آوای جنوب

کیانوش بلوطی:نقدها را با جان و دل می‌پذیریم/میان شعار تا عمل فاصله زیادی است/ گچسارانی‌ام و شهرم را دو ست دارم

بلوطی بیان کرد: وقتی به شورا ورود کنی مشکلاتی را مشاهده می‌کنید که دیگر شعار دادن به کار نمی‌آید و آنجا است که به این نتیجه می‌رسیم که پرداخت حقوق کارگران شهرداری برای ما اولویت اصلی می‌شود.

آوای جنوب/ سمیرا نصاری

به گزارش آوای جنوب از گچساران مهندس کیانوش بلوطی رئیس شورای شهر دوگنبدان ر گفت‌وگو با این پایگاه خبری در خصوص شورای شهر گفت: درفضای کنونی انتخابات نقدها را با جان و دل می‌پذیریم.
وی ادامه داد: باید پذیرفت که فضای کنونی فضایی کاملا انتخاباتی است و همه آنهایی که برای شهرشان دل می‌سوزانند وارد عرصه میدان رقابت شده‌اند.
مهندس بلوطی که در این دوره نیز کاندیدای شورای شهر دوگنبدان شده است، اظهار کرد: روحیه من متفاوت است و مردم و شهروندان قدیمی گچساران به خلق و خوی من آشنایی دارند و بر این اساس تمام تلاشم بر این است که فضای رقابت را به رفاقت‌ها تبدیل کنم.
وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من همه عزیزانی که این روزها با شعارهای انتخاباتی وارد شده‌اند باید به این مهم توجه کنند که میان شعار تا عمل فاصله زیادی وجود دارد.
بلوطی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم هیچگونه نقدی به شورای شهر وجود ندارد و هر مدیری چنین بگوید سخت در اشتباه است اما نمی‌توان کارهای خوب و انجام شده شورای شهر را زیر سوال ببریم.
رئیس فعلی شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: آیا می‌توان چشمانمان را ببندیم و بگوییم شورای شهر و شهرداری در طول این سالها هیچ گونه کاری انجام نداده است.
بلوطی خاطرنشان کرد: نه به عنوان یک کارشناس شهری و کسی که سالها تخصصی به مشکلات شهری پرداخته‌ام بلکه به عنوان یک شهروند گچسارانی می‌گویم شورای شهر چهارم سعی کرد همواره در کنار مردم و محلات مختلف شهری باشد.
وی افزود: مقایسه فضای سبز و افزایش سرانه فضای سبز، جاده سلامت، چمن‌های مصنوعی، تکمیلی پارک بانوان، ایجاد پارک‌های محله‌ای و بسیاری از اقدامات بزرگ دیگر که در آینده نزدیک خواهم گفت از اقدامات شورای شهر چهارم بوده است.
بلوطی یادآور شد: ما حتی در کوچکترین مسائل جزیی نیز ورود کردیم و برای مردم شهر با درخواست های آنها تصمیم گرفتیم.
رئیس فعلی شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: اگر بخواهم نمونه‌ای از کارهای کوچک را بگویم مردم گچساران به خاطر دارند تا چند سال پیش در هنگام تشییع اموات این کار را از مقابل بیمارستان صورت می‌گرفت ولی امروز با مصوبه شورای شهر این کار صورت نمی‌گیرد.
این کاندید دور پنجمن شورای اسلامی دوگنبدان گفت: همه به خوبی به یاد دارند تا مدتی پیش در میدان‌های شهر بنرهای فوت شدگان نصب می‌شد اما همین شورا ورود کرد و از این کار ممانعت به عمل آورد.
بلوطی ادامه داد: باز هم می‌گویم کارهای کوچک انجام شده به گونه‌ای است که به صورت از یاد می‌ورد اما اگر همین الان کارهای انجام شده را حذف کنیم مشخص می‌شود که چه کارهایی انجام شده است.
وی عنوان کرد: اینکه می‌گویم شعار تا عمل گرایی متفاوت است به این دلیل است که همه دوست دارند بهترین‌ها را برای شهرستان فراهم کنند اما از سوی دیگر باید ببنیم در کجاقرار گرفته‌ایم.
این کاندید ابراز کرد: وقتی به شورا ورود کنی مشکلاتی را مشاهده می‌کنید که دیگر شعار دادن به کار نمی‌آید و آنجا است که به این نتیجه می‌رسیم که پرداخت حقوق کارگران شهرداری برای ما اولویت اصلی می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president