آوای جنوب

تاج‌گردون: در آینده اصول‌گرایان بیشتری اصلاح‌طلب خواهند شد/کف رأی اصولگرایان ١٢الی ١٣میلیون است/اصولگرایان راه روحانی و لاریجانی را در پیش بگیرند

کف رأی اصولگرایان ١٢الی ١٣میلیون است و در دوره ای با یکسری شعارها این عدد را به ١٩میلیون رساندند و الان به ١۶میلیون رأی رسید و اگر این فضا را ادامه دهند ممکن است به زیر ده میلیون هم برسد.

آوای جنوب

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس در مورد علت شکست اصولگرایان در انتخابات گفت: نتیجه رأی سیاسی همین است و این نشان می دهد که وقتی انتخابات دوقطبی می شود جامعه سرجمع همین نسبت را برای اصولگرایان قائل است. مگر اینکه شعاری داده شود که آن شعار بتواند رأی بالای را کسب کند که یک مقطعی این شعار داده شد و احمدی نژاد موفق شد و در این مقطع نیز همان حرف زده شد ولی مردم متوجه شدند که این حرف جوابگوی نیازهایشان نیست و به همین دلیل از آن عبور کردند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران ادامه داد: اگر بخواهیم به موضوع سیاسی نگاه کنیم رأی اصولگرایان همین است و بیشتر از این هم نباید انتظار داشت گرچه همین رأی هم زیاد بود و برآورد رأی من برای اصولگرایان ١٢میلیون و الی ١٣میلیون بود .

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطر نشان کرد: کف رأی اصولگرایان ١٢الی ١٣میلیون است و در دوره ای با یکسری شعارها این عدد را به ١٩میلیون رساندند و الان به ١۶میلیون رأی رسید و اگر این فضا را ادامه دهند ممکن است به زیر ده میلیون هم برسد.

وی تاکید کرد: اصولگرایان باید إصلاحات را از درون خودشان شروع کنند. نمی گویم اصلاح طلب شوند و به حزب مشارکت بیایند بلکه منظورم این است که جریان إصلاحات را انتخاب کنند همانند آقای روحانی ،لاریجانی و بقیه اصولگرایان که قطعا این افراد موفق خواهند بود.

عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: اگر اصولگرایان با این روش فکری جلو بیایند قطعا موفق خواهند بود هماهنگونه که آقای روحانی موفق است.

وی خاطر نشان کرد:۵سال قبل هم گفتم که جریان اصولگرایی از درون خودشان یک جریان اصلاح طلبی را شکل خواهند داد والآن این جریان شکل گرفته است .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:اصلاح طلبان به دنبال تمامیت شخصی نیستند و راحت از حق و حقوق خودشان برای منافع عمومی کشور می گذرند ومشکل اصولگرایان این است که به دنبال مسائل شخصی و مناسب خودشان هستند.

تاجگردون با تاکید بر اینکه جامعه اصولگرایی دچار رکورد و سکون شدید فکری و عملیاتی شده اند گفت:اصولگرایان نسخه نامناسبی را که دیگر جامعه نمی پذیرد تجویز می کنند و از نظر ما رئیسی شگفتی آفرید که ١۶میلیون رأی اورد.

وی بیان کرد:اصولگرایان با این نگاه در انتخابات ١۴٠٠نیز توفیقی نخواهند داشت کما اینکه اصلاح طلبان نیز باید نگاه برتری را در ۴سال آینده رو کنند .

این عضو فراکسیون امید تصریح کرد:در چهارسال آینده جمع بیشتری از اصولگرایان فکرشان اصلاح طلبانانه تر خواهش شد. نمی گویم اصلاح طلب می شوند ولی فکرشان به این سمت و سو می آید چون ناگزیر هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. امین الله انصاری فرد گفت:

    باسلام واحترام، برنامه اینست که ما وعمل تقویت کننده کننده امید و اعتقاد ما،دراجرایی نمودن بینش های ارزشمند دینی همراه وهمگام عدالت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی در اعتلای میهن اسلامی ایران باشد انشاءالله

  2. امین الله انصاری فرد گفت:

    باسلام واحترام، برنامه اینست که ما وعمل ما تقویت کننده امید و اعتقاد ما،دراجرایی نمودن بینش های ارزشمند دینی همراه وهمگام عدالت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی در اعتلای میهن اسلامی ایران باشد انشاءالله

  3. دغدغه گفت:

    سلام
    جناب اقای تاجگردون
    رایی که اقای روحانی اورد خودت بهتر میدونی چطوری اوردش تخلفات گسترده ی شبکه ای
    دوما انچنان احساس خطر کردید که با تهمت رقیب هراسی دروغگویی فریب کاری و تخلفات گسترده به این رای رسیدید پس ما رای پاک میخواهیم نه رای به هر قیمت این مهم است
    تخلفات مدیران دولتی رو ایمش رو میذارید رای مردم

  4. ناشناس گفت:

    رای شما در دوره قبل مشخص بود ۱۸ میلیون اون هم با تمام چهره های شاخصتون مثل هاشمی و خاتمی و ….

    این دوره که تخلفات شبکه ای و مهندسی کردن انتخابات و تهدید و دروغ و تهمت و اتهام و همه این موارد همه چیز را بسیج کردید حتی دستگاههای دولتی تخلفات بیش از ۶۰ مدیر دولتی حتی وزرا هم وارد شدند اونوقت شما به این میگید رای؟؟؟؟

    ما ۱۶ میلیون رای پاک اوردیم اما شما چی ؟؟؟

    مگر خود شما به عنوان وکیل مردم انصراف ندادید و وارد شدید چرا؟؟؟
    پس لطفا مردم را بی عقل و بی شعور فرض نکنید

  5. حق جو گفت:

    سلام.جناب آقای تاجگردون گویی خیال خام برداشته ای؟!!
    چند نکته ای لازم به ذکر است که آگاه شوید:
    -در شهرستان گچساران ده درصد از آراء اصلاح طلبان کاسته شده
    -در سطح کشور با عوام فریبی و دروغ و دزدی و نامردی و بودجه بیت المال رو بخشیدن که کاری ندارد که آراء مردم رو خوب امانت داری نکنید…
    اگر در اصلاحتان کمی اصول منطقی و شرعی به داشتید،الان روی سخن گفتنتان رو نبود(البته اگه کشور رو به آشوب نکشانده بودید)

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president