آوای جنوب

۲ اقدام قابل تقدیر برای خانواده بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو از سوی دکتر ایلامی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حرکتی امیدبخش به درخواست خانواده‌ای که جسد فرزندشان برای تکمیل آزمایشات تب کریمه کنگو در شیراز نگهداری می‌شود، پاسخ مثبت داد.
آوای جنوب
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حرکتی امیدبخش به درخواست خانواده‌ای که جسد فرزندشان برای تکمیل آزمایشات تب کریمه کنگو در شیراز نگهداری می‌شود، پاسخ مثبت داد.

در چند روز گذشته که مادر بارداری با علائمی شبیه به تب کریمه کنگو جان خود را از دست داد، فضای رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به شکل گسترده‌ای به این موضوع پرداختند.

این مادر باردار که با تلاش کادر پزشکی، فرزند خود را سالم به دنیا آورد، برای تکمیل روند درمانی به شیراز منتقل شد ولی متأسفانه فوت شد و جسد او برای انجام آزمایشات و تشخیص بیماری تب کریمه کنگو در بیمارستان شیراز نگهداری می‌شود.

پدر متوفی در تازه‌ترین درخواست خود که در رسانه‌ها هم منتشر شد، هزینه‌های درمانی نوازاد متولد شده در بیمارستان دهدشت و هزینه‌های دخترش در شیراز را سنگین خواند و گفت با بضاعت مالی که دارم قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیستم؛ او از اورنگ ایلامی خواست تا در این هزینه‌ها او را یاری کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بعد از اطلاع از وضعیت این خانواده در اقدامی امیدبخش دستور داد تا همه هزینه‌های درمانی نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان دهدشت از سوی این دانشگاه پرداخت شود.

دکتر ایلامی همچنین معاون درمان خود را مأمور کرد تا همه اقدامات لازم را با دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای به حداقل رساندن هزینه‌های این خانواده روستایی در شیراز نیز انجام دهد.

این اقدام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تا حدی درد این روزهای خانواده این مادر روستایی را کمتر کرده است.

همچنین در همین زمینه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خانواده متوفی اطمینان خاطر داده است که پیگیر مسائل محوله است و به محض دریافت اطلاعات دریافتی از نتایج آزمایشات به منظور تشخیص وجود یا  عدم بیماری تب کریمه کنگو، آن را به اطلاع عموم برساند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president