آوای جنوب

مدیرعامل نفت گچساران: ضرورت تسریع در بهسازی محور گچساران، باباکلان بی‌بی‌حکیمه/نشست مسدود کردن محور گچساران، بی‌بی حکیمه و گناوه

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری خواستار تسریع در بهسازی محور گچساران، باباکلان بی‌بی‌حکیمه شد.

آوای جنوب

هوشنگ صیدالی پیش از ظهر امروز در نشست انسداد محور گچساران، بی‌بی‌حکیمه و گناوه که با حضور فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان و پیمانکاران در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: محور گچساران به بی‌بی‌حکیمه، گوره و گناوه از جمله محورهای مهم و پرتردد است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273275/1180

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه در این محور خودروهای سنگین شرکت نفت در حال تردد هستند، بیان کرد: این محور در طول سال‌های گذشته بر اثر حجم تردد خودروها با مشکلاتی روبرو شده است.

صیدالی با اشاره به اینکه نظارت بر این پروژه در دستور کار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز قرار گرفته، عنوان کرد: پروژه بهسازی محورهای مواصلاتی گچساران، بی‌بی حکیمه و گناوه از سوی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز جنوب در دستور کار شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قرار گرفته است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273276/1181

وی با اشاره به اعتبارات مورد نظر برای بهسازی و تعریض این دو پروژه گفت: محل تامین اعتبارات احداث و بهسازی این محور مواصلاتی از سوی وزارت نفت است که در حال حاضر اعتباری به میزان ۱۲۰ میلیارد تومان برای احداث و بهسازی دو پروژه در نظر گرفته شده است.

صیدالی با اشاره به انسداد مسیر جاده گچساران به بی‌بی حکیمه و گناوه عنوان کرد: با انسداد این مسیر، کارکنان صنعت نفت برای تردد باید از جاده پازنان به زیدون و به بی‌بی حکیمه بروند که این کار به جز خستگی برای کارکنان هزینه دو برابر برای شرکت نفت خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت بهره‌بردای نفت و گاز گچساران با اشاره به زمان پیش‌بینی شده برای احداث و بهسازی این محور مواصلاتی ابراز کرد: در جلسه گذشته زمان پیش‌بینی شده برای احداث هر قطعه دو ماه بوده که بنا بر دلایلی به چهار ماه به تعویق رسید.

وی با بیان اینکه جاده‌های این مسیر استاندارد نیستند، خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی قبل از رسیدن فصل سرما و بارندگی کار احداث و بهسازی این محورهای موصلاتی را به اتمام برسانند تا شاهد حوادث ناگوار در این مسیر نباشیم.
=======================================
فرماندار گچساران در این نشست با اشاره به اهمیت تعریض این مسیر برای دسترسی به بنادر دیلم ،گناوه و حرم مطهر بی بی حکیمه (س) اظهار داشت : تعریض و بهسازی این جاده یکی از اولویت‌های راهسازی شهرستان بوده که از مدتها قبل در دست بررسی و پیگیری می باشد.
عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد:با توجه به عبور روزانه تعداد زیادی از مسافرین از سراسر استان به بنادر دیلم و گناوه و همچنین تعداد بالای زائرین حرم مطهر خواهر امام رضا (ع)از سراسر کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس تسریع در روند بهسازی و تعریض این جاده از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.
وی با اشاره به تاسیسات نفتی که از این جاده عبور کرده است ابراز داشت :با هماهنگی بعمل آمده مسئولین نفتی همکاری لازم را برای جابجایی و رفع معارض در این مسیر انجام خواهند داد.
رحیمی طول این جاده را ۵۲ کیلو و ۶۰۰ متر عنوان کرد و افزود: این مسیر به چهار قطعه تقسیم شده و هر قطعه توسط یک پیمانکار مجرب احداث و بهسازی خواهد شد.
فرماندار گچساران از مسئولین متولی خواستند تا ضمن هماهنگی لازم جهت مسدود کردن مسیر گچساران –بی بی حکیمه و گچساران گناوه نسبت به رعایت برنامه زمانبندی اقدام نمایند.
وی با تاکید بر نظارت و بازدید مستمرمسئولین از طرح و ارسال گزارشات به فرمانداری اظهار داشت :در صورت هرگونه اهمال در کار توسط پیمانکار برخورد قانونی اعمال خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی در این جلسه با اشاره به اینکه سه قطعه از این محور توسط سه پیمانکار در حال انجام است، عنوان کرد: قطعه چهارم به دلیل برآورد هزینه به مناقصه گذاشته شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به قطعه اول گفت: قطعه اول به طول ۱۲ کیلومتر و با پیشرفت ۱۵ درصد و با اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در حال فعالیت است.و قطعه دوم این مسیر در حال حاضر به مناقصه گذاشته شده است.
علی‌مردانی به قطعه سوم اشاره و تصریح کرد: احداث و بهسازی قطعه سوم محور مواصلاتی گچساران به بی‌بی حکیمه و گناوه ۱۰ کیلومتر و با پیشرفت ۱۲ درصدی و با اعتباری به میزان ۲۰ ملیارد تومان در حال حاضر توسط پیمانکار مشغول به فعالیت است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قطعه چهارم این پروژه را دارای متراژ ۵ کیلو و ۶۰۰ متر و با پیشرفت ۱۲ درصدی عنوان کرد و گفت اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای این قطعه در نظر گرفته شده است .
وی برنامه زمانبندی برای احداث و بهسازی هر قطعه از این پروژه را ۴ ماه عنوان و گفت : هفته آینده با همکاری فرماندار، اداره راهداری، نیروی انتظامی و رسانه‌ها انسداد این محور به صورت رسمی اعلام می گردد تا از بروز هر گونه حادثه جلوگیری شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: بعد از احداث و بهسازی این جاده تمام علائم راهنمایی و رانندگی از سوی اداره راهداری در این جاده نصب خواهد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president