آوای جنوب

نسخه تاجگردون برای نماینده دولت در کهگیلویه و بویراحمد/ ولخرجی تاجگردون برای استان

نماینده مردم گچساران و باشت که بیش از متولیان نگران این موضوع بود از اعضای شورای برنامه‌ریزی خواست تا هر طور شده مبلغی را

آوای جنوب
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساختمان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در شأن این استان نیست، گفت: شورای برنامه‌ریزی باید مبلغی را برای تکمیل ساختمان نیمه‌تمام استانداری اختصاص دهد.

غلامرضا تاجگردون بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ساختمان استانداری در این استان چهره زشتی برای این استان است و ساختمان جدید نیز به کندی پیش می‌رود.

نماینده مردم گچساران و باشت که بیش از متولیان نگران این موضوع بود از اعضای شورای برنامه‌ریزی خواست تا هر طور شده مبلغی را برای اتمام پروژه احداث ساختمان جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دهند.

او گفت که در حال حاضر کسی روی آن را ندارد که یک مسئول کشوری را به این استان بیاورد چرا که ساختمان فعلی چهره زشت و نامناسبی دارد.

تاجگردون تأکید کرد: هر چقدر لازم است بگذارید تا این پروژه بیش از این به طول نینجامد و به اتمام برسد.

یکی از اعضای شورای برنامه‌ریزی بعد از این اظهارات تاجگردون گفت که هیچ فرمانداری قبول نمی‌کند که از اعتبارات آنها کسر شود و به این موضوع اختصاص دهده شود که تاجگردون گفت این ساختمان آبروی این استان است، حاضرم هر چقدر لازم است را از اعتبارات شهرستان گچساران کسر کنید اما این ساختمان را امسال آماده استفاده کنید.

تاجگردون در حاشیه صحبت‌هایش یادآور شد که ساختمان اتاق بازرگانی این استان که یک ریال هم از اعتبارات استانی استفاده نکرده است، بر سر همه ساختمان‌ها زده اما ساختمان فعلی استانداری به عنوان نماینده دولت در این استان دیگر خیلی زشت است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president