آوای جنوب

امام جمعه گچساران:پشت پرده برخی قراردادها بوی کباب به مشام آقایان خورده است!/آقای مسؤول چرا اعتقادات شیعه را زیر سؤال می‌بری؟/ از ملت عذرخواهی کنید

امام جمعه گچساران گفت: پشت پرده برخی قراردادها بوی کباب به مشام آقایان خورده است.
آوای جنوب
امام جمعه گچساران گفت: پشت پرده برخی قراردادها بوی کباب به مشام آقایان خورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیاسی و عبادی این هفته شهر گچساران که در حضور راهپیمایان روز قدس صورت گرفت، اظهار کرد: راهپیمایی امروز مردم ایران اسلامی با زبان روزه لرزه به تن دشمنان انداخت.

امام جمعه گچساران ادامه داد: روز قدس را باید قدر دانست چرا که روز قدس یادگار امام راحل ما است.

وی افزود: امام خمینی(ره) روز قدس را برای نجات مظلومین و آزادی قبله اول مسلمین دستور دادند که همه مسلمین در این روز به خیابان بیایند و در این روز است که هیبت مسلمانان به دشمنان نشان داده خواهد شد.

حجازی با اشاره به فرمایشات امام راحل و خلف صالح ایشان خطاب به دشمنان فرموده‌اند خودتان را بی‌خودی اذیت نکنید حفظ اسرائیل امکان ندارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه‌های ایشان به اساتید دانشگاه‌ها گفت: باید برای اساتید دانشگاه یک فصل الخطاب باشد اساتید دانشگاه نقش خود را در بالندگی دانشگاه‌ها و حراست از ارزش‌های انقلاب پیدا کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: دشمن از بیرون تلاش می‌کند دانشجو و اساتید ما بی‌رمق و بی‌انگیزه باشند و این در حالی است که اساتید دانشگاه ما باید بر اساس توصیه‌های رهبری نقش خود را ایفا کنند.

حجازی عنوان کرد: دشمن تلاش دارد اصل، اهداف انقلاب و اهداف امام(ره) و ارزش‌های انقلاب را بین ببرد که نخواهند توانست، دشمن تلاش دارد با انقلاب مخملی، جنگ نرم، نفوذ در دانشگاه‌ها و حتی اگر بتواند بحث نفوذ در حوزه‌های علمیه را در سر می‌پروراند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها خود را به کوری زدند و نمی‌بینند و ما باید بیدار باشیم، تاکید کرد: عوام بیدار هستند اما این خواص هستند که باید بیدار باشند.

حجازی اذعان کرد: اگر روزی دشمنان بر این کشور سلطه کنند به این هایی که امروز به آنها چراغ سبز نشان داده‌‌اند هیچ اهمیتی نخواهند داد.

حجازی با بیان اینکه در مواردی مشاهده می‌کنیم که به دشمنان اعتماد می‌کند، بیان کرد: برخی از خواص فقط به اصل نظام بسنده نکرده‌اند و به سراغ ائمه رفته‌اند و به آنها توصیه می‌کنیم کمی مطالعه کنید.

امام جمعه گچساران گفت: امروز اهداف امام راحل مورد هجمه دشمنان است و عده‌ای متاسفانه از مسیر تضعیف اصل نظام و انقلاب عبور می‌کنند و برخی خواص نیز به این حد بسنده نکرده و به سراغ ائمه اطهار علیهم السلام رفته‌اند که باید به آنها گفت اگر اطلاعی از تاریخ اسلام ندارید و تاریخ اسلام را بلد نیستید لااقل کمی مطالعه داشته باشید.

امام جمعه گچساران بیان کرد: اولا به این بنده خدا توصیه می‌کنیم که باید از ملت ایران عذرخواهی کند چرا که ملت ایران را با کسانی که سجاده را از زیر پای امام حسن (ع) کشیده‌اند مقایسه کرده و این توهین به این ملت است.

وی عنوان کرد: شما مردم ایران را با کسانی مقایسه می‌کنید که خودشان را با پول معاویه معاوضه کرده‌اند.

