آوای جنوب

هشدار بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تهدید و تطمیع و استفاده از کارمندان و اموال دولتی در انتخابات

بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تهدید و تطمیع و استفاده از کارمندان و اموال دولتی در انتخابات در این استان هشدار داد.
بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تهدید و تطمیع و استفاده از کارمندان و اموال دولتی در انتخابات در این استان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در واکنش به وضعیت نامطلوب انتخاباتی حاکم بر استان به ویژه دانشگاه‌ها و ادارات در جهت آگاهی بخشی و رفتن به سمت روندی منطقی و معقول دومین بیانیه انتخاباتی خود را صادر کرد.

در این پیام آمده است: آنچه انتخابات در ایران اسلامی را با سایر نظام‌های سیاسی دنیا متفاوت کرده است، جنبه‌های انقلابی، معنوی و رقابت برای خدمت بیشتر و پیش برندگی اهداف و آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و منظومه انقلاب اسلامی برای ایجاد و استقرار دولت اسلامی تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

بر این اساس هم رای دهندگان و هم کسانی که خود را در معرض رای مردم برای پذیرش مسؤولیت قرار دادند، اگر با نیت و قصد قربت برای ادای تکلیف و تکمیل پازل انقلاب جهت پیمودن مسیر انقلاب باشد، در هر صورت و هر نتیجه‌ای پیروز و سربلند این عرصه خواهند بود و مصداقی از اجر عظیم را در کارنامه دنیوی و اخروی خود ضبط و ثبت خواهند نمود.

اکنون که در هفته پایانی و در آستانه روز موعود برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قرار داریم و هم زمان با شدت تبلیغات انتخاباتی، شور و شعورو نشاط سیاسی در ایام مبارک شعبان نیز به روزهای اوج خود می‌رسد، به عنوان فرزندان دانشجویی این ملت عزت خواه و حماسه ساز نکاتی را به شرح زیر عرضه می‌نماییم.

انتخابات همواره باعث نفس گیری تازه در کالبد انقلاب، مولد امنیت همه جانبه و فرصتی بزرگ برای گام‌های بزرگتر بوده و آنچه این مهم را محقق می‌سازد، حضور حداکثری همه دوست داران این مرز و بوم و تمدن ایرانی- اسلامی است؛ لذا هر برگه رای تیری است در قلب تمام بدخواهان این نظام و میثاق نامه‌ای است با آرمان‌های بلند امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی و پیمان نامه‌ای است برای حمایت از مظلومان و مستضعفان و … از این رو همه برای منافع دینی، ملی و جهانی خود باید به عرصه بیایند.

دشمنان این نظام همواره در کنار هر انتخاباتی کمین کرده‌اند و تمام توان خود را به کار گرفته اند تا این فرصت عظیم را به تهدید مبدل سازند؛ لذا برقرای امنیت ، قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات از مقوله های اساسی و حیاتی است که تمام دستگاه‌های اجرایی، امنیتی، قضایی و نیروهای مقتدر مسلح باید تمام ظرفیت خود را معطوف به ایجاد امنیت برای مردم و برخورد جدی و قاطعانه با توطئه‌گران نمایند.

در روزهای اوج تبلیغات انتخاباتی دست و پا زدن به هر وسیله‌ای برای جلب آرا توسط ستادهای انتخاباتی و نامزدها من جمله استفاده از طناب پوسیده فتنه‌گران، استفاده از سخنان و سخنرانان کم مایه‌ای که همسو با ضد انقلاب و منافقین اساس انقلاب اسلامی و آرمان امام و شهدا را زیر سوال برده و می‌برند، مصداق بارز نیل به قدرت بوده و اقدامی تاسف‌بار و به دور از سیاست ورزی در چارچوب‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قطعا باعث ریزش آرا و عاقبت و سرنوشتی نامعلوم و نامیمون خواهد داشت.

چند روز انتخابات بسیار کوتاه و گذراست و آنچه در ذهن‌ها برای سال‌ها باقی می‌ماند عملکرد مدیران دستگاههای دولتی و روسای دانشگاهها و مجریان در مواجه با این عرصه است.

این روزها در برخی ادارات و دانشگاهها و مدارس تا سطح دهیاری به طرق مختلف، تهدید و تطمیع دانش‌آموزان، دانشجویان ، اساتید و مردم روستاها و کارمندان و… جهت اقدامات جانبدارانه و استفاده از وقت اداری و اموال عمومی انجام می‌گیرد که متأسفانه تاکنون اقدام بازدارنده  و پیشگیرانه ای از طرف دستگاههای مسؤول و سایرین در استان نبوده و یا ملموس نیست و انتظار پیگیری است چرا که رای مردم حق‌الناس است.

صیانت جدی از رأی مردم و بستر سازی برای حضور حداکثری از وظایف اولیه دست اندرکاران خصوصا فرمانداری‌ها و شورای محترم نگهبان خصوصا ناظران این شورا در شعبات اخذ رای و نمایندگان فرمانداران و بخشداران است که باید با چینش هیأت‌های اجرایی با تجربه، با تقوا، مقبول و قوی و با افزایش شعبات اخذ رأی و در نظر گرفتن بافت‌های جمعیتی و پیوست‌های لازم امنیتی اقدام نمایند.

دانشجویان انقلابی ضمن اعلام همکاری در تمام زمینه‌ها، هوشمندانه تمام مراحل و عملکردها را برای صیانت از رای مردم و ایجاد امنیت و آرامش رصد نموده و هر نوع تخلفی را از هر سیستم اجرایی ومسؤولی شجاعانه مطالبه و به اطلاع عموم خواهد رساند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president