آوای جنوب

کرنش عدل هاشمی در برابر وزیر صنعت، معدن و تجارت/در مقابل هیچ کس جز مقام معظم رهبری و مادرم کرنش نکردم

نماینده مردم شهرستان چرام در مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در مقابل هیچ کس جز مقام معظم رهبری و مادرم کرنش نکردم اما در مقابل شما کرنش و خواهش می‌کنم که امشب قولی در خصوص معدن فسفات به جوانان چرام دهید.
آوای جنوب
نماینده مردم شهرستان چرام در مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در مقابل هیچ کس جز مقام معظم رهبری و مادرم کرنش نکردم اما در مقابل شما کرنش و خواهش می‌کنم که امشب قولی در خصوص معدن فسفات به جوانان چرام دهید.

شامگاه جمعه وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هبئت همراه از معدن فسفات چرام بازدید به عمل آورد.

در این بازدید عدل هاشمی‌پور با بیان اینکه خدواند با توجه به نیاز جمعیت مردم چرام، نعمت‌هایی را در کنار آنان قرار داده است، اظهار کرد: در کنار آنان ۳ نعمت بسیار بزرگ موجود است که هر سه پنهان مانده‌اند.

نماینده مردم شهرستان چرام در مجلس یکی از این نعمت‌ها را معدن فسفات چرام دانست و عنوان داشت: ۴۰ سال است که مردم چرام فقط اسم این معدن را دارند در حالی که ده‌ها معدن در کشور آشکار و معادن آشکار فعال شدند.

وی، افزود: ما مسئولان وقتی به مردم می‌رسیم شرمنده‌ هستیم که این نظام قدرتمند که در نظام دفاع سرآمد، در حوزه فرهنگ سرآمد، در حوزه علم و فناوری پیشتاز بوده ولی متاسفانه به ما که می‌رسد وضعیت ما این است.

هاشمی‌پور، ادامه داد: وقتی در چرام حضور پیدا می‌کنم، بغض دارم چرا که جوانان این منطقه تمرکز می‌کنند روی این معدن و می‌پرسند معدن فسفات چرام به کجا رسید و مانند یک گمشده دنبال آن هستند.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه، معدن دیگر را بوکسیت سرفاریاب ذکر کرد و گفت: همه چیز در خصوص این معدن شفاف است ولی به نقاط دیگر بار می‌شود.

وی، افزود: رودخانه مارون نعمت دیگر این شهرستان بوده که تخصیص آن گرفته شد و مطالعات آن در حال انجام است، کنار ما آب جاری و ساری و زمین‌های تشنه دشت چرام و صحرای کلاچو اما رودخانه جاری به نقاط دیگر می‌رود.

هاشمی‌پور خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاطرنشان کرد: در مقابل هیچکس جز مقام معظم رهبری و مادرم کرنش نکردم اما در مقابل شما کرنش و خواهش می‌کنم که امشب قولی در خصوص معدن فسفات به جوانان چرام دهید تا من هم به عنوان خادم مردم خوشحال باشم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. چرام گفت:

    واقعا جایگاه امشبی که سرپرست فرمانداری برای این مراسم در نظر گرفته بود. در شان یک وزیر نبود….واقعا جایگاه مسخره بود

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president