آوای جنوب

سخنگوی جبهه پایداری در جمع بانوان گچسارانی: خان‌زاده‌ها قدرت گرفته‌اند/دولت فعلی خبرنگاران را هم برنمی‌تابد/مسکن محرومان را مزخرف می‌دانند+تصاویر

سخنگوی جبهه پایداری گفت: دولت فعلی خبرنگاران را هم برنمی‌تابد.

آوای جنوب

سخنگوی جبهه پایداری گفت: دولت فعلی خبرنگاران را هم برنمی‌تابد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، مجتبی متقی‌فر امروز در حاشیه افتتاح ستاد بانوان کار و کرامت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گچساران اظهار کرد: هفت روزبه پایان زمان تبلغات انتخاباتی ریاست جمهوری باقی مانده است و باید در این هفت روز جهاد کرد.

متقی‌فر اذعان کرد: در این یک هفته وضعیت و نظرسنجی‌ها رو به رشد است و ما باید در این زمینه خوب فعالیت داشته باشیم.

سخنگوی جبهه پایداری بیان کرد: از نظرسنجی ها مشخص شده که دشمن ترسیده است و از عصبانیت دشمنان می‌توان فهمید که سید ابراهیم بت‌شکن بت‌ها را خواهد شکست.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تمام بدنه رخنه کرده، بیان کرد: انقلاب کردیم که از تبعیض‌ها آثاری نباشد ولی امروز مشاهده می‌کنیم که مسوولان کشورمان حتی سوال خبرنگارها را برنمی‌تابند و میکروفن خبرنگار را پرتاب می‌کنند.

متقی‌فر خاطرنشان کرد: استفاده از کلمات بی‌سوادها و بی شناسنامه‌ها و همچنین بروید و گم شوید در این دولت در حال ترویج است.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: در این دولت برای فقرا ارزشی قائل نیستند و اشرافی‌گری را ترویج می‌دهند.

وی با اشاره به کارهای ارزشمند دولت قبل گفت: در این دولت ساخت مسکن مهر برای افراد کم درآمد را کاری مزخرف می‌نامند.

متقی‌فر با بیان اینکه ما می‌گوییم که حقوق مردم باید در نظر گرفته شود گفت: در اثر فرهنگ طاغوتی‌گری خان‌زاده‌ها قدرت گرفته‌اند.

این مسوول عنوان کرد: امروز مشاهده کنید که چه کردند و این چنین است که ما می‌گوییم نیاز به تغییرات است.

متقی‌فر با اشاره به اینکه اسنادی توسط دولتمردان امضا شده گفت: چرا چنین کاری توسط دولتمردان امضا می‌شود و کشور را زیر سوال می‌برند و امروز باید سوال کرد بر چه اساسی سند ۲۰۳۰ را امضا می‌کنند.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: آن کسانی که خوی اشرافی‌گری دارند ذلیلانه مذاکره می‌کنند و خون شهدا را به تاراج می‌دهند بنابراین خطر جدی است و باید مجاهدانه وارد عرصه شویم.

متقی‌فر با اشاره به اینکه سید ابراهیم رئیسی مرد عمل است، بیان کرد: امروز ما نمی‌خواهیم دیگر خانواده شهدا تحقیر شوند امام عزیز ما یک بار به آمریکا نهیب زد و آنها حساب کار دستشان آمد اما سوال این است آیا آنها یک بار گفته‌اند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند.

وی ادامه داد: ما مکلف هستیم به اصلح رای بدهیم و خواهران انقلابی ما در گچساران می‌توانند نقش ویژه‌ای در این عرصه داشته باشند.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: امروز مردم باید بدانند دولت اشرافی‌گری نمی‌تواند دولت انقلابی باشد چرا که دولتی که اشرافی‌گری دارد فقط به اطرافیانش نگاه می‌کند نه مردم.


سخنگوی جبهه پایداری خطاب به کسانی که برای رأی‌آوری حتی امنیت ملی را زیر پا می‌گذارند گفت: زندگی در ویلاهای ۱۵۰۰ متری را مدیون موشک‌ها هستید.

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب از گچساران، عصر امروز ستاد کار و کرامت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با حضور مجتبی متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گچساران افتتاح شد.

بر اساس این گزارش پیش از آغاز مراسم افتتاحیه مجتبی متقی‌فر در مسجد شهیدان که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: امروز خدا را شاکر هستیم ستادی را افتتاح می‌کنیم که شروع کار آن در مسجد شهیدان گچساران است که تاریخ شاهد رشادت‌های جوانان این شهر در مسجد شهیدان است.

سخنگوی جبهه پایداری گفت: امروز همان نگرشی که جوانانمان را برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌ایم نظام را از گردنه‌های سخت عبور داده است.

