آوای جنوب

زینل‌زاده خبر داد: بدهی میلیاردی ادارات گچساران به شهرداری

شهردار دوگنبدان با اشاره به مطالبات شهرداری دوگنبدان از برخی ادارات دولتی گفت: شهرداری دوگنبدان بیش از۳۰۸ میلیارد ریال از ادارات دولتی این شهرستان مطالبه دارد.

آوای جنوب/ سمیرا نصاری

شهردار دوگنبدان با اشاره به مطالبات شهرداری دوگنبدان از برخی ادارات دولتی گفت: شهرداری دوگنبدان بیش از۳۰۸ میلیارد ریال از ادارات دولتی این شهرستان مطالبه دارد.

اردلان زینل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با اشاره به مطالبات شهرداری دوگنبدان از برخی ادارات دولتی اظهار کرد: شهرداری دوگنبدان بیش از۳۰۸ میلیارد ریال از ادارات دولتی این شهرستان مطالبه دارد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به ادارات بدهکار به شهرداری بیان کرد: اداره آموزش و پرورش گچساران مبلغ ۱۸۷ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال، شبکه بهداشت و درمان گچساران مبلغ ۷۵ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال، اداره راه و شهرسازی ساختمان فرمانداری ۱۶ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال است.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان ۱۶ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال، راه و شهرسازی ۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال، اداره ثبت احوال ۵۲۳ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال و همچنین اداره جهاد کشاورزی ۴۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده که به شهرداری دوگنبدان بدهکار هستند و از سوی این ادارات تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به تشکیل جلسه در سالن فرمانداری ادامه داد: در چند روز گذشته با دعوت از این ادارات در سالن فرماندار خواستار تسویه بدهی خود به شهرداری دوگنبدان شده‌ایم.

زینل‌زاده با اشاره به رای کمیسیون ماده ۷۷ ابراز کرد: با تلاش نماینده برای تسویه بدهی برخی از ادارات از طریق ماده ۷۷ کمیسیون اعتباراتی تعریف شده است.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه شهرداری یک نهاد خودگردان است، خاطرنشان کرد: با پرداخت بدهی برخی ادارات دولتی به شهرداری می‌توان در زمینه زیباسازی، آسفالت و پرداخت حقوق پرسنل و همچنین رساندن خدمات بهتر به شهروندان گچسارانی از سوی این نهاد صورت بگیرد.

وی به ایستگاه کارکنان دولت که در کنار یک کانال آبی است اشاره و عنوان کرد: برای جلوگیری از حوادث این کانال امروز در دستور کار قرار گرفته است و به مدت یک هفته دیوار چینی صورت خواهد گرفت.

زینل‌زاده در ادامه گفت‌وگو به معابر خاکی این شهر اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر ۱۵ درصد از معابر گچساران خاکی هستند.

وی ادامه داد: تاکنون زیرسازی آسفالت معابر، جدول گذاری تحت عنوان اراضی کلان شهر توسط شهرداری انجام شده است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه ۴ هزار تن قیر رایگان به شهرداری دوگنبدان اختصاص داده شده، عنوان کرد: در سال‌جاری ۴ هزار تن قیر برای آسفالت معابر و خیابان‌های دوگنبدان از طریق وزارت راه و شهرسازی و با تلاش نماینده گچساران و باشت به شهر دوگنبدان اختصاص داده شد.

زینل‌زاده با بیان اینکه این میزان قیر بیش از ۹۰ درصد از معابر خاکی دوگنبدان زیرسازی و آسفالت می‌شود، ابراز کرد: در حال حاضر دو اکیپ در منطقه ۵۰۰ دستگاه گچساران در حال انجام آسفالت معابر هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. جعفر گفت:

    چرا هر وقت آخر میشه صحبت اول گفته میشه پس گچساران هنوز به سن بلوغ نرسید

  2. امیر محمد گفت:

    امروز حدود ساعت ۲ بعد از ظهرکا رگران اسفالت کار شهرداری در دمایی بالای ۴۵ درجه مشغول آسفالت خیابانی در کارکنان بودند که صدای هیاهویی توجهم راجلب کرد از آنها جویا شدم چه خبر شده !!با خوشحالی وصف نشدنی اینطور جواب ادند

  3. امیر محمد گفت:

    امروز حدود ساعت ۲ بعد از ظهرکا رگران اسفالت کار شهرداری در دمایی بالای ۴۵ درجه مشغول آسفالت خیابانی در کارکنان بودند که صدای هیاهویی توجهم راجلب کرد از آنها جویا شدم چه خبر شده !!با خوشحالی وصف نشدنی اینطور جواب ادندکه بعد از دو ماه حقوق مان را واریز کردند..واقعا چرا این چنین هست؟؟که در این گرمای سوزان با قیر داغ کار بکنی وحقوقت را هم دیر بدهند

  4. امیر محمد گفت:

    براستی چرا ادارات بدهی خود را به شهر داری نمی دهند؟ آه خانواده این کارگران دامان چه کسی را خواهد گرفت؟!!!آیا کسی هم به فکر سختی کار این قشر از کارگران هست ؟

  5. استاددانشگاه گفت:

    خداوندازاین مدیربالیاقت ودلسوزراضی بادانشاا……انسانی خدوم پاک،ودلسوز
    ای کاش دوتامدیرمثل ایشون داشتیم

  6. کارگر شهرداری گفت:

    دوستمون درست میگه. حقوق گرفتن از شهرداری واسه ما خیلی خوشحالی میاره. ما حاضریم این مطالبات رو اخذ کنن و سرمایه گذاریش کنن توی کارهایی که واسه شهرداری درآمد ثابت داشته باشه که روی ما فشار نیاد واسه دیرکرد حقوق

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president