آوای جنوب

ستاد انتخاباتی مهندس سعید محمدزاده کاندیدای شورای شهر دوگنبدان افتتاح شد+تصاویر

طی مراسم باشکوهی ستادانتخاباتی مهندس سعید محمد زاده کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان افتتاح شد.

سعیدمحمدزاده از چهره ها ی دانشگاهی گچساران و  داوطلب شورای شهر دوگنبدان ، ازجمله  کاندیداهایی بود که با داشتن تمامی شرایط تعیین شده تایید صلاحیت شدو برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهردوگنبدان با کد ۲۹۲خود را آماده می کند.

این جوان فرهیخته ومستعد فرزند شهید نصرالله محمدزاده است که دردآشنای مردمان بافت فرسوده و از حامیان مستضعفین واز طبقه ی متوسط جامعه ی شهری گچساران است.

کاندید شورای شهر دوگنبدان: اگر خسته هستیم راه را برای دیگران باز کنیم/انجام کارهای بزرگ روحیه‌ای بزرگ و جهادی می‌خواهد/کاندیدی از نفت که بافت فرسوده گچساران دغدغه اوست

آوای جنوب

انجام مصاحبه‌ها سبب می‌شود که جامعه و مخاطبین ما پتانسیل هر کدام از کاندیداها را بشناسد و از این رو در تصمیم گیری خود بهتر عمل کند.

** اگر خسته هستیم راه را برای دیگران باز کنیم

** احساس مسوولیت کمتری در بین اعضا دیده می‌شد

** استفاده از نخبگان موجب پیشرفت و موفقیت شهری می‌شود

** همه ما مسوولیم و وظیفه داریم

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در حالی اینروزها سپری می‌شود که فضای کشور ما فضایی انتخاباتی به خود گرفته است.
همزمان انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری موجب شده که شاهد چنین فضایی در جامعه باشیم.
اینروزها در فضاهای مجازی و کانال‌ها و همچنین سایت‌ها هر کدام را که به نظاره بنشینم شاهد معرفی برخی از افرادی هستیم که در این دوره خود را برای شورای شهر کاندید کرده‌اند.
آوای جنوب بر اساس رسالت خود سعی بران دارد تا در گفت‌وگو‌هایی متفاوت با افرادی که خود را به عنوان کاندید ثبت‌نام کرده‌اند انجام دهد تا مردم شهر در تصمیم‌گیری خود بهتر عمل کنند.
گفت‌وگو با کاندیداها در چندین مرحله تا پایان انتخابات انجام خواهد شد و کاندیداهابرنامه‌های کاری خود را به اطلاع مردم می‌رسانند.
انجام مصاحبه‌ها سبب می‌شود که جامعه و مخاطبین ما پتانسیل هر کدام از کاندیداها را بشناسد و از این رو در تصمیم گیری خود بهتر عمل کند.


کاندیدی که امروز آوای جنوب به معرفی آن خواهد پرداخت جوانی است که از خانواده معظم شهدا است.
جوانی که پدر خود را در اوج جوانی تقدیم این انقلاب و نظام کرده است.
باید گفت چنین جوان‌هایی سختی‌های فراوانی در طی سالهای عمر خود گذارنده‌اند و نبود پدر برای یک پسر بچه سخت است.
پسری که دست نوازش پدر را از کودکی بر بالای سرنداشت.
شاید شنیده باشید و برای هر شخص نیز روی داده است وقتی در دوران کودکی زمین خورده‌ایم این پدر بود که دستمان را گرفت اما امروز باید اعتراف کرد که فرزندان شهدا، انسانهایی هستند که سختی‌های فراوان را لمس کرده و همیشه اراده‌ای قوی داشته‌اند.


آن روز پدر شهیدش پاسدار نصرالله محمدزاده احساس تکلیف کرد تا در اسفند ماه ۶۴ در فاو عراق به شهادت برسد و امروز پسر همان پدر بعد از ۳۲ سال از رفتن پدر می‌گوید بیایید سرنوشت خود را خودمان رقم بزنیم .

پس از گفتگو با او در هنگام ویرایش مصاحبه نگاهی به وبلاگ روستای اسپر می‌اندازم که در فرازی از وصیت نامه آن شهید آمده است: (( خدا نکند که این دنیای فریبنده ما را به خود جلب کند و از این همه تلاش و ایثار جوانان بی تفاوت باشیم)).