حجازی ابراز کرد: نکته بعد شجاعت می‌خواهد که مانند امام حسن(ع) باشیم چرا که اطرافیان امام حسن (ع) بی‌عرضه بودند اما ایرانی‌ها که این گونه نیستند.

حجازی خاطرنشان کرد: امام حسن(ع) برای حفظ اسلام مصالحه کرد و می‌خواست اسلام را از خطر نجات دهد و امام حسن (ع) آن روز ملتی مانند ایران اسلامی در کنارش نداشت.
امام جمعه گچساران با یادآوری سخنان رئیس دولت اصلاحات گفت: رئیس دولت اصلاحات متاسفانه در دوره‌ای که پست و منصبی داشت در منطقه‌ای سنی‌نشین می‌گوید کلمه من کنت مولا  به معنای صلح و دوستی است و به معنای حکومت و حاکمیت نیست.

 حجازی افزود: اخیرا هم یکی از این به اصطلاح مفتی‌ها به این آقا گفتند ما ۱۴۰۰ سال قبل گفتیم و شماها قبول نکردید، دیگر بیدار شوید و آنچه را که ما گفتیم درست است، پس بنابراین امام علی (ع) و حضرت زهرا سلام الله به قول این‌ها معصوم نبودند؟!

حجازی افزود: در بحث غدیرخم خداوند می‌فرماید، من او را امیر قرار داده‌ام و در مقابل او ایستادن کفر است.

امام جمعه گچساران اظهار کرد: چند صباحی برای پست و منصب انسان مقابل امیر‌المومنین(ع) قرار بگیرد آیات و روایات ما بسیار اظهر من الشمس واضح و روشن است و علت اینکه درب خانه زهرای مرضیه(س) را آتش زدند غیر از بحث بیعت و حکومت بود؟.

خطیب جمعه گچساران اذعان کرد: شما باید از ملتی که هنوز آنها را نشناخته‌اید عذرخواهی کنید.

وی با بیان اینکه چرا اعتقادات شیعه را زیر سوال می‌برید گفت: ما خودمان شک داریم که شما شیعه هستید الان این چه وضعی است که درست کرده‌اید.

حجازی بیان کرد: در کجا امیرالمومنین فرموده است شما به هر کس رای داده‌اید همان درست است اصلا این گونه نیست چرا که شخصی که رای آورده است در ابتدا خود را جور دیگری معرفی می‌کند.

امام جمعه گچساران بیان کرد: در ایران اسلامی حکومت خدایی است و باید با اذن باشد و اذن هم باید از ناحیه امام معصوم (ع) باشد و فقهایی هم امام معصوم(ع) انتخاب می‌کند اما تعیین کار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری است که باید دانست نمایندگان مجلس خبرگان که فقیه هستند حق انتخاب ندارند و حق تعیین دارند.

حجازی تبیین کرد: مردم در غدیر خم بیعت کردند اما بیعت شکستند چون عرضه نداشتند و شما باید از ملت ایران عذرخواهی کنید.

وی در ادامه با اشاره به ضیافت افطار شب گذشته خاطرنشان کرد: این آقا می‌گوید بخشی از اقتصاد در دست یک دولت بی‌تفنگ بود که آن را به یک دولت تفنگ‌دار دادیم.

 امام جمعه گچساران تصریح کرد: این برخوردها چه معنایی دارد به تعبیر مقام معظم رهبری این پاسخ موشکی به ترقه بازی ،دشمنان خودشان را دارند جمع می کنند و تحلیل‌گران شرق و غرب می‌گویند این پاسخ ایران به داعش نبود داعش که عددی نیست و این پاسخ به بدبخت‌هایی همچون آمریکا، اسرائیل و آل سعود بود.

حجازی خاطرنشان کرد:ما بیاییم نیروهای خودمان را تضعیف کنیم که چه بشود که اگر پشت پرده قراردادهایی بسته‌اید آن بویی که به مشامتان خورده بوی کباب نبود و اشتباه بود ماه رمضان است توبه کنید و از ملت عذرخواهی کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president