آوای جنوب

شکست رقیب انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد/مشارکت مشکوک ۷۰ درصدی در استان همیشه پیشتاز /بیان شمه‌ای از مهندسی انتخابات

مسؤول ستاد انتخاباتی حجت‌الاسالم رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقیب حجت‌الاسلام رئیسی در این استان با همه مهندسی‌های صورت گرفته از وی شکست خورد.

مسؤول ستاد انتخاباتی حجت‌الاسالم رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقیب حجت‌الاسلام رئیسی در این استان با همه مهندسی‌های صورت گرفته از وی شکست خورد.

آوای جنوب

حجت‌الاسلام صفدر پناهی در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد و در آیین تجلیل از آن‌ها اظهار کرد: رقیب ما در استان هر آن چه را که لازم بود به صحنه آورد و از نمایندگان اصلاح‌طلب ادوار گذشته گرفته تا کسانی که به تازگی مدعی خط اعتدالی شده‌اند به کمک آن‌ها آمدند.

پناهی بیان کرد: باید دید که آن‌ها چگونه با ما به رقابت پرداختند در حالی که هزینه ما در یک شهرستان تنها سه میلیون تومان بود و آن‌ها باید به مردم بگویند که چه قدر خرج کردند.

وی گفت: از استاندار گرفته تا دهیاران به میدان آمده بودند و با یک قشون تمام مسلح به مصاف ما آمدند اما در برابر ما که دست خالی داشتیم شکست خوردند و می‌دانیم که از تهران چه سرزنش‌ها که نشدند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام پناهی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیروز انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد جریان انقلابی بود و می‌دانیم که چه تشرهایی به آقایان بایت این شکست زده شده است.

وی گفت: تک تک سخنرانان ما پیروز میدان بودند و در تنها مناظره‌ای هم که برگزار شد آن‌ها را شکست دادیم و دیگر هم حاضر به برگزاری مناظره نشدند.

پناهی ادامه داد: یکی از موارد مهم در استان ما این است که چرا همیشه مشارکت در انتخابات در استان ما ۱۰۰ درصد بود و اکنون به ۷۰ درصد رسیده است که جای سؤال دارد.

وی افزود: سؤال است که مثلا آیا انتخابات مدیریت شده که در همه سال‌های پس از انقلاب مشارکت مردم ما در انتخابات نزدیک به ۱۰۰ درصد بوده و اکنون به ۷۰ درصد رسیده است؟.

این مسؤول در ستاد حجت‌الاسلام رئیسی گفت: هیأت‌های اجرایی یک طرفه بود و روی بسیاری از صندوق‌ها یک نفر نیرو هم نداشتیم.

وی گفت: در انتخاباتی که به بهانه شلوغی؛ هوادار یک کاندیدا را از یک درب دیگر وارد می‌کنند معلوم است که چه سرانجامی دارد.

پناهی بیان کرد: بر خلاف گذشته نماینده فرماندار بر سر صندوق‌ها دو نفر بود و برخی نیز نقش مبلغ را بر عهده داشتند.

وی گفت: همه این کارها را کردند اما باز هم در این استان شکست خوردند اما بدانند که اگر انتخابات مهندسی نشده بود و مشارکت به جای ۷۰ درصد به ۱۰۰ درصد می‌رسید با یک درصد بسیار بالا، شکست سنگین می‌خوردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    بابا بی خیال روحانی ریس جمهور همه ایرانه از تهرانی ها هم نترس اونا خدشون میدونن چچوری بخورن اگه نگران سهمه خودتونی یچوری از یگوشه ای بزنید در میاد هر چند که اینها همه سیاه بازی که معلوم نشه پول های ستا د چکار کردین اخوی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president