آوای جنوب

کاندید شورای شهر دوگنبدان/ مردی که یاد مرحوم نبی‌زاده را دوباره در دل گچسارانی ها زنده کرد+تصاویر

فردی که همواره خود را خادم مردم دانسته و نه تنها به عنوان یک کارمند بلکه به نوعی باید اذعان کرد یک کار راه انداز خوب برای مردمی بوده است که به شهرداری مراجعه می‌کنند.

پایگاه خبری آوای جنوب:
معرفی یکی دیگر از کاندیداهای شورای شهر دوگنبدان/ کاندیدی که قرار بود به جای زینل‌زاده شهردار شود

فردی که همواره خود را خادم مردم دانسته و نه تنها به عنوان یک کارمند بلکه به نوعی باید اذعان کرد یک کار راه انداز خوب برای مردمی بوده است که به شهرداری مراجعه می‌کنند.

آوای جنوب بر اساس رسالت خود سعی برآ ن دارد تا در گفت‌وگو‌هایی متفاوت با افرادی که خود را به عنوان کاندید نام نویسی کرده‌اند انجام دهد تا مردم شهر در تصمیم‌گیری خود بهتر عمل کنند.

Image result for ‫ابوالفتح رحمانی آوای جنوب‬‎

گفت‌وگو با کاندیداها در چندین مرحله تا پایان انتخابات انجام خواهد شد و کاندیداهابرنامه‌های کاری خود را به اطلاع مردم می‌رسانند.
انجام مصاحبه‌ها و معرفی آنها سبب می‌شود که جامعه و مخاطبین ما پتانسیل هر کدام از کاندیداها را بشناسد و از این رو در تصمیم گیری خود بهتر عمل کنند.


کاندیدی که امروز آوای جنوب به معرفی آن خواهد پرداخت مهندس ابوالفتح رحمانی از کارکنان شهرداری دوگنبدان است که مردم شهر به خوبی او را می‌شناسند.

وی از جمله افرادی است که اهالی محله‌های بافت فرسوده شهری از سالها پیش شماره همراه او را به یاد دارند.

مهندس رحمانی فردی که همواره خود را خادم مردم دانسته و نه تنها به عنوان یک کارمند بلکه به نوعی باید اذعان کرد یک کار راه انداز خوب برای مردمی بوده است که به شهرداری مراجعه می‌کنند.

رسانه‌ها و مردم به یاد دارند در شبی که اردلان زینل زاده به یکباره شهردار دوگنبدان شد گزینه دیگری که قرار بود به عنوان شهردار دوگنبدان معرفی شود مهندس ابوالفتح رحمانی بود.

ابوالفتح رحمانی کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری است.

وی در سال ١٣۵۵ در روستای دیل متولد و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در روستای دیل به پایان رساند.

رحمانی در سال ١٣٧٩ خدمت سربازی را در آموزش و پرورش به عنوان سرباز معلم به پایان رساند و در مهرماه همان سال با رتبه ۶٠٠ در رشته برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه دولتی تبریز در محضر استادی همچون دکتر پورمحمدی، دکتر جمالی، دکتر حسین زاده دلیر که همه از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های اروپا هستند به تحصیل پرداخت و مقالات و همایش‌هایی در زمینه های مرتبط با شهرسازی به انجام رساند.

وی در سال ٨٢ با معدل ١٧.٩٢ و کسب عنوان استعداد درخشان مدرک لیسانس گرفت.

رحمانی در همان سال ٨٢ در دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری به تحصیل پرداخت و پایان نامه خود را با نمره ١٩.۵ با موضوع کاربری اراضی شهری و استفاده از مدل شاخص هم‌پوشانی با نرم افزار Arcgis به اتمام رساند.

ابوالفتح رحمانی در سال ١٣٨۵ در واحد شهرسازی شهرداری دوگنبدان به عنوان مسئول شهرسازی به مدت ۶ سال انجام وظیفه در خدمت رسانی به شهروندان فهیم وقدرشناس به انجام رساند.

وی در سال ٩٢ به عنوان کارشناس شهرسازی و معماری شهرداری چرام به عنوان نیروی وزارت کشوری خدمت نمود و پس از ۵ ماه خدمت به عنوان مامور خدمت به شهرداری دوگنبدان انتقال پیدا کرد و به سمت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاضر در شهرداری دوگنبدان مشغول خدمت رسانی به شهروندان گچسارانی است.

ابوالفتح رحمانی انسانی خوشنام، مردمدار، با صداقت و متخصص در امورات شهرداری از جمله شهرسازی، معماری، عمران، مالی و مورد اعتماد همه افرادی که یک بار با ایشان مصاحبت نموده‌اند، است.

وی انسانی وظیفه شناس و مهمتر از همه پاییندی ایشان به اصول اخلاقی را می‌توان از خصوصیات فردی ایشان نام برد.

به گزارش آوای جنوب مهندس ابوالفتح رحمانی یکی از کاندیداهای شورای شهر دوگنبدان که خود سالها به عنوان یک کارشناس در شهرداری مشغول فعالیت است در گفت‌وگو با این پایگاه خبری تاکید کرد: اعتقاد راسخ دارم شورای شهر جایی برای سیاسی کاری نیست.
مهندس رحمانی اذعان کرد: به عنوان کسی که تخصصی به شورای شهر نگاه می‌کنم باید بگویم شورا شهر یک نهاد مردمی است و مکانی برای سیاسی کاری نیست.
رحمانی با بیان اینکه جریان‌های سیاسی همه محترم هستند باید قبول کرد بالاخره هر جریانی به دنبال این است تا بتواند افراد بیشتری را در شورای شهر داشته باشد، گفت: اعتقادم بر این است نظرات و افکار سیاسی باید به شورای شهر ورود نکند.
این کاندید شورای شهر بیان کرد: این مردم هستند که برای آینده خود در چهار سال تصمیم‌گیری می‌کنند لذا نگاه مردم باید تخصصی باشد و به این فکر نباشیم به هر روشی برای رای آوری اقدام کنیم.
کاندید شورای شهر دوگنبدان که در قبل از انتخاب زینل زاده قرار بر این بود شهردار دوگنبدان شود، خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی جایگاهی برای تصمیم‌گیری‌های مهم با هدف خدمت به مردم شهر است.
رحمانی ادامه داد: اگر متخصصین به شورای شهر ورودکنند قطعا آنها می‌توانند به آینده این شهر کمک کنند چرا که امروز وقت آزمایش و خطا و کسب تجربه نیست.
وی گفت: انتخاب خوب مردم در آینده این شهر بسیار حائز اهمیت است لذا انتظار می‌رود مردم با حضور حداکثری به کسانی رای دهند که هدفشان تنها خدمت به مردم باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president