آوای جنوب

امام جمعه گچساران: جوانان انقلابی گچساران به وظیفه خود عمل خواهند کرد/خیانت به ملت با برادر خطاب کردن فتنه‌گر/خیال نکنید گچساران آن گونه است که تصور می‌کنید

امام جمعه گچساران گفت: جوانان انقلابی گچساران به وظیفه انقلابی خود عمل خواهند کرد.

سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از نافرمانی‌های پروردگار با اشاره به حمله تروریستی تهران اظهار کرد: دشمنان بدانند به تعبیر مقام معظم رهبری این ترقه بازی‌ها در اراده پولادین و آهنین ملت انقلابی ایران اسلامی ذره‌ای خلل ایجاد نمی‌کند.

آوای جنوب

وی افزود: اینکه بدبخت‌های عقب افتاده فکری مثل رئیس جمهور امریکا کسی که عاقل نیست و نمی‌فهمند و بدبخت‌های دیگری که حلقه نوکری آمریکا را به گردن انداخته‌اند، بدانند با این جنایت‌ها اراده ملت مومن ایران مستحکم‌تر و اقتدار نظام اسلامی در جهان گسترده‌تر خواهد شد و بدانند خطای بزرگی کردند و بهای سنگینی برای این موضوع پس خواهند داد.

امام جمعه گچساران با اشاره به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام (ره)تصریح کرد: رهبری فرموده‌اند این انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی مایه اعتبار و نشانه اعتماد عمومی مردم خواهد بود البته برخی‌ها از روی کج فهمی انکار می‌کنند و می‌گویند رای مردم ربطی به تایید نظام ندارد.

حجازی با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: وقتی فردی در چارچوب نظام رای می‌دهد یعنی آن را قبول می‌کند و آن را کارآمد می‌داند و اعتماد می‌‌کند. رهبری، این دیدبان بسیار تیزبین و بیدار نظام اسلامی و جهان اسلام همیشه پیش از اینکه موضوعی رخ دهد نکاتی را بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان دارند موذیانه و حیله‌گرانه این طور القا می‌کنند که برخی از این آرا، رای به نظام نبوده بلکه علیه نظام بوده است که می خواهند بگویند دشمنان به آنها امیدوارند و معنی این است همه باید حواسمان جمع باشد و چراغ سبز به دشمنان نشان ندهیم و با قدرت و با صراحت با دشمنان مقابله کنیم.

حجازی افزود: نظام اسلامی تشکیل شد تا احکام شرعی و دستورات پروردگار اعمال شود نظام اسلامی تشکیل شد و انقلاب ایجاد شد تا دستوراتی که خدا و پیامبرش (ص) فرمودند اعمال و اجرا شود و نظام اسلامی به این خاطر تشکیل نشد که تعدادی بروند و تعدادی جای آنها بیایند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: مثلا محمدرضا پهلوی برود و دیدگاه و تفکر همان کسانی که حامی وی بودند باشد، نه اینطور نبوده و بنابراین شد که اسلام باشد و شهید داده‌ایم و انقلاب داده ایم تا احکام اسلام حاکم باشد و برخی امروز در تلاش هستند کشور را از زیر چتر پیامبر(ص) و قرآن خارج کنند و احکام اسلام را به تمسخر می‌گیرند.

حجازی در ادامه به فرمایشات اخیر رهبری در دیدار با دانشجویان افزود: از وظایف تشکل‌های دانشجویی تلاش همه جانبه برای غلبه گفتمان انقلاب در دانشگاه‌هاست نه گفتمان فتنه و فتنه‌گری، یعنی دانشگاه نباید فتنه گر دعوت کند و فرش قرمز برایشان پهن کند.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب یعنی گفتمان اقتدار و عزت یعنی علی‌القاعده باید بر روی فتنه و فتنه‌گر به طور قاطع خط بطلان کشیده شود، نباید فتنه‌گران را برادر خواند و از فتنه‌گر به عنوان برادر نام بردن خیانت به ملت و مملکت است و خیانت به نظام است چون آنها با دشمنان نظام دست به دست هم داده بودند.

