آوای جنوب

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح:

هیچ کشوری نیروهای مسلح خود را تضعیف نمی‌کند/امام قائم‌مقام خود را به دلیل دفاع از منافقین عزل کرد

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح گفت: هیچ کشوری نیروهای مسلح خود را تضعیف نمی‌کند.

آوای جنوب
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر عصر امروز در جمع هیأت‌های مذهبی، مسوولان و اقشار مختلف مردم که به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام در مسجد صاحب الزمان(عج) گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در این غم بزرگ خوشحالیم از اینکه نخبگان ما در خبرگان رهبری خلفی شایسته برای ایشان انتخاب کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه امام به ظاهر از میان ما رفتند، افزود: خط و فکر امام همچنان باقی است و راه امام ادامه دارد.

وی با اشاره به اعتقادات امام راحل عنوان کرد: اولین اصل این بود که ایشان اعتقاد داشت، اسلام یک دین جامع است و در تشکیل حکومت اسلامی به آن باور داشتند.

حسینی صدر افزود: امام راحل اعتقاد داشت اسلام می‌تواند مدیریت کند و می‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه امام به کوخ نشینان اعتقاد داشت، عنوان کرد: امام فرمود، یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی‌دهم.

این مسوول بیان کرد: امام راحل اعتقادی به اقتصاد شرق و غرب نداشت بلکه در این میدان اثبات کرد حکومت داری با دین مخلوط است و هیچ جدایی ندارد.

حسینی صدر با اشاره به طرز تفکر آنهایی که می‌گویند دین از سیاست جداست، اذعان کرد: باید بدانند اگر در جایی مشاهده می‌شود که دستورات الهی اجرا نمی‌شود مشکل از مجریان است که البته می‌شود آن را برطرف کرد.

وی با اشاره به اعتقاد دوم امام راحل گفت: اصل بعدی، اصل ولایت فقیه بود که امام آن را به منصه ظهور رساند.

حسینی صدر با اشاره به قرائت درست امام از اسلام ناب بیان کرد: یک فقیه عادل باید در مملکت اسلامی حکومت کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه امام راحل ثابت کرده که ولایت فقیه یک شعبه‌ای از ولایت رسول الله است، تصریح کرد: تحت امر ولایت فقیه بودن یعنی اطاعت کامل از ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی از اصول حاکم بر اندیشه امام بود، اظهار کرد: امام اعتقاد داشت عملا مردم باید در صحنه حضور داشته باشند.

حسینی صدر با بیان اینکه امام مشروعیت حکومت را آسمانی می‌داند، عنوان کرد: تفکرات سکولاریستی و اندیشه لیبرالسیمی نمی‌تواند مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه امام اعتقاد به دولت اسلامی و مجلس اسلامی داشت، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز همین دیدگاه را دارند و مبادا با فرهنگ اسلامی بازی شود.

حسینی صدر با اشاره به اینکه امروزه متاسفانه رگه‌هایی از بدحجابی را در جامعه مشاهده می‌کنیم که این در شان جامعه اسلامی نیست، اذعان کرد: حاکمان موظف هستند در این خصوص برخورد کنند.

وی با بیان اینکه کشف حجاب مربوط به دوره رضاخانی است، ابراز کرد: از قبل چهارشنبه سوری بود و مشاهده می‌کنیم امروز چهارشنبه سفید هم به آن اضافه شده است.

وی با اشاره به حرکت‌های منافقین و برخی‌ها در همان اوایل انقلاب گفت: یکی از دلایلی که امام قائم مقام خود را عزل کرد دفاع از منافقین بود و فراموش نمی‌کنیم امام با خون دل به قائم مقامش نوشت و او را عزل کرد.

حسینی صدر افزود: آیا سزاوار است امروز از این‌ها دفاع شود، آیا اگر داعش قرار است به کشور ما بیاید ما باید فرش قرمز برای آنها فرش کنیم.

وی با تاکید براینکه اصل استکبار ستیزی جز اصول اصلی امام بود، عنوان کرد: کسانی که مخالف نظام هستند نباید مورد حمایت قرار بگیرند.

حسینی صدر افزود: ما به هیچ وجه دست از مرگ بر آمریکا گفتن بر نخواهیم داشت و اگر سالگرد امام را پاس می‌داریم باید روحیه استکبار ستیزی را فراموش نکنیم چرا که امام تا پای جان ایستاد و هزینه داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان بیان کرد: امام همیشه دستور می‌داد که حاکمان همیشه در کنار محرومین و مستضعفان باشند و تاکید داشت که مبادا رگه‌های اشرافی‌گری در کشور ما پدیدار شود.

وی ادامه داد: امام ساده زیست بود و اعتقاد داشت که با اشرافی‌گری زندگی کردن نمی‌توان درد محرومان و مستضعفین جامعه را احساس کرد و بر همین اساس بود که او می‌گفت من یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نخواهم داد.

حسینی صدر بیان کرد: امام به شدت با ویژه خواری مخالف بود و ما نیز نباید بگذاریم کسانی بخواهند در حاشیه امنیت سوء استفاده کنند چرا چنین عملی با اصول امام هم‌خوانی ندارد.

وی ادامه داد: در هیچ کشوری سراغ نداریم کسی نیروهای مسلح خود را تضعیف کند و همین دو هفته پیش مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) بیانات ارزشمندی را در این خصوص فرمودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) فرمودند: اینکه چرا دشمنان اینقدر به سپاه حساسیت دارند به این دلیل است که سپاه همچنان در خط امام باقی مانده است.

حسینی صدر با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح و انتظامی ما هر روز شهید می‌دهند و این‌ها مظهر اقتدار امت اسلامی هستند گفت: سپاه را ضعیف کردن جفا و گناهی نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند، سپاه پاسداران نور چشم من است افزود: به چشم امام سوزن نزنید و اگر به دنبال اندیشه امام هستید باید از نیروهای مسلح و سپاه دفاع کنیم و آیا کسی هست که زینت کشورش را از بین ببرد.

حسینی صدر خاطر نشان کرد: احترام به روحانیت و حوزه‌های علمیه همواره از اندیشه‌های امام راحل بود و همه مردم و مسوولان باید بدانند اندیشه و اصول امام و رهبری حجت شرعی برای همه است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president