آوای جنوب

اعتراض بودجه‌ای ۲ مدیر کهگیلویه و بویراحمدی به استاندار و پاسخ نوروزی/بالاخره مدیرکل تبلیغات اسلامی هم اعتراض کرد

مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به توزیع بودجه مربوط به دستگاه‌های تحت مدیریت خود اعتراض کردند که پاسخ جالبی شنیدند.
آوای جنوب
مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به توزیع بودجه مربوط به دستگاه‌های تحت مدیریت خود اعتراض کردند که پاسخ جالبی شنیدند.

محمدعلی علیمردانی عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به استاندار این استان اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در سوق و چاروسا و نقاط مختلف این استان با کمبود اعتبارات مواجه هستند و ده‌ها سال روی زمین مانده‌اند که لازم است مسئوان ارشد فکری به حال این موضوع کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این اظهارات افزود: نیازی نیست هیچ کس فکری کند، اعتبارات حوزه راه و شهرسازی ۶۰۰ درصد رشد کرده و خود شما باید این مشکلات را حل کنید و بر اساس اولویت پروژه‌ها را به اتمام برسانید.

مدیرکل راه و شهرسازی پیش از این هم گفته بود که ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف کرده است و اگر قرار باشد از اعتبارت این دستگاه مبلغی را کم کنند، نمی‌توانیم پاسخگوی مردم و افکار عمومی باشیم.

اما علیمردانی تنها معترض نشست امروز نبود؛ حجت‌الاسلام برازش خطاب به مدیران گفت که آقایان آب و برق و گاز خوب است ولی باید به حوزه فرهنگ و دین و مذهب هم توجه کنید و اعتبارات لازم را تخصیص دهید.

این اعتراض نیز با واکنش حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مواجه شد؛ او گفت که اعتبارات سازمان تبلیغات ۵۰ درصد رشد داشته است و ما توجه خوبی به حوزه فرهنگ و مذهب داشتیم.

نوروزی توضیح داد که گویا مدیرانی که اعتبارات آنها افزایش پیدا کرده است، بیشتر معترض هستند.

واکنشی که البته از سوی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی بی‌جواب نماند؛ برازش گفت که اعتبارات افزایش یافته است اما اعتباراتی که در نهایت به ما تخصیص یافته رشدی نداشته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president