آوای جنوب

پیام رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران به شهروندان در خصوص مشاهده گرانفروشی در بازار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران از اجرای طرح نظارت و بازرسی بر بازار گچساران به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان خبر داد.

آوای جنوب

رضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان، اداره نظارت و بازرسی بر تنظیم بازار و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان به صورت نامحسوس و ویژه در سطح شهر حضور دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران ادامه داد: در ماه مبارک رمضان در جهت اجرای طرح نظارت، توزیع و قیمت‌گذاری اقلام و کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز، مرغ، لبنیات، شکر و زولبیا بامیه به صورت ویژه در این ماه رصد می‌شود.

وی با اشاره به طرح پایش بازار در ماه رمضان گفت: طرح نظارتی پایش بازار به منظور جلوگیری از هر گونه کمبود، گران فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات به ویژه اقلام پر مصرف شهروندان توسط اکیپ‌های بازرسی در شهرستان در دست اجراست.

شریفی با اشاره به گشت‌های مشترک در ماه رمضان عنوان کرد: همچنین گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت با مشارکت تعزیرات حکومتی، فرمانداری، اتاق اصناف و شرکت غله و خدمات بازرگانی به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این ماه صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران بیان کرد: طرح نظارت و بازرسی بازار برای تنظیم بازار و به منظور ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از کاهش نوسانات قیمت برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: مردم هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم‌فروشی، گرانفروشی، احتکار، درج نشدن قیمت و یا ارائه فاکتور را با شماره ۱۲۴ و یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۴۰۴۵درمیان بگذارند تا با حضور بازرسان سازمان صنعت و معدن در سریعترین زمان ممکن نسبت به بررسی این گزارش ها اقدام شود.

شریفی خاطرنشان کرد: بیش از چندین اکیپ گشت بازرسی به صورت شبانه‌روزی و به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان بازار را کنترل خواهند کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. خبر گفت:

    بابا شوخی این شایعه ها را پخش نکنید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president