آوای جنوب

معاون دولت دهم در یاسوج: انصاف نیست برخی در کشور یک خط در میان علیه سپاه و نیروی نظامی حرف بزنند

معاون دولت دهم گفت: انصاف نیست که برخی در کشور یک خط در میان علیه سپاه و نیروی نظامی حرف بزنند.
آوای جنوب
معاون دولت دهم گفت: انصاف نیست که برخی در کشور یک خط در میان علیه سپاه و نیروی نظامی حرف بزنند.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهر یاسوج و همچنین راهپیمایان روز قدس در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج با تبریک روز قدس به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز ۳۷ سال است که ملت بزرگ ایران رسالت‌دار یک امر خطیر است

وی گفت: این یک چیز عادی نیست و در تاریخ خواهد ماند و در کتاب‌ها و تقویم‌ها برای آینده نوشته خواهد شد که ملت ایران چگونه سر سلسله‌دار این جریان بزرگ جهانی بودند.

میرتاج الدینی با بیان این که مردم با زبان روزه و به صورت خودجوش در این مراسم حاضر می شوند؛ تصریح کرد: این به دلیل پیوند مردم با ولایت بوده است و مردم هنوز بعد از ۳۷ سال این پرچم را زمین نگذاشته‌اند و ملائک هم به این مردم آفرین می‌گوید.

معاون دولت دهم در ادامه اظهارات خود گفت: به ذهن می‌آید که پایان این راهپیمایی چه موقع خواهد بود و روز جشن چه روزی خواهد بود و ان موقعی است که مسجد الاقصی از زیر یوغ رژیم صهیونیستی آزاد شود.

وی با بیان این که دو راهپیمایی ملی در کشور داریم افزود: یکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با رویکرد داخلی و دیگری راهپیماییی روز قدس است که رویکردی بین‌المللی برای ملت ایران داد و فلسفه جهت‌گیری ملت ایران را  بیرون از مرزها نشان می‌دهد.

میرتاج الدینی با بیان این که رویکرد امام تنها داخلی نبود و مثل بعضی‌ها این گونه فکر نمی‌کرد که تنها به خودکامی مشغول باشیم تصریح کرد: امام جهانی فکر می‌کرد و هدف‌گذاری‌هایی که داشت هم برای داخل و هم برای جهان و بین‌الملل بود.

وی گفت: امام وقتی بسیج تشکیل داد نگفتند که بسیج مستضعفین ایران بلکه فرمود بسیج مستضعفان جهان و مبارزه با استکبار جهانی را هدف‌گذاری کرد و در میان جوانان جهان جاذبه پیدا کرد.

میرتاج الدینی افزود: امام با نگاه خود سدی محکم جلوی نفوذ آمریکا ایجاد کرد و امروز دیگر امریکا نمی‌تواند در منطقه طرح خاورمیانه جدید را پیاده‌ کند و در همان لبنان در نطفه چنین طرحی خفه شد.

معاون پارلمانی دولت دهم افزود: مردم آزاده جهان شیفته این تفکر شدند و ملت ایران هم این پرچم را در دست گرفته و پیشتاز امت اسلامی برای مقابله با استکبار و رژیم صهیونیستی است.

سخنران روز جهانی قدس در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: تفکرات امام توسط افرادی مثل سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله و سایرین در منطقه ترویج شد و اکنون محور مقاومت با تفکر امام مسیر خود را ادامه می دهند و دیدیم که چگونه این تفکر اسرائیل را از لبنان خارج کرد و در جنگ ۳۳ روزه دوباره شکستی دیگر به رژیم غاصب صهیونیستی وارد شد.

وی به نگاه جهانی امام اشاره کرد و گفت: مبارزه با اسرائیل از اصول اصلی انقلاب اسلامی است و قابل تفکیکی از نظام است و در آن هم نگاه دینی و هم نگاه سیاسی وجود دارد.

میرتاج الدینی در ادامه اظهارات خود در جمع راهپیمایان روز قدس شهر یاسوج در محل مصلای امام خمینی این شهر با بیان این که مرتجعین و مزدوران منطقه و آل‌سعود خاین هنوز گوششان به استغاثه ملت فلسطین بسته است افزود: آنها هیچ‌گاه بی ارتباط با اسرائیل غاصب نبوده‌اند.

میرتاج الدینی بیان کرد: اصل آزادی قدس از لحاظ دینی هم برای ما اصلی استراتژیک است و در قران هم بشارت آزادی قدس داده شده و از پیش گویی های قران است و امروز هیچ موردی مانند آزادی قدس در قران به صراحت نیامده است.

وی گفت: در قرآن آمده است که اسرائیل دو بار در زمین فساد می‌کند و امروز می‌بینیم که فساد آنها دامنگیر شده و فتنه داعش را نیز خود اسرائیلی ها مدیریت می‌کنند.

میرتاج الدینی با بیان اینکه ریشه‌کنی این قوم در قرآن کریم افزود: بعضی‌ها تحلیل می ‌کردند که بخت النصر و برخی عقیده داشتند که هیتلر آنها را نابود می‌کند اما واقعیت چیز دیگری است و آنها به دست امت اسلامی و خود مردم فلسطین نابود خواهند شد.

وی گفت: طبق روایات قدس دو بار آزاد می‌شود که یک بار قبل از ظهور و بار دیگر در زمان ظهور آزاد می‌شود و طبق روایتی از ائمه کلید آزادی روز قدس از قم و تفکری در شهر قم است.

میرتاج الدینی افزود: آمریکا پشت این قضیه است و هر قطعنامه‌ای علیه این رژیم صادر شده توسط امریکا وتو شده که می‌فهمیم امریکا پشت این قضیه اشغالگری قرار دارد.

وی با بیان این که در مقابل هر استراتژی با دشمن صهیونیستی هم استراتژی دارد افزود: در وهله اول به صورت نظامی در مقابل مردم فلسطین قرار گرفت و در ادامه فتنه داعش را ایجاد کرد تا جهان اسلام را به این فتنه مشغول کند.

معاون پارلمانی دولت دهم گفت : اگر مقاومت پاسداران ما در موصل و سوریه نبود الان باید با فتنه داعش در داخل مرزهای خود مقابله می‌کردیم.

وی گفت: تروریست‌ها می خواستند ضرب شستی به ما نشان دهند اما دست خدا از آستین سپاه درآمد و موشک‌های عادی سپاه درسی عبرت‌آموز به آنها داد و امروز موشک‌هایی با برد سه برابر آن را داریم.

میرتاج الدینی با بیان این که برخی در انتخابات این موضوع را به تبلیغاتی کردند تصریح کرد: باید قدر امنیت خود را در عمل و در زبان بدانیم و امروز همه دنیا فهمیده که رهبری با قدرت ایمانی و معنوی خود وحدت را در کشور ایجاد و حفظ کرده است.

وی گفت: انصاف نیست که برخی در کشور یک خط در میان علیه سپاه و نیروی نظامی حرفی بزنند چرا که دشمن می‌خواهد عناصر دفاعی ما مثل سپاه و ارتش و نیروی قدس را از ما بگیرد و امروز باید همه حمایت کنند و در صحنه باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president