آوای جنوب

امام جمعه گچساران: اگر خودتان می‌خواهید به جهنم بروید بدانید این مردم بهشتی هستند/ آقای فلانی مگر می‌خواهید چه کار کنید که می‌گویید آزادی نیست

امام جمعه گچساران گفت: اصلح کسی است که مخفیانه دست به دشمن ندهد و در گذشته به مردم ظلم نکرده باشد و امروز باید تلاش کنیم بهانه به دشمنانمان ندهیم.

آوای جنوب

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیاسی و عبادی در جمع نمازگزاران گچساران در مصلای گچساران با دعوت مومنین به تقوای اللهی گفت: ایمان به خدا راه رستگاری بشریت است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه تقوا نه فقط در لفظ بلکه تقوا در عمل کردن است، عنوان کرد: انسان مومن با قلب به ایمان الهی روی می‌آورد و با انجام واجبات و محرمات تقوا را در عمل انجام می‌دهد.

حجازی افزود: باید ببینیم آیا می‌توانیم چنین انسان‌هایی باشیم که واجبات و محرمات را انجام دهیم.

وی ادامه داد: اگر امتی بتواند چنین عملی را انجام دهد راه رستگاری را در پیش گرفته و از زمین و آسمان برای این امت از سوی خداوند برکات نازل می‌شود.

امام جمعه گچساران بیان کرد: در دوران پیامبر هم عده‌ای می‌گفتند ما نیازی به پیامبر نداریم و باید بدانیم انسان مومن در زیر چتر ولایت می‌تواند راه تقوا را در پیش بگیرد و اعمالش مورد قبول درگاه خداوند می‌شود.

وی تبیین کرد: تفاوت انسان مومن با دیگران در این است که انسان مومن اعمال واجبات و محرمات را انجام می‌دهد.

حجازی خاطرنشان کرد: اما انسان بی‌تفاوت ترسی ندارد و هیچ احساس خطری نمی‌کند و به کار خود ادامه می‌دهد و هراسی ندارد چرا که عقل سالمی ندارد اما انسان با تقوا با اینکه اعمال واجبات و محرمات را انجام می‌دهد همیشه می‌ترسد که آیا اعمالش مورد درگاه خداوند قرار گرفته است یا خیر.

امام جمعه گچساران در خطبه‌های دوم نماز جمعه امروز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر بیان کرد: امروز روز امتحان بزرگی است که همچون گذشته با سربلندی بیرون خواهیم آمد.

وی ادامه داد: این ملت دشمنان بزرگی دارد که همیشه با حق عناد و کینه داشته‌اند و آنها از ایران می‌ترسند چرا که انقلاب ایران به دنیا نشان داد که مردم مظلوم حق حیات دارند.

حجازی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بارها فرمودند: که این ملت دشمن دارد و ملت و دولت باید حواسشان جمع باشد و به دشمن چراغ سبز نشان ندهند و باید کاری کنیم که دشمن را امیدوار نکنیم بلکه باید دشمنان را ناامید کنیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب ادامه داد: این ملت با لطف و عنایت پروردگار آزادی ایجاد کرد و مشاهده می‌کنیم کسانی از این آزادی استفاده می‌کنند و بعد می‌گویند آزادی نیست و کسانی از تریبون‌های این نظام این گونه حرف می‌زنند که ادعا دارند خادم مردم هستند.

حجازی خطاب به برخی‌ها گفت: آقای فلانی که می‌گویید آزادی نیست مگر می‌خواهید چه کاری انجام دهید که به مردم می‌گویید آزادی نیست.

امام جمعه گچساران تاکید کرد: اینها سند یونسکو را امضا می‌کنند که در این سند قانون هم جنس بازی برای فرزندان ما باید تایید شود بعد هم می‌گویند آزادی نیست.

وی ادامه داد: یارانتان تصاویر رهبری را پاره می‌کنند و روی آن می‌رقصند و پایکوبی می‌کنند و شما هیچ واکنشی نشان نمی‌دهید و بعد می‌گویید آزادی نیست.

