آوای جنوب

پایان انتخابات/حذف تفکر و نگرش نیمی از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد غیر ممکن است/بازی‌های سیاسی استان را نابود می‌کند/سمیرا نصاری

با مشخص شدن نتیجه انتخابات و رأی نیمی از مردم کهگیلویه و بویراحمد به جریان رقیب دولت کنونی؛ باید گفت که حذف تفکر و نگرش نیمی از جمعیت استان غیر ممکن است.

آوای جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سمیرا نصاری طی یادداشتی در خصوص بعد از انتخابات و بایدها و نبایدها آورده است: باید بپذیریم انتخابات در ایران تبلوری از دموکراسی و مردم سالاری است.

انتخاباتی که مبتنی بر آرای مردم است و هر کدام با هر نظر و سلیقه‌ای در انتخابات شرکت می‌کنند.

زمانی می‌شود از آزادی و دموکراسی سخن گفت که همه سلیقه‌ها و گرایش‌ها آزادانه و مسؤولانه در انتخابات شرکت کنند.

بیش از ۴۰ میلیون ایرانی در انتخابات شرکت کردند که از این بین ۲۳ میلیون به ادامه کار دولت رای دادند و ۱۶ میلیون نفر نیز به جریان رقیب رای داده‌اند.

امروز مدیران دولت باید برای رأی ۱۶ میلیون نفری که رأی بالایی برای یک رقیب است احترام بگذارند.

نتیجه انتخابات نباید موجب شود که فضای کار و کارمندی به گونه‌ای رقم بخورد که مدیران در مقابل کارمندان مخالف خود بایستند.

امروز نباید مخالفین دولت و آنهایی که به دولت رای نداده‌اند هر روز آماج حملات جریان پیروز انتخابات باشند و امروز نمی‌توان رای ۱۶ میلیونی را رای به تحجر و واپس‌گرایی نامید.

همه باید بدانند رای تک تک آنها رای به نظام جمهوری اسلامی بوده است و لاغیر؛ اگر جریان پیروز از آزادی سخن می‌گوید باید بدانند انتخابات تبلور دموکراسی است که هر فرد بر اساس معیارهای خودش می‌تواند آزادانه برای فرد مورد علاقه خود تبلیغ کند و رای دهد.

امروز باید بپذیریم وقت مجادله و به رخ کشیدن‌ها به پایان رسیده و از فردا باید در جهت ایرانی بهتر همدلی و رفاقت را در اولویت کارمان قرار دهیم.

در این بین استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد آن بودیم که مردم آزادانه در ستادها حضور می‌یافتند و از کاندیدای خود حمایت می‌کردند و اما امروز آن کارمندی که در طول تبلیغات برای جناح رقیب مدیران تبلیغ می‌کرده است نباید آرامشش سلب شود و هر روز شاهد کنایه‌های دیگران باشد.

اکنون وقت کار است و مجادله‌ها و کدورت‌های سیاسی به پایان رسیده است نمی‌شود نیمی از استانی را که به جریان مقابل رای داده حذف کرد و نباید فراموش کرد چرخ روزگار می‌چرخد و می‌چرخد…

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president