آوای جنوب

رضا قشقایی عضو فعلی و کاندیدای شورای شهر دوگنبدان در جمع هوادارانش: توانسته‌ام با دوری از حاشیه‌ها موجب رضایت گچسارانی‌ها شوم+تصاویر

وی با بیان اینکه اینجانب با شعار تداوم سازندگی و خدمات و توسعه پایدار شهری و تقویت احساس تعلق خاطر به شهر و دیارمان وتوزیع عادلانه خدمات شهری پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام

به گزارش پایگاه آوای جنوب، رضا قشقایی عضو فعلی شورای شهر دوگنبدان و کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان امروز در جمع هواداران خود با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شوراها به عنوان یک نهاد مردمی با هدف سازماندهی و برنامه‌ریزی، نظارت و بالا بردن سطح کیفی و کمی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و ارتقاء انها و بهره روری با هزینه کمتر پا به عرصه وجود نهاد است.

آوای جنوب/ سمیرا نصاری
این کاندید اظهار کرد: اگر ظرفیت حقیقی شوراها به درستی شناسایی و به کار گرفته شود، می‌تواند به آرزوی جامعه در جهت تمرکز زدایی از دولت و گسترش دایره مشارکت مردم در امور خود جامه عمل بپوشاند.
قشقایی افزود: امروز در آستانه انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم و قطعا عملکرد شورای فعلی مورد نقد واقع می‌شود و با سایر ادوار مقایسه می‌شود.
وی تصریح کرد: همه اعضای شورای شهر در دوره های گذشته با تمام توان و تلاش خود را در جهت رشد شهر بکار بسته‌اند لذا بهتر است امروز با نقدهای سازنده شرایط را برای انتخابات بهترها فراهم کنیم و انتخاب مردم را با مشارکت حداکثری در این انتخابات مهم آسان کنیم.
این کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان با اشاره به عملکرد چهارساله شورای شهر چهارم دوگنبدان اذعان کرد: از سال ۹۲ الی ۹۵ بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در قالب( اعتبارات استانی، اعتبارات نفت ماده ۱۸۰ و ….) از طریق شورای برنامه ریزی شهرستان و شورای برنامه ریزی استان با تلاش شهرداری و پرسنل زحتمکش آن در قالب سرفصل‌های مشخص اختصاص یافته است. احداث فضاهای سبز در شهر شامل پارک‌های، پارک شهرک نفت، پارک میدان فردوسی، پارک بهارستان، پارک جانبازان، پارک گلزار شهدا، پارک بانوان، پارک بوستان شهدای گمنام، پارکهای در دست احداث پشت استادیوم مجتمع آپارتمان‌های مستقیم از اقدامات مهم شورای شهر دوگنبدان در چهار سال اخیر بوده است.
قشقایی ابراز کرد: ایجاد تاسیسات حفاظتی شهر، کانالهای دفع آبهای سطحی شهر، ایجاد تاسیسات شهری و احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی، بهسازی معابر سطح شهر شامل آسفالت های انجام شده در سطح شهر، پیاده روها محور سازی‌های سطح شهر، بهسازی و احیاء گلزار شهدا و بهسازی معابر بافت فرسوده در سطح شهر از دیگر اقدامات خوب مدیریت شهری بوده است.
کاندید شورای شهر دوگنبدان به درآمد شهرداری از سال ۹۲ تا کنون پرداخت و گفت: درآمد شهرداری در سال ۹۲ مبلغی بیش از ۱۱ میلیارد تومان بوده که در سال ۹۵ به بیش از ۲۶ میلیارد رسیده که این افزایش درآمد با همکاری و مصوبات خوب اعضای شورای شهر و تلاش شهردار و نیروهای خدوم آن محقق شده است.
وی با اشاره به عملکرد شورا در زمینه عمرانی و فرهنگی، اجتماعی و خدماتی خاطرنشان کرد: از لحاظ عملکرد عمرانی شورای شهر و شهرداری عملکرد مثبتی در این زمینه ارائه داده‌ و همچنین در حوزه فرهنگی و اجتماعی و همچنین خدماتی با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در سطح شهر داریم و می‌توانیم کارهای بزرگتری انجام شده که هر چند این حوزه‌ها کاملا به هم پیوسته هستند.
قشقایی با بیان اینکه شهرداری یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است ، عنوان کرد: به عنوان مثال احداث پارک‌های محله‌ای یک کار فرهنگی است زیرا در این زمینه تعاملات اجتماعی بین مردم را فراهم می‌کند و این اتفاق یک کار فرهنگی مهم محسوب می‌شود.
کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از معوقات دستگاههای دولتی به شهرداری در قالب اوراق در اختیار این مجموعه قرار خواهد که می‌تواند زمینه اتفاقات خوب و مفیدی برای شهر باشد.
قشقایی با اشاره به کارهای در دست اقدام اشاره کرد و خاطرنشان کرد: احداث مجتمع تجاری و تفریحی، ساختمان جدید شهرداری و تکمیل بیش از ۳ کیلومتر کانال رفع آبهای سطحی و پروژه‌های دیگر در دست اجرا است.
این عضو فعلی شورای شهر دوگنبدان اظهار کرد: امروز بالغ بر ۴ هزار تن قیر برای آسفالت محورهای موصلاتی شهر دوگنبدان اختصاص یافته که شاهد آسفالت بخش‌هایی از شهر مانند روکش آسفالت در مناطق کارکنان دولت و پانصد دستگاه و… هستیم.
وی به یکی دیگر از چالش‌های مهم شهری پرداخت و اظهار کرد: موضوع بافت فرسوده دوگنبدان که بالغ بر ۱۶۴ هکتار از محدوده شهر را به خود اختصاص داده در مناطقی مانند محله لبنان، کیامرثی، سادات، رادک و پربالی را تشکیل می‌دهد.
قشقایی افزود: این بافت فرسوده مشکلاتی از جمله فرسودگی کالبدی، عدم وجود سرانه کاربریهای عمومی مانند فضای سبز و درمانی، دسترسی به معابر کم عرض و پرشیب و نامناسب و عدم امکان خدمات رسانی عمومی از جمله آتش نشانی و خدمات شهری این مناطق بافت فرسوده با آن مواجه است.

کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: در سنوانت گذشته در بافت های فرسوده شهری فقط نوسازی کالبدی مطرح بود ولی امروزه با سیاست بازآفرینی پایدار شهری که مطرح است علاوه بر ابعاد کالبدی به توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ساکنین توجه دارد.
وی ابراز کرد: تمامی دستگاه های خدماتی با مشارکت خود ساکنین این بافت در این فرآیند نوسازی حضورفعال داشته باشند.
قشقایی عنوان کرد: درهمین راستا مصوبه دولت در شهر دوگنبدان شامل تسهیلات ۴۰ میلیونی با بهره ۵ درصد و مبلغ ۶ میلیون تومان وام بلا عوض بسته تشویقی بسیار ارزشمندی است که در بازه زمانی محدود به این بافت اختصاص یافته است.
این عضو فعلی شورای شهر دوگنبدان بیان کرد: شورای شهر و شهرداری نیز در همین راستا به عنوان بازوی اصلی مدیریت شهری در کنار سایر بخش‌ها در معافیت‌های عوارض ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده بخشودگی جرایم املاک که اقدام به دریافت سند می‌کنند و تامین زمین جهت احداث خدمات عمومی مانند کتابخانه رودکی در پارک، پارکینگ فرمانداری سابق، فضای سبز پل بردستانی و دهها طرح ها در دست اقدام از جمله مجتمع فرهنگ سادات، پارک، خانه سلامت لبنان و اقدام نموده است.
وی با بیان اینکه اینجانب با شعار تداوم سازندگی و خدمات و توسعه پایدار شهری و تقویت احساس تعلق خاطر به شهر و دیارمان وتوزیع عادلانه خدمات شهری پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام و امیداورم به عنوان یک نیروی کارشناس در حوزه تخصص معماری و شهرسازی در جهت اهداف بالا اثر گذاری داشته باشم.
قشقایی با ابراز امیدواری از اینکه امروز توانسته‌ام با دوری از حاشیه‌ها موجب رضایت مردم شوم گفت: انشالله اگر بتوانم بار دیگر اعتماد شما مردم خوب گچساران را جلب کنم با تمام توان همچون گذشته در جهت رشد و اعتلای منطقه در راستای تداوم سازندگی قدم برمی‌دارم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president