آوای جنوب

شرایط ۳۶ گزینه احتمالی تصدی شهرداری یاسوج بررسی می‌شود/دهرابپور رئیس شورای شهر

شرایط ۳۶ گزینه احتمالی شهردار یاسوج با دقت بررسی می‌شود.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه هنوز به جمع بندی نهایی برای ماندن و یا رفتن شهردار فعلی یاسوج نشده‌ایم گفت: شرایط ۳۶ گزینه احتمالی شهردار یاسوج با دقت بررسی می‌شود.
آوای جنوب

فرشید احمدی‌کیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: تاکنون ۳۶ گزینه برای شهردار یاسوج به صورت خود معرفی و ارجاعی به منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج معرفی شده که یکی از این افراد محمدعلی جاوید شهردار کنونی یاسوج است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط شهردار فعلی یاسوج مطابق با شاخص‌های مشخص برای ابقاء به دقت بررسی می‌شود عنوان کرد: بعد از رسمیت یافتن شورای پنجم در این انتخاب شهردار به جمع بندی می‌رسیم.

احمدی‌کیش ابراز کرد: تاکنون بحثی در زمینه رفتن و یا ماندن محمدعلی جاوید شهردار فعلی یاسوج در جمع هفت نفره منتخبان شورای پنجم یاسوج مطرح نشده و بحث‌های که در کوچه و بازار وجود دارد بیشتر تراوشات ذهنی برخی افراد بوده و صحت ندارد.

این منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج ادامه داد: به طور حتم در صورتی شهردار فعلی شهر یاسوج بعد از تشکیل شورای پنجم حائز کسب رای اکثریت شود به عنوان شهردار انجام وظیفه می‌کند.

احمدی‌کیش تصریح کرد: تعهد، تخصص، سابقه اجرایی و مدیریتی، تا حدودی عدم وابستگی سیاسی، مردم داری، شجاعت، سابقه کاری مرتبط و …از جمله مهمترین شاخص‌های مد نظر منتخبان پنجمین دوره شورای شهر یاسوج برای انتخاب شهردار است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که آیا به جمع بندی برای انتخاب رئیس شورای شهر دور پنجم شده‌اید؟، اظهار داشت: تا فعلا به این جمع بندی رسیده‌ایم که محمدرحیم دهرابپور رئیس شورای شهر شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president