آوای جنوب

تاجگردون: آقایان مدیر؛ خسته شدم مردم را به من حواله نکنید/شهرستان باشت به خواب اصحاب کهف رفته است/دیگر در این جلسات حضور پیدا نمی‌کنم/مردم از تبعیض ناراحت هستند/تمجید تاجگردون تنها از یک مدیر

خسته شدم مردم را به من حواله نکنید به مردم نگویید که یک نامه کوچک از تاجگردون بیاورید تا کار شما انجام شود این فرهنگ زشت را جمع کنید.
آوای جنوب/ سمیرانصاری
نماینده مردم گچساران و باشت گفت: آقایان مدیر؛ خسته شدم مردم را به من حواله نکنید.

غلامرضا تاجگردون بعد از ظهر امزوز در نشست برنامه چهارساله پیشنهادی برای  توسعه شهرستان گچساران که با حضور فرماندار و روسای ادارات و شورای تامین در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یک سال از پیشنهاد چشم اندازه چهار ساله برای توسعه و پیشرفت گچساران می‌گذرد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273697/1242

نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: کارگروه‌هاو برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌زسان شهر در این کارگروه مشخص شد و ظرف مدت معین شده قرار براین شد که ادارات عملکرد و پیشرفت کاری خود را ارائه دهند.

تاجگردون در این نشست با طرح سوالاتی از برخی ادارات گچساران که چه کارهایی در این مدت یک سال گذشته از سوی آنها صورت گرفت، تصریح کرد کمتر اداره‌ای است که عملکرد خود را در زمینه برنامه پیشنهادی و چشم‌انداز ۴ ساله شهرستان گچساران ارائه داده است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273698/41241

وی با اشاره به عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران که در این مدت عملکردی در زمینه جشنواره سینمای زاگرس نشینان، جشنواره مرحوم حسین پناهی و  راه اندازی سینما دوگنبدان صورت گرفته است، بیان کرد: در این مدت مکاتبه‌ای از این اداره برای برگزاری جشنواره سینمای زاگرس نشینان و جشنواره محروم حسین پناهی صورت نگرفته است.

تاجگردون در ادامه به برگزاری همایش نفت و توسعه‌ منطقه‌ای اشاره و بیان کرد: این همایش هر دو سال یک بار در فصل پاییز برگزار می‌شود که تاکنون از سوی متولیان امر این شهرستان کاری انجام نگرفته است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273703/1244

نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه با اشاره به اقدامات بخشداری مرکزی گچساران در زمینه برگزاری همایش شوراها و دهیاران ابراز کرد: امسال جشنواره شوراها و دهیاران در این شهرستان تا کنون برگزار نشده است.

وی با اشاره به عملکرد اداره شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: بخش سوختگی گچساران قریب بر ۳ سال است که رو به تعطیلی رفته و در حال حاضر بیمارستان تخصصی زنان گچساران راه‌اندازی نشده است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273704/1243

تاجگردون با اشاره به اداره صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در زمینه فعال کردن صنایع راکد در این شهرستان اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان نارضایتی خود از عملکرد ادارات این شهرستان اظهار کرد: همه می‌گویند که گچساران در زمینه تخصیص و جذب اعتبارات وضعیت بهتری دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: بنده رای از مردم می‌خواهم و شما مدیران برای اثبات جایگاه خود نیازی به رای مردم ندارید.

تاجگردون ادامه داد: مردم شهرستان از تبعیض به وجود آمده ناراحت هستند.

وی با اشاره به انجام ندادن کار گفت: برخی از مدیران عشق آن را دارند که بگویند این پروژه معارض دارد و کار انجام ندهند.

نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به بیمارستان تخصصی زنان در شهرستان گچساران اظهار کرد: در سفر وزیر بهداشت به شهرستان گچساران وزیر این پیشنهاد را داد که تمام اعتبارات لازم برای تجهیز و تکمیل این بیمارستان پرداخت خواهد شد و این بیمارستان به عنوان بیمارستان تخصصی زنان در کشور معرفی شود و تمام عوامل کار در این بیمارستان از زنان باشند.

