آوای جنوب

افتتاح ستاد انتخاباتی مهندس ابوالفتح رحمانی با حضور بزرگان طوایف شهرستان گچساران+تصاویر

این مردم هستند که برای آینده خود در چهار سال تصمیم‌گیری می‌کنند لذا نگاه مردم باید تخصصی باشد و به این فکر نباشیم به هر روشی برای رای آوری اقدام کنیم.

مهندس ابوالفتح رحمانی تاکید کرد: اعتقاد راسخ دارم شورای شهر جایی برای سیاسی کاری نیست.

آوای جنوب/علی مراد کاظم پور

به گزارش آوای جنوب مهندس ابوالفتح رحمانی یکی از کاندیداهای شورای شهر دوگنبدان که خود سالها به عنوان یک کارشناس در شهرداری مشغول فعالیت است در گفت‌وگو با این پایگاه خبری تاکید کرد: اعتقاد راسخ دارم شورای شهر جایی برای سیاسی کاری نیست.
مهندس رحمانی اذعان کرد: به عنوان کسی که تخصصی به شورای شهر نگاه می‌کنم باید بگویم شورا شهر یک نهاد مردمی است و مکانی برای سیاسی کاری نیست.
رحمانی با بیان اینکه جریان‌های سیاسی همه محترم هستند باید قبول کرد بالاخره هر جریانی به دنبال این است تا بتواند افراد بیشتری را در شورای شهر داشته باشد، گفت: اعتقادم بر این است نظرات و افکار سیاسی باید به شورای شهر ورود نکند.
این کاندید شورای شهر بیان کرد: این مردم هستند که برای آینده خود در چهار سال تصمیم‌گیری می‌کنند لذا نگاه مردم باید تخصصی باشد و به این فکر نباشیم به هر روشی برای رای آوری اقدام کنیم.
کاندید شورای شهر دوگنبدان که در قبل از انتخاب زینل زاده قرار بر این بود شهردار دوگنبدان شود، خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی جایگاهی برای تصمیم‌گیری‌های مهم با هدف خدمت به مردم شهر است.
رحمانی ادامه داد: اگر متخصصین به شورای شهر ورود کنند قطعا آنها می‌توانند به آینده این شهر کمک کنند چرا که امروز وقت آزمایش و خطا و کسب تجربه نیست.
وی گفت: انتخاب خوب مردم در آینده این شهر بسیار حائز اهمیت است لذا انتظار می‌رود مردم با حضور حداکثری به کسانی رای دهند که هدفشان تنها خدمت به مردم باشد.

در ادامه تصاویر را مشاهده کنید

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. باوی گفت:

    مهندس رحمانی، مردی کاردان و از جنس مردم
    همه با هم برای آبادانی شهرمان روز ۲۹ اردیبهشت

    ✌ مهندس ابوالفتح رحمانی ✌

  2. حمید بزرگزاده دیل گفت:

    مهندس رحمانی دارای تخصص در حوزه شهری و بافت های فرسوده هستند. امید به موفقیت ایشان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president