانع شد.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه امروز بر اساس آمار بزرگترین دشمن ما آمریکا است تاکید کرد: امروز مشاهده می‌کنیم ایالات‌های آمریکا به دنبال خودمختاری هستند و امروز همین آمریکا ۲۱ هزار میلیارد دلار به تمام دنیا بدهکار است و از درون در حال متلاشی شدن است.

معاون قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: امروز مشاهده می‌کنیم کشورهای اروپایی ۱۷ هزار میلیارد دلار بدهکار هستند و در حال متلاشی شدن هستند و اما تعجب ما از این است که یک عده‌ای از درون به همین آمریکا که در حال متلاشی شدن است دل بستند و دل خوش کرده‌اند.

ابراهیم‌پور ادامه داد: ما نمی‌فهمیم چرا باید با کشور فرانسه قرارداد امضا کنیم که سالانه یک میلیون شغل برای پژو فرانسه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه همین ۶ موشک که چند روز پیش سیلی محکمی به دشمنان ما زد متعلق به بچه‌های همین ایران و فرزندان شهید تهرانی بود خاطرنشان کرد: هنوز موشک‌های قاره پیما ما مانده است و موشک‌های بالستیک قاره پیما ما که نه تنها ۶۷۰ کیلومتر بلکه بیش از ۲ هزار کیلومتر راه آن هم با سوخت جامد حرکت می‌کنند و در طول مسیر هدفشان را می‌توان تغییر داد را دشمنان ما ندیده‌ است.

ابراهیم پور ادامه اد: آیا این جوان و نخبه ایرانی که چنین مغزی را دارد که می‌تواند چنین موشکی را بدون وابستگی بسازد آیا نمی‌تواند یک خودرو بسازد و چه دستی در کار است که پول این کشور را به پژو فرانسه و فیات ایتالیا می‌دهند تا جوانان ما بیکار باشند.

وی افزود: امروز عده‌ای در داخل که هنوز جوانان ما را باور نکرده‌اند دل در گرو آمریکا و اروپا دارند.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: یک روز علیه موشک‌های سپاه ناسزا می‌گفتند اما امروز وقتی همه موشک‌های سپاه را دیدند و ایول‌‌گفتند و دنیا مات و مبهوت شد و تمام دنیا و ایران این حرکت را تایید کردند برخی آمدند و گفتند ما گفتیم و از اول هم ما دستور داده بودیم که باید به آنها گفت، مرد باشید و بدانید به جز تفکر انقلابی هیچ تفکری پیروز نیست.

معاون قرارگاه الاوصیاء اذعان کرد: امروز دنیا باید بداند ما ملتی هستیم که گفته‌ایم آمریکا ننگت باد و مشاهده می‌کنیم که برنامه‌های امریکا در خاورمیانه و منطقه در حال شکست است.

ابراهیم پور بیان کرد: آنها خاورمیانه را به شهر لی‌لی‌پوت‌ها تشبیه کرده و به دنبال تجزیه بودند اما به فضل خدا و رهنمودهای رهبر انقلاب نه عراق و نه سوریه و نه کشورهای دیگر را نتوانستند تجزیه کنند و امروز مشاهده می‌کنیم عربستان یک کشور کوتوله‌ای است که اصلا نمی‌تواند عرض اندام کند و به فضل الهی در حال فروپاشی است.

وی ادامه داد: عربستانی‌ها برای اینکه ایران را شکست دهند ۶۰ درصد قیمت نفت خود را پایین آورده‌اند و جنگ نفت را باختند و در یمن هم مشاهده کردیم شکست خورد و در جنگ نیابتی هم در عراق و هم در سوریه شکست خوردند و در روزهای گذشته در جنگ انتقال قدرت شاهد دعوای آل سعود و شاهزاده‌ها هستیم و از همه مهمتر مشاهده می‌کنیم آنها در جنگ اجتماعی نیز شکست خوردند و با به شهادت رساندن آیت‌الله نمر جریان انقلابی در عربستان شکل گرفته است.