تاجگردون ادامه داد: در هیچ شهرستانی در جنوب کشور این پتانسیل را ندارد که این پیشنهاد وزیر را اجرایی کنند اما به دلیل کم کاری مسوولان در این زمینه وزیر بهداشت این پیشنهاد در شهری دیگر نیز داده است.

وی با بیان اینکه فرماندار و روسای ادارات مسوول توسعه شهرستان هستند بیان کرد: نماینده به عنوان روغن محرک چرخ دنده توسعه شهرستان است.

تاجگردون با اشاره به افزایش دو درصدی اعتبارات نفت برای شهرستان گچساران گفت: این افزایش اعتبارات نباید در اختیار مدیرانی که کار انجام نمی‌دهند قرار بگیرد و باید این مبلغ را به استان تزریق کنم که در آن جا کار شود و دعا به جانمان کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت  با اشاره به عملکرد روسای ادارات اذعان کرد: طوری کار کنید که بعد از شما نامی ماندگار به جا بماند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ادارات شهرستان باشت گفت: شهرستان باشت به خواب اصحاب کهف رفته است و نمی‌دانم با شهرستان باشت چه کار باید کرد.

تاجگردون ادامه داد: اگر در شهرستان باشت حضور پیدا کنم و جلسه‌ای را تشکیل بدهم کار صورت می‌گیرد و بعد از رفتن من کاری دیگر انجام نمی‌گیرد.

تاجگردون در ادامه با تغییر برخی مدیران در اجرایی کردن عملیات شهرستان گفت: برای مثال تغییر مدیریتی در آبفای گچساران موجب تغییر و تحول در آبفای دوگنبدان شده و در این زمینه مشهود است.

وی با بیان اینکه برای از روسای ادارات به ارباب رجوع خود برای انجام کار می‌گویند بروید و از تاجگردون نامه بیاورید تا من کار شما را انجام بدهم یا تاجگردون برای شما انجام دهد، خاطرنشان کرد: خسته شدم مردم را به من حواله نکنید به مردم نگویید که یک نامه کوچک از تاجگردون بیاورید تا کار شما انجام شود این فرهنگ زشت را جمع کنید.

تاجگردون با اشاره به یادداشت خبرنگاری که در چند ماه گذشته در زمینه تشابه مدیران ضعیف به پیکان و نماینده گچساران به خودروی زانتیا و بنز بیان کرد: در این یادداشت خبرنگار  عنوان شده که مدیران شهرستان در زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان به صورت لاک پشتی و ضعیف عمل می‌کنند و از نظر سرعت به نماینده حوزه انتخابی خود نمی‌رسند.

وی در پایان ابراز کرد: مدیران شهرستان تمایلی برای پیشرفت و توسعه گچساران ندارند و من دیگر در این جلسات حضور پیدا نخواهم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. همشهری گفت:

    مدیران از فیلتر خودتان رد میشوند آقای نماینده

  2. همشهری گفت:

    سلام اقای تاجگردون
    اصالت رو
    نه میشه خرید
    نه میشه اداشو درآورد
    و نه میشه با بزک و دوزک بهش رسید!

    اصالت یعنی…
    دلت نمیاد خیانت کنی…
    دلت نمیاد دل بشکنی…
    دلت نمیاد دورو باشی…
    دلت نمیاد آدما رو بازی بدی…

    این بی عرضگی نیست!
    اسمش “اصالته،،،اقای تاجگردون من مخالفت بودم وهستم ولی اکثر این انسانهایی که اطرافت شب روز میچرخن بی اصالتن نیت خیر نه برای تو ونه برای مخالفان تودارن داداش دور فهمیدی دووور،من باتمام وجدان میگم کسی مثه تونماینده نمیاد ونخواهد امد چون ما میبینیم چطور برای این شهر واستان زحمت میکشی اما این جماعت تا بود همین بودن با قبلیا همین شکلی بودن ولی در لباسی دیگر، خیلی از مدیرای دوران قبلی باجون دل برا این مردم وشهر گچساران کار کردن اما دریغ از یه جو معرفت ،والا درکت میکنیم چون خودمون چوب خورده همین جماعتیم، ان شاءالله پروردگار بزرگ جوابشونو بده از ماها که گذشته