وی با گریزی به انتخابات در دنیا افزود: خود آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند یک انتخابات در جهان مهم بوده و آن هم انتخابات ایران است.

متقی‌فر ادامه داد: امروز باید بپرسید چرا تمام رسانه‌های بیگانه و سردمدارانشان بر این موضوع اجماع کرده‌اند که ابراهیم رئیسی نباشد.

سخنگوی جبهه پایداری اذعان کرد: امروز باید پرسید مشکل رئیسی در چه می‌باشد که امروز در خارج از مرزها نگران شده‌اند و این سوالی است که جامعه باید سوال کند.

وی تصریح کرد: فضای امروز اصلا رقابت انتخاباتی نیست بلکه تقابل اندیشه‌ها است.

متقی‌فر بیان کرد: این مهم است که بدانیم امروز تکلیفمان چیست و باید بدانیم با رای‌هایمان کاری کنیم که دشمنان را از نگاه چپ کردن به این آب و خاک مایوس کنیم.

وی ادامه داد: آنهایی که امروزه نیت‌های خبیث خود را بیان می‌کنند با صراحت تمام فرمایشات رهبری را زیر سوال می‌برند.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: آنها می‌گویند چرا شما در حالی که در حال مذاکره بودیم شهرک موشک‌ها را نشان داده‌اید و امروز به آنها می‌گوییم که اگر امروز شما در خانه هزار و پانصد متری در گران قیمت‌ترین خانه تهران زندگی می‌کنید به واسطه همین موشک‌ها و خون شهدای ایران اسلامی است.

متقی‌فر ادامه داد: امروز باید اعتراف کرد اگر کسی از جانب آمریکا ماموریت داشت که اقتصاد ما را خراب کند مثل آنها اقتصاد را خراب نمی‌کرد.

وی افزود: امروز فراموش نکنیم رهبری در خصوص نفوذ هشدار داد و باید این نفوذها را جدی گرفت.

این مسوول اذعان کرد: آیا مردم می‎‌دانند اگر سند ۲۰۳۰ یونسکو اجرا شود آموزش قرآن کریم و احکام اسلامی برای فرزندان ما ممنوع می‌شود و بر این اساس است که باید گفت به آنها حق داد که از آمدن ابراهیم بت شکن نگران باشند.

متقی‌فر افزود: سید ابراهیم رئیسی را همه می‌شناسند و اگر او می‌خواست در طول دوران مدیریت خود نیم نگاهی به اطرافیانش داشته باشد همه را میلیاردر می‌کرد اما این کار را انجام نداد اما در مقابل دختر وزیرشان این گونه تجارت می‌کند و مشاهده می‌کنیم معاون می‌گوید دختر بی‌چاره وزیر؟

وی ابراز کرد: چگونه می‌توانید حامی فقرایی باشید که برخی از مردم جامعه حقوق ۵۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند و برخی حقوق‌های دهها میلیونی مگر می‌شود کسی که ۶۰ میلیون حقوق می‌گیرد درد فقرا را و شکم گرسنگان را بفهمد.

سخنگوی جبهه پایداری خاطر نشان کرد: امروز شعار می‌دهند که ما تورم را پایین آورده‌ایم اما به چه قیمتی و باید گفت آری تورم به قیمت بیکار شدن صدها هزارا نفر و آن هم به قیمت رکود پایین آورده شده است.

متقی‌فر افزود: مصاحبه می‌دهند و اعلام می‌کنند به مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد حقوق‌هایشان را اضافه کرده‌ایم که از همین جا اعلام می‌کنم که این خود یک دروغ است و صرفا برای دو ماه انتخابات است و این حقه‌ بازی‌ها دیگر کارساز نیست.

متقی‌فر ادامه داد: یک نفر را در هیأت دولت پیدا کنید که در محله متوسط زندگی کند و ما منتظر هستیم که در مناظره جمعه آقایان اسنادشان را بیاورند و برای مردم از مال و اموالشان بگویند.

وی اظهار کرد: مردم باید بدانند آنها در لواسانات زمین‌ها و ویلاهای صد هکتاری دارند و کسی که در آن جا زندگی می‌کند نمی‌داند عدالت چیست و درد شکم گرسنگان را نمی‌داند.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: امروز باید گفت هیمنه گفتمانی ما آنها را ترسانده است و آنها آمده‌اند که اسلام را از این کشور جمع کنند و آرام آرام مانند موریانه در حال رسوخ هستند.

متقی‌فر ادامه داد: آنها وقتی که یک وزیر انگلیسی را می‌بینند از حال می‌روند و غش می‌کنند.

وی افزود: امروز ابراهیم رئیسی اصلح است و بر ما وظیفه است که با رای دادن به رئیسی رهبری را تقویت کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president