آوای جنوب

فرماندار بویراحمد:

۵۲ درصد بویراحمدی‌ها به رئیسی و ۴۷ درصد به روحانی رأی دادند

فرماندار بویراحمد گفت: ۵۲ درصد بویراحمدی‌ها به رئیسی و ۴۷ درصد به روحانی رأی دادند.

فرماندار بویراحمد گفت: ۵۲ درصد بویراحمدی‌ها به رئیسی و ۴۷ درصد به روحانی رأی دادند.

آوای جنوب

سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار کرد: میزان مشارکت انتخابات در بویراحمد ۷۵ درصد است.

فرماندار بویراحمد در ادامه به میزان آمار ماخوذه در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۴۱ هزار و ۱۰۰ رای شهرستان بویراحمد است.

نظری گفت: از مجموع آرای ماخوذه در انتخابات شهرستان بویراحمد، ۷۲ هزار و ۹۹۴ رای برای آقای رئیسی و ۶۴ هزار و ۸۶۹ رای برای آقای روحانی ثبت شده است.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه دو هزار و ۵۳۷ رای ماخوذه باطل و ۱۰۶ رای ماخوذه غیرماخوذه بوده است، تصریح کرد: ۵۲ درصد واجدین شرایط اخذ در شهرستان بویراحمد به آقای رئیسی و ۴۷ درصد به آقای روحانی رای مثبت داده‌اند.

وی گفت: در سرجمع استانی کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۵۰ درصد به روحانی و ۴۹ درصد به آقای رئیسی رای داده‌اند.

قتل نوجوان مادوانی در روز انتخابات هیچ ربطی به انتخابات ندارد

وی با بیان اینکه شاکیان از انتخابات شوراهای شهر و روستا در بویراحمد کم است، گفت: تعداد شاکیان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد بسیار ناچیز و کم است.

وی گفت: تعداد کمی از نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا در شهرستان بویراحمد از نتیجه انتخابات اعتراض داشته که هم اکنون در حال بررسی است.

فرماندار بویراحمد افزود: در انتخابات الکترونیکی امکان تخلف به صفر می‌رسد اما به دلیل وجود شکایت از سوی برخی نامزدهای انتخاباتی، بررسی ها برای نهایی شدن نتایج درحال انجام است.

نظری از وجود شایعات گسترده در زمینه نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بویراحمد اظهار گلایه کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد با سوء استفاده از فضاهای مجازی بازار شایعات را در انتخابات گرم و سبب برخی تنش ها شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president