حجازی افزود: یاران شما خیمه اباعبدالله را به آتش می‌کشند و به ساحت امام هشتم در ستاد شما توهین می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهید چه کاری انجام دهید که می‌گویید آزادی نیست، گفت: به کرات موضع می‌گیرد و نوچه‌هایی هم دارید که حرف‌هایشان را می‌زنند و بعد هم می‌گویید آزادی نیست.

حجازی افزود: آنهایی که اجدادشان روزگاری از مردم خراج می‌گرفتند و مردم را به ذلت کشیده بودند می‌گویند آزادی نیست و آنها آن روز اجدادشان زمین را از کشاورزان می‌گرفتند و گندم‌ها و محصولات را از کشاورز به خراج می‌بردند اما امروز به دلیل اینکه نمی‌توانند می‌گویند آزادی نداریم.

حجازی تاکید کرد: امروز نگران هستند که نظام اجازه نمی‌دهد که یک نفر چندین برابر یک روستایی زمین داشته باشد و این ملت خون داده‌اند و فرزندانشان را در راه این کشور داده‌اند و نمی‌گذارند که شما هر کاری دلتان خواست انجام دهید.

امام جمعه گچساران اذعان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم زمینه به فساد کشیدن جوانان ما را در فضای مجازی فراهم کردند تا آنها را منحرف کنند و بعد می‎‌گویند آزادی نیست.

وی ادامه داد: اینکه آقایی در مشهد می‌گوید اگر می‌خواهید دست من باز شود باید رای من بیشتر از ۵۱ درصد شود با چه هدف و نیتی است و ما امروز می‌گوییم شما هیچ غلطی نمی‌توانید کنید.
حجازی افزود:منظورشان این است که باید کاری انجام بدهند که اردوغان در ترکیه کردیعنی اختیارات منصب ولایت سلب شود و حکومت اسلامی نباشد،مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند اگر زمانی تغییری بنا شد بحث مدینه نیست بحث کربلاست، بحث امام حسن(ع)نیست بحث عاشوراست یعنی خون به میدان می آید.

امام جمعه گچساران ابراز کرد: امروز بحث مدینه نیست بلکه بحث کربلا است و بحث امام حسن(ع) نیست بلکه بحث امام حسین (ع) است.

وی بیان کرد: اینکه مخفیانه با دشمنان نظام در ارتباط هستید و این که به دنبال انقلاب مخملی هستند و اینکه پارچه‌های رنگی را به آن‌وری‌ها علامت می‌دهند هدفشان چیست.

حجازی افزود: ملت ما بصیر و آگاه هستند و حقایق را می‌دانند شما چرا فکر می‌کنید که مردم پشت صحنه‌ها را نمی‌دانند و اگر خودتان می‌خواهید به جهنم بروید بدانید این مردم بهشتی هستند و امروز با شرکت حداکثری با انتخابات دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: اصلح کسی است که مخفیانه دست به دشمن ندهد و در گذشته به مردم ظلم نکرده باشد و امروز باید تلاش کنیم بهانه به دشمنانمان ندهیم.

حجازی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند به برگزارکنندگان و انتخابات اعتماد داریم اما ممکن است بحث تخلف پیش بیاید و این نکته مهمی است.

وی خاطرنشان کرد: برخی‌ها که امروز امکانات دارند و در برخی جاها سخنرانی می‌کنند و می‌گویند مطمئن باشید آقای فلانی امکان ندارد رای بیاورد آیا این حرفشان به معنای جوسازی نیست.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: باید ببینیم ملت چگونه تصمیم می‌گیرد و بدانیم میزان رای ملت است و کسی را که ملت انتخاب کرد آن هم بدون تهدید کارمندان و خرید و فروش رای آن می‌شود رئیس جمهور و طبق قانون همه باید به قانون تن بدهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president