آوای جنوب

رئیس‌کل دادگستری استان:دستور داده‌ام حکم قتل منطقه کوشک در زودترین زمان و در ملا عام اجرا شود/کسانی که دست به اسلحه می‌شوند چوبه‌ دار را جلوی چشم خود ببینند/اگر بشنویم همکار قضایی ما ..

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستور داده‌ام حکم قتل منطقه کوشک در زودترین زمان و در ملا عام اجرا شود.
آوای جنوب
رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستور داده‌ام حکم قتل منطقه کوشک در زودترین زمان و در ملا عام اجرا شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه و سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی با تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی تهران و همچنین شهدای هفتم تیر سال ۶۰ از اصحاب رسانه به عنوان چشمان بیدار حقوق مردم یاد کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: این هفته مختص به یک قوه نیست بلکه مختص به همه نظام جمهوری اسلامی است.

این مسوول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص حرمت شهدا و خانواده‌های آن‌ها گفت: رهبری فرمودند کسانی که سعی می‌کنند به خانواده شهدا بی‌حرمتی کنند خائن به این مملکت هستند.

وی با تبریک به نیروی سپاه پاسداران در حمله موشکی به داعش و تروریست‌ها گفت: سپاه در هر کجا که لازم بود از عزت ایران اسلامی دفاع کرده و امروز دیگر سپاه نیاز به نیروی پیاده برای مقابله با دشمن ندارد هر چند که این موشک‌ها میان برد بود که با دوربرد آمادگی زدن تل‌آویو وجود دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه اظهار کرد: دستگاه قضایی و فرزندان نظام در این دستگاه همه توان خود را برای خدمت هر چه بهتر به مردم استان معطوف داشته‌اند.

این مسؤول افزود: دستگاه قضایی اولین ماموریت خود را حوزه امنیت می‌داند و بدون آن هیچ چیز بقا نخواهد داشت و امنیت محور همه آرامش‌های دیگر است.

وی گفت: اگر قدردان امنیت و ارمغان آوردگان آن نباشیم آن را از دست خواهیم داد کسانی که در بدترین جاها در حال ایجاد امنیت برای ما هستند تا جلوی نفوذ دشمن را بگیرند که باید قدردان آن باشیم و نعمت امنیت از ما سلب نشود.

مزارعی گفت: دستگاه قضایی محوری‌ترین کار خود را در حوزه امنیت قرار داده و در همراهی با نیروهای انتظامی و امنیتی و برای حفظ امنیت مردم حد و مرزی قائل نیستیم و حد و مرزی برای آن قایل نیستیم.

وی گفت: همه نیروهایی که با امنیت استان سر و کار دارند مرزی ندارند و تا سرحد شهادت باید برای امنیت مردم استان تلاش کرد و به همین خاطر همه دستگاه‌های برقرار کننده امنیت را حمایت می‌کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه با بیان این که از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنیم افزود: تا امروز امنیت ۱۰۰ درصدی در استان بوده و این استان در کل کشور کمترین مشکل امنیتی را دارد و در رتبه‌های اول کشور قرار داریم.

مزارعی به برخی از فعالیت‌ها در یک ساله گذشته اشاره کرد و گفت: در این دستگاه نظارت در سالم‌سازی مجموعه در دو سال گذشته بیشترین نظارت درون سازمانی را داشته‌ایم و بیشترین برخوردها صورت گرفته و تا سرحد اخراج از مجموعه هم داشته‌ایم و این دستگاه تعارفی با هیچ کس ندارد.

این مسوول ارشد قضایی گفت: در حوزه امنیت استان میزان و مدت زمان دادرسی را به حداقل ممکن رساندیم و در قتل کوشک در یک بازه زمانی دو هفته‌ای منجر به کیفر خواست شد و در کمترین فرصت ممکن حکم صادر می شود و دستور داده‌ام که این حکم علنا اجرا شود.

وی گفت: با کسی تعارفی نداریم و در شهرستانی اگر بشنویم همکار قضایی ما سهل‌انگاری کرده تا سرحد جابجایی و انتقال از آن حوزه اقدام خواهیم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. کرمیان گفت:

    با سلام خدمت رییس کل دادگستری استان و تشکر به خاطر تلاشها بی وقفه شما برای اجرای عدالت در استان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president