آوای جنوب

رئیس ستاد رئیسی در گچساران: دولتی‌ها اگر نمی‌ترسیدند ۲ نفره وارد مناظرات نمی‌شدند/کدام دولت دستور گاز رسانی را به روستای باباکلان داد/چرا به مردم واقعیت را نمی‌گویید

الله‌کرم‌پور ادامه داد: ما می‌گوییم اگر دولتی عملکردش آن گونه که خود می‌گوید قابل دفاع باشد چه دلیلی دارد دو نفره به مناظره بیایند.

آوای جنوب

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در گچساران پس از مناظره شب گذشته در جمع هواداران این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: آن چیزی که امروز در بین مردم مشاهده می‌شود حمایت آنها از حجت الاسلام رئیسی است.

علی الله‌کرم‌پور در جمع هواداران حجت‌الاسلام رئیسی در گچساران اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بدانیم شرکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است.

الله‌کرم‌پور ادامه داد: اگر تابع ولایت فقیه باشیم باید بدانیم تک تک رای ما موجب عزت ملی و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: خوشبختانه مردم مناظرات را به خوبی نگاه کرده‌اند و آن چیزی که امروز در بین مردم مشاهده می‌شود حمایت آنها از حجت الاسلام رئیسی است.

الله‌کرم پور تاکید کرد: دولتی که قرار بود مشکلات را حل کند مشاهده می‌کنیم بعد از چهار سال هنوز نتوانسته است و وعده چهار سال بعدی را می‌دهد.

وی با بیان اینکه نمی‌شود با عقل و شعور مردم بازی کرد، گفت: کدام روستای اطراف شهر ما را سراغ دارید که از طرف ستادهای انتخاباتی رئیسی به آنها کالا داده شده باشد.

رئیس ستاد کار و کرامت حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: این در حالی است که مشاهده می‌کنیم دولت فعلی به دلیل اینکه می‌داند ریزش آرا داشته است وزاری خود و نمایندگان حامی خود را روانه شهرها و روستاها کرده است.

وی با طرح این پرسش عنوان کرد: چه کسانی امروز وعده استخدام و پاداش می‌دهند و آیا فکر نمی‌کنید مردم دیگر چنین حرف‌هایی را باور ندارند.

الله‌کرم‌پور ادامه داد: ما می‌گوییم اگر دولتی عملکردش آن گونه که خود می‌گوید قابل دفاع باشد چه دلیلی دارد دو نفره به مناظره بیایند.

این مسوول افزود: مردم کارنامه دولت را مشاهده کرده‌اند و مشاهده می‌کنیم دونفره به جای پاسخ به سوالات شروع به رقیب هراسی کرده‌اند.

الله‌کرم پور اذعان کرد: مردمی که امروز منتظر یارانه هستند و معیشت آنها به سختی می‌گذرد از خود سوال می‌کنند ستادهای انتخاباتی روحانی و این همه خرج و مخارج در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است از کدام منبع تامین می‌شود.

وی ادامه داد: پیروزی ما در آرامش است و امروز خوشحالیم که ستاد حجت‌الاسلام رئیسی به دست مردم با کمک‌های آنها مدیریت می‌شود.

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در گچساران خاطرنشان کرد: آیا این عین بی‌انصافی نیست که در عملکردهای دولت گذشته فراموش کنیم کدام دولت دستور گاز رسانی را به روستای باباکلان داد.

وی افزود: مگر می‌شود فراموش کرد بیمارستان‌های ۹۶ و ۶۴ تخت خوابی گچساران که قرار است افتتاح شود در دولت گذشته بیش از ۸۰ درصد آن انجام شده بود.

الله‌کرم‌پور بیان کرد: حتی اگر به مردم هم نگویند مردم خود در کنار این پروژه‌ها عبور کرده‌اند و دیده‌اند.

این مسوول ابراز کرد: خدمات دولت‌ها، خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است اما اینکه نخواهیم بگوییم این بی‌انصافی است.

الله کرم پور افزود: امرورز ستاد ایشان توسط جمعی از نیروهای ارزشی، ایثارگران و جانبازان و همچنین خانواده‌های شهدا و جوانان مدیریت می‌شود و مشاهده کردیم ستاد ایشان را دو نفر از جانبازان جوان مدافع حرم افتتاح کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    کو بره نابود شدین

  2. ناشناس گفت:

    کوبره نابودین

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president