آوای جنوب

رئیس آموزش وپرورش گچساران: اجرای طرح متیل و قصه‌گویی در مدارس گچساران

رئیس آموزش و پرورش گچساران از اجرای طرح متیل و قصه‌گویی در مدارس شهرستان گچساران خبر داد.
آوای جنوب
رئیس آموزش و پرورش گچساران از اجرای طرح متیل و قصه‌گویی در مدارس شهرستان گچساران خبر داد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی که در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کارهای خوب آموزش و پرورش در زمینه توسعه کتاب‌خوانی در بین دانش‌آموزان اجرای طرح متیل و قصه‌گویی در مدارس گچساران است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران در خصوص اجرای این طرح در مدارس گچساران گفت:  طرح متیل و قصه‌گویی در ۱۵ مدرسه سطح شهرستان به عنوان پایلوت و توسط یک گروه ۵ نفره انجام می‌شود.

پورالحسینی  با اشاره به این گروه تصریح کرد: گروه ۵ نفری با حضور در مدارس به قصه گویی برای کودکان می‌پردازند و کودکان نیز این قصه‌ها را به صورت نقاشی  بر روی دیوار نصب  می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اجرایی شدن این طرح تصریح کرد: هدف از برگزاری نقش قصه‌گویی به عنوان یک ابزار آموزشی، احیای سنت قصه‌گویی و انتقال این میراث ارزشمند به نسل جدید و غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و آموزش غیر مستقیم مفاهیم ارزشی، دینی و ملی به فرزندان این مرز و بوم است.

وی اذعان کرد: قصه‌گویی به جز از کارکرد تربیتی، نقش مهمی نیز در انتقال و ترویج فرهنگ و سنت‌های ملی و مذهبی از نسلی به نسل دیگر دارد.

پورالحسینی با بیان این مطلب که این کار موجب ایجاد خلاقیت در کودکان خواهد شد، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان در نظر دارد با هدف توانمند کردن و ایجاد خلاقیت در کودکان و همچنین افزایش علاقمندی به مطالعه بین کودکان اقدام کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نوربخش صالحی گفت:

    با سلام خدمت مدیر محترم جهت ثبت نام دخترم به مدرسه نیایش و زینب مراجعه کردم که از ثبت نام آن سرباز زدند و گفتند تکمیله در صورتیکه خانه ما در محدوده این دو مدرسه هست لطفا به مدیران مدارس دستور بدید که طبق ضابطه کارشون را انجوم بدهند۰۹۱۷۸۴۲۷۷۸۵ در ضمن هنوز ثبت نام فرزندم بلاتکلیف مونده تقاضای کمک دارم.برخورد مدیر مدرسه زینب ناراحت کننده بود ضمن اینکه از آقای علی پور معاون اداره یادداشت بردم ولی باز هم ثبت نامش نکرد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president