حجازی یادآور شد: مقام معظم رهبری در ۱۵ اردیبهشت ۹۵ امر فرمودند، امام جمعه نماینده نظام در شهرستان است و وظیفه دارد مسائل کلی نظام را به صورت صریح و روشن برای مردم بیان کند”.بنابراین به دلیل این حکم الهی توصیه می کنم مسئولین که در دولت دوزادهم انتخاب می شوند حتما باید با فتنه‌گران سر ستیز داشته باشد.

وی ادامه داد: یعنی مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید پاک باشند و با قدرت تمام مقابل فتنه‌گر بایستند و باید انسانی باشند که با تقوا و احکام شرعی آشنا باشد و صلاحیت و شایستگی مسئولیت در نظامی که خون بهای صدها هزار شهید است را داشته باشد.

امام جمعه گچساران افزود: شایسته سالاری و تقوا محوری، انقلابی گری و فتنه‌گر ستیزی باید از وظایف مسئولان باشد و از الان توصیه می‌کنم در سطح کشور تا استان و تا شهرستان این چنین مسئولینی باید انتخاب شوند.

حجازی افزود: مسئولی که گاهی اوقات برادران سرفراز امنیتی، نیروی انتظامی و سربازان مخلص امام زمان(عج) و سپاه مقتدر ما در جایی می‌بینند و می‌گویند که آقای فلانی اینجا جای شما نیست، که در جواب می‌گوید دوستان دعوت کرده‌اند لذا جای بسی تعجب دارد و این مسؤول باید بداند این کرسی و صندلی که روی آن تکیه می‌زند خون بهای شهداست که باید بر محور اسلام و قرآن و حراست از خون شهد باشد.

امام جمعه گچساران تاکید کرد: باید چنین مسئولی انتخاب نشود که تریبون نظام جمعه با عنایت امام زمان (عج) و توکل بر پروردگار و حمایت مردم انقلابی گچساران چنین افرادی را اجازه نمی‌دهند در این شهر مسؤولیت بگیرد.

حجازی گفت: فتنه‌گرانی را می خواستند دعوت کنند و به گچساران بیاورند خدا را شاهد می‌گیرم گاهی اوقات تا ساعت ۲ نصف شب حقیر جلوی خیلی از جوانان را می‌گرفتم و خواهش می‌کردم اجازه دهید کار بر محور و روال قانون انجام شود که حقیر مانع شدم وگرنه جور دیگری می‌شد لذا خیال نکنید گچساران آن گونه است که تصور می‌کنید.

وی افزود: در این شهر جوانان مومن انقلابی و با تقوا وجود دارد که اگر به آنها اجازه داده شود به وظیفه‌شان به احسن وجه عمل خواهند کرد.

حجازی تصریح کرد: در تمامی زمینه ها و در مبارزه با تروریست‌های بدبخت و مزدور باید با افتخار سربلند کنیم که نیروهای امنیتی مومن، تیزبین ، زمان شناس، با تقوا و آبرومند داریم و باید این نیروها را اولا قدر بدانیم و باید شاکر باشیم و بعد باید حمایت و تقویت کنیم.

امام جمعه گچساران در پایان اظهار کرد: اگر نیروهای امنیتی سرفراز نباشند آیا مجلس امنیت خواهد داشت، آیا دولت امنیت خواهد داشت و آیا کشور امنیت خواهد داشت حقیر به عنوان طلبه‌ای کوچک دست همه نیروهای سرفراز امنیت را از سپاه پاسداران، بسیج، سربازارن مخلص و بی‌ادعای امام زمان(عج) ،نیروهای سرفراز انتظامی و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی با افتخار دست همه این عزیزان را می‌بوسم و به وجود این بزرگواران افتخار می‌کنم.


نمازگزاران یاسوجی: بساط سند ننگین آموزشی ۲۰۳۰ را جمع کنید/تصاویر
نمازگزاران جمعه شهر یاسوج از مسؤولان خواستند که بساط سند ۲۰۳۰ را جمع کنند.

ظهر امروز و پس از پایان نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گسترده مردم همراه بود نمازگزاران نسبت به طرح سند ۲۰۳۰ در کشور موضع‌گیری کردند.

قشرهای مختلف مردمی با زبان روزه در حالی که پلاکاردهایی در دست داشتند و شعارهایی در رد این سند می‌دادند از مسؤولان خواستند که حواسشان نسبت به چه برنامه‌های مرموزانه و مزورانه که دشمن تدارک دیده جمع باشد.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president