آوای جنوب

احمد خورشیدی: جریان‌سازی فراگیر ولایتی در برخورد با مولتی‌ میلیاردرها/دانشگاه آزاد بنگاه اقتصادی شده بود

دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: ولایتی بانی و جریان‌ساز یک مبارزه فراگیر با مولتی‌ میلیاردرها شده و به زودی به سایر مراکز نیز سرایت خواهد کرد.

آوای جنوب

احمد خورشیدی‌آزاد با اشاره به این که در دوره گذشته ظاهرا دانشگاه آزاد یک مرکز دانشگاهی و علمی به حساب می‌آمد، افزود: اما در اصل این دانشگاه در دوره آقایان به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شده بود.

دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی افزود: این بنگاه اقتصادی که ظاهرا نام دانشگاه را به یدک می‌کشید ۲۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه دارد.

خورشیدی‌آزاد افزود: دانشگاه در اختیار یک فرد و فرزندانش قرار داشت و دست آن‌ها در کارهای اقتصادی در دانشگاه باز بود و به دلیل یک دست بودن هیأت امنا هر کاری که می‌خواستند انجام می‌دادند.

وی گفت: با آمدن آقای ولایتی این دانشگاه کم کم از حالت بنگاه اقتصادی به مرکز آموزشی تبدیل می‌شود هر چند که تخلفات بزرگی وجود دارد که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: جای سوال است که چرا یکی از اعضای هیأت امنا وقتی میرزاده برکنار می‌شود حرفی نمی‌زند و به محض برکنار شدن یاسر هاشمی اعلام موضع می‌کند؟.

وی تخلفات آقازاده‌ها را در دانشگاه بیش از حد دانست و گفت: دانشگاه آزاد به صورت ملوک‌الطوایفی اداره می‌شد و مولتی‌ میلیاردرها در آن جولان می‌دادند.

دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حالی که مردم با مشقت و بدبختی شهریه‌ها را تأمین می‌کردند و عده‌ای بدن از درک این رنج و مشقت در حال ثروت‌اندوزی بودند افزود: خوشبختانه آقای ولایتی کار بزرگی را شروع کرده که به سایر مراکز و جاهای دیگر سرایت خواهد کرد.

وی با بیان نمونه‌هایی از سالم‌سازی‌ها در دستگاه‌ها و نهادها و مراکز دیگر گفت: کاری که آقای فتاح در کمیته امداد آغاز کرده و همچنین آقای رئیسی در آستان قدس انجام می‌دهد موجب خوشبینی است و امیدواریم که این روند با سرعت در جاهای دیگر نهادینه شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president