آوای جنوب

دومینوی اعتراضات کاندیداهای شورای شهر به گچساران رسید/ تجربه تلخ برگزاری اولین انتخابات شوراها توسط اعتدالیون

به هر جهت استاندار باید متوجه شده باشد که این اولین محک واقعی مدیران و فرماندارانش بوده است

پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج ، خصوصا در حوزه ی انتخابات شوراها ، برخی اعتراضات دومینو وار در برخی شهرستان های استان به وقوع پیوسته است.

آوای جنوب
اعتراضات اولیه از شهرستان چرام آغاز شد که پس از بوجود آمدن اشتباهاتی در درج آرای منتخبین این شهر و اعتراضات مرتبط با آن ، تغییراتی در ترکیب ۵ نفر منتخب این شورا بوجود آمد.
پس از آن در خبری دیگر اعلام شد ، برخی معترضان جلوی فرمانداری شهرستان بهمئی تجمع کرده و به روند برگزاری انتخابات معترض شدند که البته دادستان بهمئی قول پیگیری اعتراضات را داد.

اما در جدیدترین مورد از اعتراضات ، تعدادی از کاندیداهای شورای شهر گچساران با تشکیل جلسه ای ، هماهنگی لازم را میان خود انجام دادند تا موارد اعتراضی خود را به سمع فرماندار برسانند.
بر اساس این گزارش ، ۱۳ نفر از نامزدین انتخابات شورای شهر گچساران ، در جلسه ای ، اقدام به هماهنگی بر سر موضوع شکایت و تصمیم برای اعلام موارد اعتراضی مورد نظر ، به فرمانداری نمودند.
این افراد ، اعتراض خود را به صورت کلی تحت عنوان روند نامطلوب برگزاری انتخابات در شهر گچساران اعلام کرده اند و از جزئیات مکتوب و ارائه شده به فرمانداری چیزی عنوان نکردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president