آوای جنوب

عصرفردا

برگزاری همایش اتحاد در گچساران با حضور/ سیدقدرت حسینی،علیمرادجعفری،سردار خورشیدی و علی فولادی‌وندا

همایش اتحاد هواداران رئیسی در گچساران برگزار می‌شود.
همایش اتحاد هواداران رئیسی در گچساران برگزار می‌شود.

به گزارش آوای جنوب، عصر فردا چهارشنبه همایش اتحاد هواداران حجت‌الاسلام رئیسی  در محل ستاد دکتر قالیباف نرسیده به کارکنان دولت گچساران برگزار می‌شود.

در این همایش این چهره های مطرح  در حمایت از حجت الاسلام رئیسی سخنرانی می‌کنند.

این همایش از ساعت ۲۰عصر فردا چهارشنبه در گچساران برگزار می‌شود.

در حال حاضر در گچساران با حمایت دکتر قالیباف از رییسی ستادهای این دوکاندید یکی شده اند.

موج گسترده انتخاباتی در گچساران با اتحاد قالیباف و رئیسی

با انصراف محمد باقر قالیباف از کاندیداتوری رقابت‌های ریاست جمهوری و حمایت او از حجت‌الاسلام رئیسی موجی از خوشحالی و وحدت در میان هواداران این دو کاندیدا در گچساران شکل گرفته است.
بر اساس این گزارش، در روزی که حجت‌الاسلام رئیسی میهمان استان محروم کهگیلویه و بویراحمد بود حمایت محمد باقر قالیباف را می‌توان به فال نیک گرفت.

صبح امروز در یاسوج رجل‌ سیاسی استان در حالی در کنار هم نشسته بودند و آماده میربانی از خادم امام رضا(ع) بودند که تا دیروز چنین چیزی محقق نشده بود.

وحدت حجت‌الاسلام موحد، نماینده اسبق کهگیلویه و گچساران و بهبهان  با ستار هدایتخواه نماینده سابق بویراحمد و مرد فرهنگی و سیاسی استان و کشور، سید قدرت‌الله حسینی نماینده سابق گچساران و باشت در کنار بزرگواری و دوستانی مانند حاج اصغر حبیبی تا حمایت‌های سردار خورشیدی گچسارانی از حجت‌الاسلام رئیسی این پیام را می‌دهد که اصولگرایان و  نیروهای ارزشی استان به یک وحدت کامل رسیده‌اند.

اما در این میان حمایت قالیباف که ساعتی پیش بیانیه صادر کرد موجب خوشحالی هواداران دو کاندیدا شد.
یکی از هواداران قالیباف در گچساران در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: انصراف قالیباف نشان از روحیه انقلابی گری ایشان بود.

وی ادامه داد: در حالی که می‌دانستیم آقای قالیباف در نظرسنجی‌ها نیز در رتبه بالا قرار گرفته است اما این اعلام حمایت موجب شد که نیروهای انقلابی به وحدت جامعی برسند.

محمدرضا نیز در این باره افزود: این اعلام حمایت نشان از وحدت و همدلی و یکپارچگی در میان نیروهای انقلابی است.
خانم کاظمی نیز به خبرنگار فارس گفت: این انصراف و اعلام حمایت نشان داد که نیروی دلسور انقلاب آن چیزی که برای آنها اهمیت دارد عبور از شرایط فعلی است نه رقابت یکدیگر.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج و دیگر نقاط استان نیز در حال حاضر موجی از خوشحالی حرکت انقلابی قالیباف شکل گرفته است.

این حرکت نشان داد که نیروهای انقلاب این بار برای عبور از شرایط فعلی به وحدت رسیده‌اند.

سعید محمدی یکی از هواداران حجت‌الاسلام رئیسی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: این حرکت یک کار تحسین برانگیز با روحیه انقلابی بود.

وی ادامه داد: از امروز همه نیروهای انقلابی و ارزشی تلاش خواهند کرد تا بتوانند با رای بالا سبب این شوند که دولت کار و کرامت رای بالایی در استان محروم ما داشته باشند.

در ادامه قائم مقام ستاد کار و کرامت حجت‌الاسلام رئیسی در گچساران اظهار کرد: عرق و غیرت دینی و انقلابی آقای قالیباف ستودنی است.

یدالله مرادی ادامه داد: با اقدام شجاعانه وحدت آفرین قالیباف در کناره گیری از انتخابات به نفع دکتر ابراهیم رئیسی تک دوره‌ای بودن روحانی قطعی شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    بهمین خیال باشید

  2. ناشناس گفت:

    انشاءالله سید محرومان صددرصدی شد

  3. ناشناس گفت:

    احسن بر دونفرشون

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president