آوای جنوب

فرماندار گچساران: حمله موشکی سپاه ویرانگر و قاطعانه بود/گوش به فرمان ولی‌فقیه بودن مهم‌ترین عامل اقتدار ایران اسلامی

فرماندار گچساران گفت: حمله موشکی سپاه ویرانگر و قاطعانه بود.
آوای جنوب

 عبدالرحیم رحیمی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروه‌های تکفیری داعش اظهار کرد: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه پاسخ محکم و انتقامی در مقابله با جنایت گروه تکفیری و تروریستی داعش در انجام عملیات تروریستی هفته گذشته در تهران بود.

وی تصریح کرد: ظالمان و مستکبران و گروه‌های تکفیری داعش بدانند ایران اسلامی در مقابل کوچکترین تعرضی به این مملکت پاسخ کوبنده خواهند داد و در صورت تکرار چنین جنایاتی هیچ نقطه‌ای از جهان برای آنها از طرف ایران امن نخواهد بود.

فرماندار گچساران ضمن حمایت از اقدام عزتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مواضع داعش عنوان کرد: سپاه در این عملیات سیلی محکمی به تروریست‌ها و حامیان آنها در منطقه و جهان زد و به آنها یادآور شد که جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح آن قادر هستند هرگونه تجاوزی را هر چند کوچک هم باشد قاطعانه و ویران‌گرانه پاسخ دهد.

رحیمی در ادامه افزود: به لطف خدا و با رهنمودها و هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری تمامی مسوولان نظام و نیروهای مسلح امروز ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمان دیگری در سطح منطقه و جهان حضور فعال و اثرگذار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مادامی که در این کشور وحدت و همدلی و انسجام یکپارچگی وجود داشته باشد و همه گوش به فرمان ولی فقیه باشند گروه‌های تکفیری و تروریستی و حامیان آنها و قدرت‌های بزرگ نخواهند توانست به این ملت آسیبی برسانند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president