آوای جنوب

مردم امیدوار باشند/ برخورد قاطع با مدیران متخلف در انتخابات بهمئی و چاروسا// تشکیل پرونده زمین‌خواری برای چند مدیر

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع با مدیران متخلف در انتخابات شوراهای اسلامی در ۲ منطقه بهمئی و چاروسا خبر داد.

آوای جنوب
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع با مدیران متخلف در انتخابات شوراهای اسلامی در ۲ منطقه بهمئی و چاروسا خبر داد.

یکی از مباحثی که امروز در نشست خبری رئیس دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد، موضوع تخلفات انتخاباتی در این استان بود که مزارعی پاسخ داد: عمده تخلفات شناسایی شده و تعداد زیادی پرونده تخلف علیه مدیران و غیر مدیران تشکیل شده است.
رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر هنوز در بخش چاروسا و بهمئی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشکل داریم، ادامه داد: مردم امیدوار باشند با هیچ مدیر متخلفی مماشات نداریم.
مزارعی از برخورد قاطع با مدیران متخلف در چاروسا و بهمئی خبر داد و تاکید کرد: چند مدیر در این بخش‌ها تا حد بازداشت پیش رفتند و به زودی برخورد قاطعی با آنها خواهد شد.
وی گفت که برای چند مدیر دیگر نیز حکم مقتضی صادر شده و همه تخلفات انتخاباتی در همه سطوح رصد و در حال رسیدگی هستند.

نتیجه انتخابات شورای شهر قلعه رئیسی (چاروسا) در بازشماری آرا تغییرات جدی داشته است که موجب اعتراضاتی در این منطقه شده است.

اجازه نمی‌دهیم خون مقتول روز انتخابات در مادوان پایمال شود/با پای پیاده از محل‌های تصرفات غیر قانونی بازدید می‌کنم/ تشکیل پرونده زمین‌خواری برای چند مدیر
رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سرانجام قتل مادوان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اخیر گفت: در قتل مادوان به نتایج خوبی رسیده‌ایم هر چند که قاتل مشخص نشده است ولی نمی‌گذاریم خون مقتول پایمال شود.

پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه نشست رسانه‌ها با شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست در خصوص موضوعات مختلف از سوی خبرنگاران و شورای قضایی استان رد و بدل شد که به خصوص در زمینه آتش‌سوزی‌های جنگل‌ها، جرائم انتخاباتی، تخلفات مدیران در زمینه استخدام‌ها، همچنین تعداد پرونده‌ها و سایر موارد دیگر بود.

در این نشست یکی از موضوعات مطرح شده توسط اعضای شورای قضایی استان در خصوص مقابله با جرائم خشن بود که حجت‌الاسلام مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان گفت: هر کسی که در این استان با چاقوکشی بخواهد امنیت را به خطر اندازه قبل از هر چیز چوبه دار را پیش چشم خود تجسم کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار کرد: هر چند جرائم خشن در استان رو به کاهش است و نزاع‌های دسته جمعی کم شده است اما باز هم راضی نیستم و باید بیش از این آمار ۳۰ درصدی کاهش داشته باشد.

این مسوول در ادامه اظهارات خود در خصوص سرانجام قتل مادوان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اخیر اظهار داشت: در قتل مادوان به نتایج خوبی رسیده‌ایم هر چند که قاتل مشخص نشده است  ولی نمی‌گذاریم خون مقتول پایمال شود که که اگر به قاتل رسیدیم که در کمترین زمان ممکن قصاص می‌شود و در غیر این صورت دیه آن باید از طریق بیت‌المال پرداخت شود.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در خصوص رسیدگی به زمین خواری‌ها در استان گفت: همه نقاطی را که شما فکر می‌کنید با پای پیاده حضور یافته‌ام و پیگیر زمین‌خواری هستم و حتی برای چند مدیر ارشد استان هم پرونده‌هایی داریم.

وی گفت: آن جا که لازم بوده در محل دستور قلع و قمع را داده‌ام و لذا در خصوص زمین خواری و تصرف‌ها با کسی تعارف نداریم و برخورد لازم را انجام می‌دهیم.

این مسؤول گفت: در خصوص آتش‌سوزی‌ها هم در جنگل‌ها جلسات شورای تامین را برگزار کرده‌ایم  و اعتقاد داریم که باید برای مقابله با آتش‌سوزی‌ها امکانات کنونی کافی نیست و البته مهم تر از همه این که مردم باید در خصوص آتش‌سوزی‌ها همکاری لازم را با ما داشته باشند و گزارشات راه حلی برای رسیدگی به برخی تخلفات است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. اای جان گفت:

    مرشد بزن زنگو دیگه شهر ما کوچ شبانه ساخت ساز شبانه وباردارشدن تمام شد بقول قدیم ها بزک نمیر بهار میاد ……….

  2. امین الله انصاری فرد گفت:

    قال علی ابن ابی طالب علیه السلام
    عدالت، شیرین تراز عسل، نرم تر از کره، خوشبوترازمشک است
    ضمن دعای پیروزی برای همه مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص مسئولین قوه قضاییه، که حافظ امانتداری و حق و تکیه گاه و مدافع آرامش و امنیت، جامعه می باشند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president