آوای جنوب

دلنوشته پدر یک شهید از کهگیلویه/مسؤولان خود را دلخوش به سرکشی‌های مناسبتی از خانواده شهدا نکنند

پدر شهید قربانعلی خواک از شهدای فرهنگی شهرستان کهگیلویه نسبت به وضعیت معیشتی خود و خانواده‌اش گلایه و خواستار توجه جدی مسؤولان شده است.
آوای جنوب
پدر شهید قربانعلی خواک از شهدای فرهنگی شهرستان کهگیلویه نسبت به وضعیت معیشتی خود و خانواده‌اش گلایه و خواستار توجه جدی مسؤولان شده است.

پدر شهید قربانعلی خواک(سبحانی) طی نامه‌ای با ابراز گلایه از وضعیت معیشتی خانواده خود خواستار توجه مسؤولان در رسیدگی به مشکلات شده است.

متن پیام پدر این شهید عیناً در ذیل امده است.

این رسانه آماده انتشار پاسخ مسؤولان مربوطه است.

گلایه ای از سید آله رحم سبحانی پدر سالخورده شهید فرهنگی قربانعلی خواک (سبحانی) به مسئولین.

بنام خدا

قصد نداشتم این گلایه‌ها را رسانه‌ای کنم ولی چون چاره‌ای نداشتم صلاح را بر این دیدم تا از طریق خبرنگاران و رسانه‌ها مطالبی را به مسئولین گوشزد کنم.

پسر من، شهید خواک در  سال ۱۳۴۵ به دنیا آمد، پس از طی دوران راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه​ تربیت معلم و به مقام معلمی رسید، فرزندم با  هزاران مشکل به این مقام رسید تا اینکه در برهه‌ای از تاریخ برای حفاظت از اسلام و سرزمین ایران لازم دید به جبهه برود، ایشان در منطقه کربلایی ۴به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

حال اینجانب بسیار خوشحالم که در برابر نظام و امام و اسلام سرافرازم، و خدا را از این بابت شاکرم که بهترین و شیرین‌ترین میوه زندگی‌ام را در راه خدا نثار کردم.

اما، هم اکنون پیر و سالخورده‌ام، سنم حدود ۹۰ سال است، گوش‌هایم اصلا نمی‌شنوند، پهلوهایم و پاهایم به شدت مرا اذیت می‌کند- در امرار معاش خانواده که مانده‌ام هیچ، حتی آنها را نیز اذیت می‌کنم.

سه فرزند تحصیلکرده بیکار دارم. از شهدا شرمنده‌ام که چنین سخن بر زبان می‌آورم ولی مستمری بنیاد شهید را که کفایت داروهایم را نمی‌کرد نیز کاهش دادند.

از این رو از محبت مسئولینی که در همه حال و مناسبت‌ها به خانواده ما سرمی‌زنند تشکر می‌کنم.

ولی بنده نیاز به توجه مستمر و همیشگی دارم، نه اینکه فقط در مناسبت‌ها برای دیدار بنده بیایند و تصاویر خود را منتشر کنند.

من و خانواده‌ام نیاز به توجه جدی مسئولین دارم، امیدوارم در این روزهای گرم ماه مبارک رمضان شهدا و امام شهدا از ما رضایت داشته باشند.

از مسئولین محترم بنیاد شهید و خصوصا نهادهای دولتی، استاندار و فرماندار عاجزانه خواهشمندم برای کمک به وضعیت اینجانب و خصوصا خانواده که هیچ گونه منبع درآمدی ندارند،نسبت به استخدام و به کارگیری یکی از سه فرزندم اقدامات لازم را مبذول فرمایند تا در دنیا و آخرت مورد رحمت خدای متعال قرار بگیرند.

با تشکر
سید آله رحم سبحانی
پدر فرهنگی شهید قربانعلی خواک

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president