ابراهیم پور اذعان کرد: اگر امروز می‌خواهیم ببینیم انقلاب اسلامی در کجا قرار گرفته است باید سفری به کشورهای دیگر داشته باشیم چنان که در کشور هند ۲۵ سخنرانی انجام دادم مردم کشمیر شعارشان این بود ((دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست )) و در کشور اندونزی نیز شعارهایشان در حمایت از امام خامنه‌ای بود.

وی در ادامه با اشاره به اعترافات نتانیاهو اظهار کرد: او می‌گوید ایران به جز قدرت‌های دیگری که دارد، قدرتی دارد که ما تا کنون به آن توجه نکرده بودیم و آن محبت مردم دنیا به آیت الله خامنه‌ای است و این اعتراف آنهاست.

معاون قرارگاه خاتم الاوصیا بیان کرد: هنری کیسینجر در همایش آی‌پک صهیونیست‌‌ها که هرساله برگزار می‌شود در سخنرانی خود می‌گوید، شما چه بخواهید و چه نخواهید دنیا در حال نزدیک شدن به یک پیچ تاریخی است که تابلوهای این پیچ را خامنه‌ای و خمینی از قبل نصب کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید مشاهده کنیم در داخل کشور چه خبر است، گفت: بعد از شهادت پیامبر دو قرائت را از دین شاهد بودیم.

ابراهیم پور افزود: عده‌ای می‌گفتند اسلام، اسلام اعتباری است و اسلام اعتباری این است که شخصی به عنوان خلیفه به خود اجازه بدهد هرکاری که می‌خواهد انجام دهد، انجام دهد در حالی که امیرالمومنین علی (ع) فرمود، اسلام، اسلامی حقیقی است و جنگید تا به شهادت رسید.

وی ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی نیز مشاهده می‌کنیم برخی می‌گویند این قسمتش را قبول داریم و آن قسمت را قبول نداریم که ما به آنها می‌گوییم ما اجازه نداریم از انقلاب اسلامی کم بگذاریم چرا که امام فرمود انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است و به آنهایی که چنین تصوراتی دارند می‌گوییم شما بی‌خود کرده‌اید که این قسمت را که قسمت انقلاب است را قبول ندارید و آن را قسمت، قسمت می‌کنید.

ابرهیم‌پور افزود: امروز آقا فرموده‌اند ما اصولگرا و اصلاح طلب نداریم، ما چپ و راست نداریم ما فقط انقلابی و غیر انقلابی داریم.

وی اذعان کرد: تفکر غیر انقلابی یعنی تفکر اشرافیگری و حقوق‌های نجومی و اجابت کردن دستورهای کدخدا اما در مقابل تفکر انقلابی کدخدا را هرگز نمی‌پذیرد.

ابرهیم‌پور ابراز کرد: تفکر غیر انقلابی یعنی دروازه کشور را باز کردن و بگذاریم دشمنان ورود کنند به طوری که بیش از ۲۰ سند مانند سند ۲۰۳۰ در حال ورود است.

این مسوول تاکید کرد: امروز توصیه می‌کنیم حواس همه باید جمع باشد چرا که اینها ۱۷ سند را امضا کرده‌اند که سند چهارم آن ۲۰۳۰ است و به این معنی است که یهود و صهیونیسیت‌ها به دنبال این هستند که این گونه نفوذ کنند.

ابراهیم‌پور بیان کرد: وقتی برنامه‌ریزی توسعه کشور را در پشت پرده و بر اساس تفکرات بیرونی انجام داده‌اند مشخص است که باید شاهد بالا رفتن آمار بیکاری و طلاق در کشور باشیم.

معان قرارگاه خاتم الاوصیاء افزود: به فضل خدا مقام معظم رهبری دقیقا بر همین نقطه‌ها دست گذاشته‌اند و امروز کارگروه‌های متعدد به دست بچه‌های انقلابی در حال تهیه و تدوین است و همان طور که سختی‌هایی مانند فتنه‌ها را پشت سر گذاشتیم به فضل خدا این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. به خدا گفت:

    ما بیداریم لطفا در دم گوش آقا یان بگوید که خوابند ………

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president