آوای جنوب

تجمع سپرده‌گذاران موسسه آرمان مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد/گچسارانی‌ها نیز پیگیر مطالبات خود شدند

جمعی از سپرده‌گذاران موسسه آرمان مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
آوای جنوب
جمعی از سپرده‌گذاران موسسه آرمان مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جمعی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان ظهر امروز با تجمع در مقابل استانداری نسبت به اتفاقات اخیر در این موسسه معترض شدند.

برخی از تجمع کنندگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفتند: وقتی میخواستیم در این موسسه سپرده‌گذاری کنیم گفتند که موسسه دارای مجوز از بانک مرکزی است اما بعد از گذشت چند سال از فعالیت به ما می‌گویند که موسسه مجوز نداشته و بعد از اینکه سرمایه خود را در این موسسه قرار دادیم کسی حاضر به پاسخگویی ما نیست.

سپرده‌گذاران این موسسه ادامه دادند: وقتی می‌خواستیم حساب‌های خود را از موسسه خارج کنیم اجازه ندادند و گفتند سود موسسه ۲۵ درصد است اما حالا با وجود آمدن این مشکللات می‌گویند خودتان طمع کردید و پولتان را در موسسه قرار دادید.

در ادامه مجید محنایی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع تجمع کنندگان افزود: مشکلات پیش آمده موسسه آرمان تنها مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و در سایر استان‌ها شاهد این موضوعات و مشکلات هستیم.

وی ادامه داد: سپرده‌گذاران موسسه آرمان مشکلات خود را به صورت مکتوب ارائه دهند که ما این موضوع را به مسؤولان بانک مرکزی و وزارت کشور گزارش می‌دهیم.

محنایی اضافه کرد: امروز موضوع را به وزارت کشور گزارش می‌دهیم و در این خصوص کمیته‌ بحران تشکیل می‌دهیم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 سهمگین مدیرکل اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال‌های گذشته چنین مشکلات و مواردی وجود داشته اما با درایت نظام رفع شده که ما این موضوع را مراجع ذی‌صلاح ارجاع می‌دهیم.

سپرده گذاران موسسه توسعه در گچساران پیگیر مطالبات خود شدند

تعدادی از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری توسعه(آرمان)در گچساران در چهارمین روز متوالی با حضور در این موسسه خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

به گزارش ایرنا، سپرده گذاران نگران که با محقق نشدن وعده مسئولان این موسسه روبه رو شدند به طور گروهی به دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت مراجعه کردند.
یکی از این سپرده گذاران به نام محمدرضا صیاد با اشاره به اینکه ۸۰ میلیون ریال در این موسسه سپرده گذاری کرده است، از وعده دوباره مسئولان این موسسه برای رفع مشکل در هفته آینده اظهار تعجب کرد.
رئیس موسسه مالی و اعتباری توسعه گچساران روز دوشنبه به مشتریان خود گفت که قرار است پول آنها به یکی از بانک های دولتی منتقل شود.
افشین رفیعی بیان کرد که این اقدام در بقیه شعبه های این موسسه در کشور در حال انجام است.
موسسه مالی و اعتباری توسعه شعبه گچساران از سال ۹۱ تاکنون در گچساران به صورت رسمی آغاز به کار کرد و تا یک ماه پیش به نام آرمان فعالیت داشته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. امین رحیمی سپرده گذار 20میلیون تومانی هستم گفت:

    واقعا اگر چنین موسسه‌ای مجو رسمی از بانک مرکزی نذار چرامسولان اجرایی آنها را جمع آوری نکرده

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president