آوای جنوب

ستاد انتخاباتی مهندس رضا قشقایی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان با حضور هوادارانش افتتاح شد+تصاویر

رضا قشقایی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان: گچسارانی ام و به شهر و دیارم احساس مسولیت می‌کنم

به گزارش آوای جنوب از گچساران ، ستاد انتخاباتی رضا قشقایی عضو فعلی شورای شهر دوگنبدان و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر با حضور هواداران این کاندید در محل ستادش افتتاح شد.

رضا قشقایی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان: گچسارانی ام و به شهر و دیارم احساس مسولیت می‌کنم

مهندس رضا قشقایی عضو فعلی شورای شهردوگنبدان و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در گفت وگویی کوتاه با این پایگاه خبری گفت: مردم باید به این مهم دقت کنند که فلسفه کار شورای شهر جمعی است.

وی ادامه داد: در شورای شهر تصمیم به صورت انفرادی گرفته نمی‌شود و همه اعضا باید در کنار هم و با توجه به مقتضیات زمان و منطقه ای تصمیم‌گیری کنند.

این کاندید پنجمین دوره شورای شهر دوگنبدان عنوان کرد: این از محالات است که تصمیمی در شورا به صورت تکی نفری گرفته شود لذا مردم باید بدانند اگر کاری صورت گرفته حاصل تلاش یک گروه بوده و قطعا نقدهایی نیز  وجود  دارند که مجموعه  شورا  با آغوش باز می‌پذیرد.

قشقایی یادآور شد: شاید اگر یک روابط عمومی فعال در شوراهای شهر وجود داشته باشد تا اقدامات شورا را به صورت روزانه به مردم گزارش دهد امروز دیگر نیازی به این نبود که بخواهیم عملکرد شورای شهر و شهرداری را بازگو کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که خودتان اگر بخواهید شورا را نقد کنید چه می‌گویید، بیان کرد: به اعتقاد من منعکس نکردن گزارش‌‌های عملکرد شورای شهر به مردم یک نقیصه در شورای چهارم بود که متاسفانه ما نتوانستیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

قشقایی ادامه داد: یکی از نواقصی که شوراها را تحت تاثیر قرار می‌دهد عدم آگاهی و اشراف به قانون  و وظایف و اختیارات اعضای جدید الورود می‌باشد که موجب عدم کارآیی و بازدهی لازم در شورا می‌شود لذا استفاده از مشاورین آگاه و مختصص و با زمینه پژوهشی می‌تواند باعث افزایش راندمان و بهره‌وری شورا باشد که در همین راستا جهت برنامه محور کردن فعالیت‌های شهرداری در همه حوزه‌ها سند ۵ ساله استراتیژیک شهرداری به عنوان یک پروژه پژوهشی و کاربردی با رعایت اصول علمی توسط شورای شهر مصوب و مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

عضو فعلی شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: کارهای خوبی در شهر انجام شده که حاصل یک کار گروهی است و به نظر من به عنوان یک متخصص  معماری و شهرسازی  نتیجه عملکرد مصوبات شورای شهر چهارم در سالهای بعد نمود پیدا خواهد کرد چنانکه عملکرد گذشتگان را امروز مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی عملکرد شورای شهر و شهرداری را مثبت ارزیابی می‌کنم و در حوزه فرهنگی و اجتماعی  با توجه به ظرفیت بسیار بالا در سطح شهر می‌بایست کار بهتری انجام گیرد و این حوزه‌ها کاملا به همه پیبوسته و در مدار ارتباط هستند.

قشقایی با اشاره به کارهای فرهنگی صورت گرفته از سوی شهرداری، عنوان کرد: شهرداری یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که در همه حوزه‌های زندگی شهروندان تاثیرگذار است.

وی با بیان مثالی ابراز کرد: به عنوان مثال احداث  یک پارک محله ای به عقیده بنده یک کار فرهنگی است که باعث شکل گیری تعاملات اجتماعی بین مردم ، رفاه اجتماعی  و زمینه ای برای انجام فعالیت های فرهنگی است.

این کاندید بیان کرد: امروز که در آستانه انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر هستیم عملکرد شورای فعلی مورد نقد واقع می‌شود و با دوره های قبل مقایسه می‌شود و قطعا  همه این عزیزان که در دوره های گذشته عضو شورا بوده‌اند تمام تلاش و توان خود را در جهت رشد شهر بکار بسته‌اند و لذا بهتر آن است با نقدهای سازنده و مفید شرایط بهتری را برای انتخابات بهترین ها  را به دور از تخریب و شعارهای در شورای شهر توسط مردم فراهم کنیم.

قشقایی ادامه داد: با هرگونه سلیقه فکری که وارد شورای شهر شویم باید آن را در پشت درب شورای شهر گذاشت و بدون وابستگی تصمیم گرفت.

وی ادامه داد: شخصا سعی کرده‌ام با دوری از حاشیه‌ها در خدمت شهروندان خودم باشم و امروز خوشحالم که چنین نگاهی مورد استقبال قرار گرفته است .

قشقایی گفت: شورا فقط مختص شهرداری نیست  و این یک تفکری اشتباهی است که متاسفانه امروز شاهد آن هستیم همه شورا را شورای شهرداری می‌دانند و نه شورای شهر در صورتی که شورا باید در تمامی حوزه‌ها دغدغه مند بوده   و ورود کند و نقش موثر ایفا کند.

در ادامه تصاویر را مشاهده کنید

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president