آوای جنوب

امام جمعه گچساران: مخاطب اصلی فرمایشات رهبری در خصوص رفع مشکلات اقتصادی دولت و اعضای آن است

حجازی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: مخاطب این بایدها رئیس قوه مجریه و وزرای ایشان هستند.
آوای جنوب
حجازی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: مخاطب این بایدها رئیس قوه مجریه و وزرای ایشان هستند.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیاسی و عبادی این هفته در جمع نمازگزاران گچساران با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: زندگی امام علی (ع) الگو و درسی برای بشریت بود.

وی در ادامه به ویژگی‌های امام علی(ع) پرداخت و گفت: پیامبر اکرم (ص) در خصوص ایشان می‌فرماید (علی خیرالبشر) و این به بدان معنی است که حضرت علی (ع) بهترین بشر در دنیا است.

امام جمعه گچساران در ادامه به فضیلت‌های شب‌های قدر اشاره و اذعان کرد: راه رسیدن به خدا داشتن تقوای الهی است.

حجازی افزود: برای داشتن تقوا و رسیدن به کمالات انسان مومن باید علی (ع) را به خوبی بشناسد و درک کند و این شب‌ها بهترین زمان‌ها برای شناختن ایشان است.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام اشاره  و عنوان کرد: سخنان حکیمانه ایشان در جمع کارگزاران نظام که همگی مسوولند فصل الخطاب است.

حجازی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیان کرد: مخاطب این بایدها رئیس قوه مجریه و وزرای ایشان هستند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: رئیس جمهور، رئیس قوه مجریه هستند و ایشان باید پیگیر حل مشکلات اقتصادی در جامعه باشند.

وی ابراز کرد: برخی‌ها عبارتی را به کار بردند و می‌گویند هر چه مردم انتخاب کنند همان است که اگر این طور باشد هرچه رئیس جمهور اول ایران هم گفته است همان است در حالی که این گونه نیست.

حجازی بیان کرد: انتخابات تمام شده و مردم کار مشترکی را انجام داده‌اند و گروهی به تعبیر مقام معظم رهبری ظرفیت خود را نشان دادند.

امام جمعه گچساران با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: کاری نکنیم که اصل این حرکت را زیر سوال ببریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی که جز خواص هستند باید مراقب باشند از لایه‌های آن چیزی در نیاورند و به منافع ملی توجه کنند.

امام جمعه گچساران افزود: به عنوان یک طلبه کوچک به دولت مردان فعلی و آنهایی که در دولت دوازدهم مشغول کار خواهند شد توصیه می‌کنیم، بدانید و آگاه باشید قدرتی که این مردم و مملکت دارند اول متکی به خداوند است و عنایت‌هایی از اهل بیت است.

حجازی تاکید کرد: باید بدانیم قدرت و مقامی که این مردم و این مملکت دارد پیروی و اطاعت ملت از جانشین بر حق امام زمان است.

وی با اشاره به نقش ویژه نیروهای امنیتی در کشورمان توصیه کرد: مراقب باشیم خودمان مملکت خودمان را تضعیف نکنیم.

امام جمعه گچساران در ادامه روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس روز اتحاد مسلمانان در تمام دنیا است و مردم در این روز یکبار دیگر در حمایت از مظلومان عالم حضور با شکوهی خواهند داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president