آوای جنوب

حاشیه نشست امروز شورای اداری گچساران/از تذکرات فرماندار به تابلوهای رنگ رفته سردرب ورودی ادارات تا جای خالی حجت‌الاسلام خواجه‌زاده+تصاویر

عبدالرحیم رحیمی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و گرامی‌داشت یاد و خاطره عالم ربانی حجت‌الاسلام خواجه‌زاده امام جمعه موقت شهرستان گچساران اظهار کرد: مرحوم حجت‌الاسلام خواجه‌زاده همیشه در جلسات شورای اداری حضور داشته و امروز جای خالی صندلی ایشان را نگه داشته‌ایم.
آوای جنوب/سمیرا نصاری
فرماندار گچساران از تابلوهای فرسوده و رنگ رفته سردرب ورودی برخی از ادارات گچساران انتقاد کرد.
 در این نشست عبدالرحیم رحیمی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و گرامی‌داشت یاد و خاطره عالم ربانی حجت‌الاسلام خواجه‌زاده امام جمعه موقت شهرستان گچساران  اظهار کرد: مرحوم حجت‌الاسلام خواجه‌زاده همیشه در جلسات شورای اداری حضور داشته و امروز جای خالی صندلی ایشان را نگه داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای اداری که با حضور روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: روسای ادارات در زمینه اعتبارات جذب شده سال گذشته و عملکرد اداره خود گزارشی را ظرف مدت یک هفته آماده و به فرمانداری گچساران ارائه دهند.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273203/1166

فرماندار گچساران در ادامه با بیان اینکه برخی از ادارات در جذب اعتبارات و گزارش عملکرد خود کوتاهی می‌کنند بیان کرد: اعتبارات عمرانی در سال گذشته تخصیص داده شده و هنوز برخی از ادارات به پیمانکاران خود بدهکار هستند.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273202/1165

رحیمی با بیان اینکه از طریق ماده ۷۷ کمیسیون از طرف نماینده گچساران اعتباراتی اختصاص داده شده عنوان کرد: برخی از اداراتی که هنوز به پیمانکاران از آنها مطالبه دارند اعتبارات مجزا از سوی نماینده برای بدهی ادارات  برای آنها تعریف شده است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273199/1162

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه امسال اعتبارات خوبی برای شهرستان گچساران در نظر گرفته شده بیان کرد: روسای ادارات برای اجرای پروژه‌های عمرانی برنامه‌ریزی کنند و این اعتبارات در زمینه پروژه‌های عمرانی صرف خواهد شد نه در زمینه تجهیز ادارات.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273201/1164

بالاترین مقام  اجرایی شهرستان در ادامه به تابلوهای سردرب ورودی برخی از ادارات اشاره و ابراز کرد: برخی از ادارات در زمینه تجهیز و نوسازی اداره خود کم‌کاری می‌کنند که در جلسه آینده نام این ادارات و اداراتی که در این مدت فعالیت خوبی داشته با اهدای لوح تقدیر قدردانی خواهد شد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273196/1159

وی افزود: برخی از ادارات شهرستان تابلوی سردرب ورودی نصب شده آنها خیلی قدیمی است و آرم جمهوری اسلامی ایران و نام اداره تا نیمه پاک و از بین رفته است.

فرماندار گچساران به درب ورودی اشاره و عنوان کرد: درب ورودی برخی ادارات آنقدر فرسوده و رنگ رفته است که گویی سالیان است این درب ورودی تعمیر و رنگ نخورده است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273197/1160

رحیمی با اشاره به روسای ادارات گفت: اعتباراتی که از طریق شهرستان در اختیار ادارات شما قرار می‌گیرد دیگر مربوط به مدیرکل شما در استان نیست و شما در زمینه تجهیز و تعمیر اداره خود می‌توانید هزینه کنید.

وی با اشاره به قرار داد جدید ادارات با پیمانکاران گفت: امسال از طریق اوراق سهام سررسید قبل از پایان سال ادارات می‌توانند قرارداد جدید ببندند و پول پیمانکار را قبل از تاریخ ۲۸ اسفند ماه به پیمانکار تحویل دهند.

فرماندار گچساران در ادامه این نشست با اشاره به اینکه شهرستان گچساران دارای روشندلانی است که در زمره نخبگان قرار گرفته‌اند بیان کرد: روشندلانی در سطح شهر وجود دارند که می‌توانند کارهای بسیاری را انجام دهند.

وی ادامه داد: این افراد کارهای تخصصی زیادی انجام می‌دهند که باید این افراد از طریق مسوولان مورد حمایت واقع شوند.

رحیمی  با اشاره به نویسنده روشندل گچسارانی بیان کرد: روشندل عرفان شیروان لک دارای دو اثر کتاب است که جا دارد روسای ادارات برای کمک به این روشندل نویسنده برای کتابخانه و قسمت فرهنگی اداره خود تا جایی که مقدور باشد این دو اثر را خریداری کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president