آوای جنوب

نام‌نویسی از داوطلبان طرح سرباز معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد+جزییات

اردشیر یاری اظهار کرد: نام‌نویسی از داوطلبان طرح سرباز معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

آوای جنوب

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام‌نویسی از داوطلبان طرح سرباز معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

اردشیر یاری اظهار کرد: نام‌نویسی از داوطلبان طرح سرباز معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دارندگان مدرک فوق دیپلم به بالا جهت خدمت در ۲ بخش آموزش ابتدایی و فنی و حرفه‌ای و کاردانش به امور اداری آموزش و پرورش لوداب -مارگون-دیشموک-چاروسا-عشایر-گچساران و باشت مراجعه کنند.

یاری گفت: نام‌نویسی از طرح معلم وظیفه شامل دفترچه آماده به خدمت مربوط به یکم تیرماه و یکم شهریور۹۶ است.

وی بیان کرد: دارندگان مدرک تحصیلی در رشته‌های آموزش ابتدایی گرایش‌های روانشناسی-روانشناسی شخصیت-علوم تربیتی-مشاوره و راهنمایی-روانشناسی تربیتی-روانشناسی بالینی-سنجش واندازه گیری-روانشناسی عمومی-مشاوره فلسفه تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی درسی می‌توانند جهت تدریس در دوره ابتدایی ثبت‌نام کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: دارندگان مدرک تحصیلی عمران-معماری-برق و کامپیوتر نیز برای بخش فنی و حرفه ای و کاردانش و خدمت در مارگون –گچساران و دیشموک نام‌نویسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام تا ۳۰اردیبهشت ۹۶ است و اطلاعیه و جداول مربوط در بخش اطلاعیه‌های پورتال اداره کل آموزش و پرورش www.kb.medu.ir قابل مشاهده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president