آوای جنوب

رئیس اداره آبفای دوگنبدان:شبکه‌گذاری فاضلاب دوگنبدان در ۱۵ نقطه شهری/تشکر از همکاری شهروندان گچسارانی در خصوص مشکلات ترافیکی در برخی نقاط شهر

رئیس اداره آبفای دوگنبدان از شبکه گذاری فاضلاب دوگنبدان در ۱۵ نقطه شهری خبر داد.

آوای جنوب

رئیس اداره آبفای دوگنبدان از شبکه گذاری فاضلاب دوگنبدان در ۱۵ نقطه شهری خبر داد.

سید بهنام پاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با اشاره به عملیات اجرایی شبکه‌گذاری فاضلاب دوگنبدان اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی فاضلاب در ۱۵ نقطه شهری توسط پیمانکاران مجرب در حال اجرا است.

رئیس آبفای شهر دوگنبدان ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی شبکه گذاری فاضلاب در منطقه پانصد دستگاه در حال انجام است که این منطقه تا پایان سال جاری به سیستم فاضلاب شهری متصل خواهد شد.

وی با اشاره به مشترکین فاضلاب شهری گفت: تا کنون تعداد ۶ هزار و ۲۲۳ مورد مشترک فاضلاب دوگنبدان است.

پاد با بیان اینکه از آنجایی که یکی از اولیت‌های اصلی شهر دوگنبدان برطرف شدن مشکل آب و فاضلاب شهر دوگنبدان است ، افزود: در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا هرچه سریعتر برای همیشه این مشکل در گچساران برطرف شود.

رئیس آبفای دوگنبدان با اشاره به افتتاح فاز۲ تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان تصریح کرد: در چند ماه گذشته فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان با حضور وزیر نیرو، دکتر تاجگردون و دیگر مسوولانی استانی و شهرستانی افتتاح شد.

وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای سرعت بخشیدن به این طرح عنوان کرد: فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان قبل از سال ۹۰ تنها ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در چند سال گذشته با اعتبارات خوبی که در این زمینه جذب شد توانستیم درچند ماه گذشته این طرح افتتاح وبه بهره‌برداری برسد.

پاد با بیان اینکه همزمانی اجرایی کار شبکه گذاری فاضلاب در ۱۵ نقطه شهر گچساران کار بزرگی است که صورت گرفته، بیان کرد: با شروع کار در قسمت‌های مختلف شهری امکان این وجود دارد که شهروندان ما در بحث ترافیک شهری و رفت و آمد دچار مشکلاتی شوند.

رئیس آبفای دوگنبدان با تشکر از مردم و شهروندان در خصوص مشکلات ترافیکی در برخی نقاط شهر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه با سرعت هر چه تمام در حال انجام است و امیداورم تا پایان سال شاهد افتتاح پروژه‌های دیگر در شهرستان گچساران باشیم.

مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد
ضرورت آگاه‌سازی مردم برای مصرف بهینه آب در فصل تابستان توسط رسانه‌ها

سید علی لدنی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در یاسوج، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از شهرها و روستاهای کشور به دلیل تغییرات اقلیمی و کم‌آبی دچار تنش آبی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد توجه مردم و تلاش برای توسعه فرهنگ استفاده درست از آب را یکی از راهکارهای مهم در مصرف مطلوب این مایع حیاتی عنوان کرد و گفت: باید اقدامات لازم برای فرهنگ‌سازی این موضوع در جامعه انجام گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصول گرم سال و احتمال توسعه کم‌آبی، بر ضرورت آگاه‌سازی مردم برای مصرف بهینه آب در فصل تابستان توسط رسانه‌ها تاکید کرد.

این مسوول با بیان اینکه از یکم تا هفتم تیر ماه به عنوان هفته صرفه‌جویی نامگذاری شده است، گفت: امسال نیز با توجه به خشکسالی و کم‌آبی‌های موجود این هفته به نام «هفته ملی آب» نامگذاری شده است.

لدنی‌نژاد با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب در برخورد قاطع و جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز در شهرها، گفت: باید فرهنگ استفاده درست از حامل‌های انرژی به خصوص آب در جامعه نهادینه شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به آبیاری فضای سبز برخی ادارات با آب شرب اشاره کرد و یادآور شد: باید تلاش کرده و آب شرب را از آب آبیاری فضای سبز جدا کرد.

وی با عنوان اینکه در فصل تابستان استفاده از کولرهای آبی مصرف آب شرب را بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: مسوولان و مدیران ادارات، نهادها، دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم باید دقت کرده و اگر کولرهای مستقر در محل کار یا منزلشان ریزش آب دارد، آنها را در اسرع وقت تعمیر کنند.

این مسوول نصب تانکر در پشت‌بام‌ها و مناطق حساس مانند بیمارستان‌ها را از دیگر راهکارهای موثر در کاهش و مصرف بهینه آب عنوان کرد و بیان داشت: وجود تانکرهای آب در منازل و مناطق حساس می‌تواند در هنگام نیاز به آب مورد استفاده قرار گیرد.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه «هفته ملی آب» از اول تیرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد، گفت: برنامه‌های هدفمندی برای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن مصرف صحیح آب در جامعه و میان مردم در این هفته تدارک دیده شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president