Image result for ‫شهید پاسدار نصرالله محمدزاده گچساران‬‎

تصویر شهید محمدزاده

گفتگو با او را در حالی آغاز می‌کنم که در مقدمه صحبت‌هایمان مشخص است شهر را خوب می‌شناسد.
مشخص است هدف و برنامه دارد و تنها برای اعلام حضور نیامده است تا برگی را در روزمه کاری خود قرار دهد.
بافت فرسوده را به خوبی می‌شناسد و می‌گوید، کاش ای کاش بافت فرسوده شهرم هر چه سریعتر به اتمام برسد و ادامه می‌دهد، دغدغه هر روز ذهن من بافت فرسوده شهر است.
محمدزاده در خصوص بافت فرسوده اظهار کرد: درست است که کار در حال انجام است اما باید این را بدانیم که هیچ حادثه‌ای خبر نمی‌کند.
او به زلزله مشهد اشاره می‌کند و می‌افزاید: با خودمان فکر کرده‌ایم که اگر همین زلزله مشهد در شهر ما به وقوع می‌پیوست این روزها ما باید مشغول چه کاری بودیم.
این کاندیدای شورای شهر دوگنبدان می‌گوید: انجام کارهای بزرگ روحیه‌ای بزرگ و جهادی می‌خواهد چنانکه به عنوان عضوی کوچک از خانواده صنعت نفت باید بگویم در تمام سالهای تحریم کارکنان صنعت نفت با یک روحیه جهادی لحظه‌ای نگذاشتند نفت در درون لوله‌های نفتی از جریان بیاستد و همواره جهادی عمل کردند.
مهندس سعید محمدزاده که در صحبت‌هایش مشخص است با انگیزه فراوانی پا به عرصه انتخابات گذاشته است می‌گوید، همه ما مسوولیم و وظیفه داریم که در کشوری که برای ذره ذره خاکش خون داده‌ایم متعهدانه عمل کنیم و اگر خسته هستیم راه را برای دیگران باز کنیم تا آنها به میدان بیایند.
محمدزاده در پاسخ به سوال آوای جنوب که شما از شورای پیشین و شورای کنونی و همچنین عملکردشان چه میزان اطلاعات دارید، عنوان کرد: شخصا اطلاعتی از قبل در زمینه برنامه‌‌های شوراها را مطالعه کرده‌ام و شهری که در آن زندگی می‌کنم برایم ارزش زیادی دارد و قاعدتا عملکردهای شورای قبل و برنامه‌های آنها را دنبال می‌کردم.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که افراد و مهره‌های کار آمد شورای کنونی از نظر شما چه کسانی هستند و آیا تجربه و تخصص را در فعالیت اعضا مثمر ثمر می‌دانید؟
محمدزاده بیان کرد: در این مدت بهتر است که اسم شخص خاصی برده نشود، تجربه و تخصص کافی را داشتند ولی احساس مسوولیت کمتری در بین اعضا دیده می‌شد.
کاندید پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان در پاسخ به این سوال آیا طایفه، ایده سیاسی، سنتی بودن دیدگاه‌های اجتماعی چه تاثیری بر روند فعالیت شورا دارد؟
وی گفت: شخصا طایفه‌گرایی و سنتی بودن برای چنین جایی که با سرنوشت یک شهر سروکار دارد چیزی به جزء سکته به ارمغان نمی‌آورد و هرکسی به فکر طایفه خود باشد که در این حالت کسی به مشکلات شهر رسیدگی نمی‌کند.
محمدزاده در پاسخ به سوال آوای جنوب که جایگاه شهردار و شورا در اجتماع از دیدگاه شما چیست، تصریح کرد: از اسم آن مشخص است و نیازی به تعریف پیچیده‌ای ندارد.
شهردار به نظر من مسوول امور شهری از قبیل عمران، آبادانی، و بهداشت شهر برای رفاه ساکنان شهر باید تلاش کند.
و جایگاه اعضای شورای شهر که از طرف مردم انتخاب شده‌اند مسوولیت سنگین‌تری نسبت به شهردار دارند که وظیفه این اعضا حُسن اداره شهردای می‌باشد.

سعید محمدزاده کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان در پاسخ به این سوال که شورای کنونی چه میزان رضایت عموم مردم را جلب کرده است، ابراز کرد: این جلب رضایت بستگی به نظر مردم و کارآمدی شورای شهر است که اعضا در این زمینه چقدر موفق عمل کرده‌اند.
مهندس سعید محمدزاده کارشناس ارشد مدیریت و متخصص و کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پاسخ به این سوال دخالت نخبگان علمی، سیاسی و مهندسین متخصص عمران در حوزه فعالیت شورا چقدر اهمیت دارد، افزود: استفاده از نخبگان موجب پیشرفت و موفقیت شهری می‌شود و در شورا باید از نخبگان متخصص در زمینه‌های متفاوت استفاده شود و با ایجاد اتاق فکرهای اقتصادی، فرهنگی و غیره از آنها در جهت برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در زمینه آبادانی شهر استفاده کرد.
محمدزاده در پاسخ به این سوال که نقاط قوت و ضعف شورای کنونی در مقابل شورای پیشین را در چه می‌بینید، خاطرنشان کرد: پیشرفت و تغییرات هر شهری نشان دهنده نقاط قوت و ضعف عملکرد شوراها است که این تغییرات شهری در این دوره کمی بهتر شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president