  3. از یاد رفته گفت:

    شهر زمانی زیبا می شود که فرماندار وروسای شهر فقط یک ساعت در شهر گشت بزن وارزیابی ریسک کنند زمانی شهر شهر میشود که حصار فیز یک شهر بست شود آن وقت ببین کدام مدیر می تواند ….. ودیگر مردم روی فرماندار و روسای حساب باز می کنند و نماینده شهر با خیال راحت از حق وباسازی شهرش در مجلس دفاع می کند ولی حزب الله خسته نمی شود ۸ سال دفاع مقدس گواهی می دهد

  4. همشهری گفت:

    جناب تاج خودت مدیر ضعیف میزاری بعد کار هم میخوای .. از مدیران ضعیفت چه انتظاری داری

  5. ناشناس گفت:

    واقعا خسته نباشی مردم خسته شدند ازدست بعضی مدیران یا جلسه اند یا وقت ندارند باید چکار کرداین جلسات کی تما م میشود به خدااگر رای مردم نبود بعضی مدیران رابرای کارگری هم نمی خواستنداین رای مردم است که نماینده ونماینده بعضی مدیران که لیاقت ندارند پست مدیریتی وگذاشته خودش رافراموش می کند

  6. کرمیان گفت:

    خداوکیلی مدیران باید بخاطر احترام وابروی چنین نماینده ای هیچ کوتاه ای نکنندنماینده ای که خودش رابه آب وآتش می زند تا موکلینش ر اراضی نگه دارد ولی بعضی مدیران که یا جلسه اند ویاوقت ندارندهمیشه چنین موقعیتی ویا نماینده ای نیست قدر مدیر بودن ویا نماینده رابدانید خدایی درهر شهر یااستانهای که می رویم میگویم گچسارانی هستیم میگویندواقعا نمایند ه قوی وبانفوذی دارید ولی ما قدرشو نمی فهمیم

  7. باران گفت:

    مدیران فقط به فکر حایگاهشون هستن

  8. اطلاع گفت:

    خودکرده راتدبیر نیست داداااا،،،،،

  9. اطلاع گفت:

    خودکرده را تدبیر نیست دادا،،،،

  10. گودرز گفت:

    الحق راست میگه بنده خدا نماینده به این سرحالی اونوقت مدیران بی کافیت شهررو به ویرانه کشیدن که دودش به چشم خودنماینده خواهد رفت

  11. دلسوز گفت:

    یک پیشنهاد
    در صورتی که نماینده دنبال مسئول با عرضه هست از تمامی کسانی که توان خدمت در شهر دارند دعوت کنه و تنها شرط مدیر شدن ، خدمت صادقانه باشد نه حضور در تشکیلات سیاسی خاص وبعد نتیجه را ببیند .

  12. دهیار گفت:

    ای کاش در این مدت که جناب آقای رحیمی فرماندار شهرستان شده و جناب مهندس استلاحی بخشدار حداقل از مدیریت روستا ها که همان دهیاران خط مقدم عمران و آبادانی است در روستا هاست دعوت بعمل بیاید تا ذر این جلسات شرکت کنند عزیزان شاید نصف جمعیت در روستا هستند در این خصوص هم برنامه ای داشته باشید .

  13. صبور گفت:

    بنظرم دکتر بیش از توان مدیران از آنها کار میخواهد .
    مدیران بخش بالایی از توان خود را صرف جلوگیری از کارشکنی زیر مجموعه میکند و به جرات میتوان گفت
    مشکلات مدیران کم از مشکلات دکتر ندارند . دکتر باور بفرمایید همین فرمایشات جنابعالی جبهه جدیدی برای مدیران باز کرده چه دهها مدیر دست دوم در تکاپوی مدیر شدن و استفاده از این فرصت هستند .
    دکتر هیچ کس تاجگردون نمیشه . مدیران باید رودربایستی را کنار بگذارند و باموانع حرکت مورد
    نظر شما برخورد جدی کنند . خدا یارتان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president