آوای جنوب

پیام تقدیر و تشکر مسلم کرمی منتخب شورای شهر دوگنبدان از مشارکت مردم گچساران در انتخابات

منتخب مردم گچساران در شورای شهر پنجم در پیامی از مشارکت مردم در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش آوای جنوب، مسلم کرمی دومین منتخب شورای شهر دوگنبدان طی ارسال پیامی به این پایگاه خبری مراتب تقدیر و تشکر خود را نسبت به حضور پر شور مردم گچساران در انتخابات شورای این شهر به جای آورد.

در این پیام آمده است:

به نام خدای اندیشه ، خدای دانش و بینش

با سلام بر امام منتظران، مهدی موعود (عج) و درود به ارواح طیبه شهدا درود بیکران به روح ملکوتی بزرگ معمار انقلاب و سلام بر رهبر فرزانه و بزرگ نظام.

درود به مردم بی همتا و آزاده میهنم که حماسه ای دیگر آفریدند.

سلام بر شیر زنان و بزرگ مردان دیارم. خسته مباد گام های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی و غیرتتان.

درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان سپاس از ژرفای دل و جان، آفریننده هستی که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بینش شـما مردم بزرگ نــمایان ساخت.

به مصداق حدیث رضوی لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از یکایک مردم شریف و بلند همت شهرم از هر قشر و صنف و از هر ایل و طایفه، بخصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و قشر مستضعف جامعه، بخاطر حضـور گستـرده در پـای صندوق های رأی و لطف، اعتمـــاد و بزرگواری به فرزند خـودتان از صمیــم قلب تشکر می نمایم.

تقدیر ویژه دارم از عوامل اجـرایی و نظارت ، نیـروهای نـظامی و انتـظامی و بسیج مردمی و همه کسانی که مدت هاست جهت برگزاری انتخابات در تلاش می باشند.

از همه کاندیداهای محترم که حضورشان موجب رونق انتخابات شده خالصانه تشکر می کنم.این حقیر به عنوان یکی از منتخبین شورا در انجام وظایفش، نیازمند همفکری و همیاری شما مردم شریف شهرم می باشم. تا انشاالله بتوانیم باورها را تغییر، روحیه مطالبه گری را تقویت و در پیشبرد اهداف شورا همت نماییم و راهی به سوی فردا ترسیم کنیم.

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس                 که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

منتخب شما در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان

مسلم کرمی

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچسارانی گفت:

    آقایی که خوتو نماینده کارگرا جا زدی تو انتخابات…به داد کارگران سد چمشیر برس

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president