آوای جنوب

مردی که نتوانست سکوت کند/عدل هاشمی هم به صف حامیان رئیسی پیوست

در بیانیه‌ای، عدل هاشمی نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد هم به صف حامیان رئیسی پیوست.

در بیانیه‌ای، عدل هاشمی نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد هم به صف حامیان رئیسی پیوست.

 عدل هاشمی‌پور در بیانیه‌ای به صف حامیان رئیسی پیوست.

آوای جنوب

در بخشی از این بیانیه آمده است: با توجه به لزوم وحدت جبهه اصولگرایی برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و از آنجا که پیش از این آقایان قالیباف و حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند که انتخاب از میان این دو با توجه به سوابق انقلابی و مدیریتی مشکل و حتی می‌توانست عاملی برای تفرقه میان نیروهای اصولگرایی باشد که خوشبختانه با بصیرت دکتر قالیباف و حمایت از جناب رئیسی این دغدغه برطرف شد.

در این بیانیه آمده است: لذا به منظور ایجاد وحدت و انسجام بیشتر میان جبهه اصولگرایی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ حمایت قاطع خود را از این ائتلاف و حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام می‌دارم و از همه دوستان و سروران انتظار دارم از ایشان حمایت کنند تا با همدلی و وحدت مشکلات فراوانی که گریبانگیر جامعه است رفع گردد.

در این بیانیه آمده است: ضمن آرزوی پیروزی حجت‌الاسلام و المسلیمن رئیسی صحت و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم و به عنوان سرباز کوچک ولایت همگان را به لبیک به ندای رهبر عزیز و فرزانه انقلاب برای حضوری پرشور همراه با آرامش و دشمن شکن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت دعوت می‌نمایم.


شوک بزرگ انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ با همپیمانی آمیراحمد، موحد، حاج عدل و بزرگواری
با اعلام حمایت بزرگانی مانند آمیراحمد تقوی پدر معنوی کهگیلویه بزرگ و آقایان موحد و هاشمی و بزرگواری، شوک بزرگی به عرصه انتخابات در این منطقه بزرگ به نفع جریان انقلابی ایجاد شد.

با اعلام حمایت قاطع حجت‌الاسلام آمیراحمد تقوی پدر معنوی کهگیلویه بزرگ از حجت‌الاسلام رئیسی و در ادامه پیوستن وزنه‌های بزرگ سیاسی در این منطقه همچون موحد نماینده ۵ دوره مجلس شورای اسلامی، بزرگواری نماینده دو دوره و عدل هاشمی نماینده فعلی مجلس به رئیسی، شوک بزرگی در انتخابات این شهرستان ایجاد شد.

حال با همپیمان شدن این ۴ نفر رقابت هواداران سایر کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیسی در این شهرستان بسیار سخت به نظر می‌رسد.

شوک انتخاباتی به نفع رئیسی نه تنها در این منطقه بلکه در سایر مناطق کشور نیز ایجاد شده که ظرف امروز و فردا به یک موج بزرگ تبدیل خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president