آوای جنوب

سفر حسین فریدون به یاسوج از شایعه تا واقعیت/تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

در برخی سایت‌ها و در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد خبری مبنی بر حضور حسین فریدون برادر حسن روحانی در شهر یاسوج منتشر شد که باید دید این موضوع چه اندازه واقعیت دارد و چرا اصولا چنین موضوعی در حالی که جوهر انتخابات هنوز خشک نشده مطرح شده است.

آوای جنوب

مشاهده کردیم به صورت گسترده خبری در برخی سایت‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شد مبنی بر این که حسین فریدون به شهر یاسوج سفر کرده است.

هر چند که هر خبری در فضای مجازی و سایت‌ها را نمی‌توان صحیح و موثق قلمداد کرد اما در این بحبوحه و در هنگامه‌ای که هنوز فضای انتخابات بر کشور و به خصوص در کهگیلویه و بویراحمد حاکم است و جوهر آن هنوز خشک نشده نمی‌توان به صورت صد درصدی چنین اخباری را نیز رد کرد.

این شائبه وجود دارد که به دلیل برخی شائباتی که در خصوص انتخابات در کشور وجود دارد و اعتراضاتی به صورت ضعیف و شدید در برخی از استان‌های کشور وجود دارد امکان چنین سفرهایی وجود داشته باشد.

وقتی در سایت‌های استانی از زبان منابع آگاه و موثق به این موضوع اشاره می‌شود تصور حضور چنین فردی در استان با توجه به زمینه و بستر انتخاباتی که هنوز وجود دارد دور از ذهن و تصور نیست.

در طول چهار سال گذشته حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص این فرد از منابع رسمی و غیر رسمی شنیده‌ایم و همین موجب می‌شود که نتوان چنین خبری را به صورت کامل رد و یا تأیید کرد.

به هر حال اگر به فرض مثال جناب آقای حسین فریدون به استان ما هم سفر کرده باشد امیدواریم قدمی برای رفع مشکلات عدیده در استانی باشد که اکنون در صدر جدول بیکاری در کشور قرار دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president