آوای جنوب

دلایل حمایت احمد خورشیدی پدر داماد احمدی‌نژاد از حجت‌الاسلام رئیسی

دبیر جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی با اخلاق‌گرایی و قانون‌مداری اعتماد مردم را جلب کرد.

آوای جنوب

دبیر جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی با اخلاق‌گرایی و قانون‌مداری اعتماد مردم را جلب کرد.

احمد خورشیدی آزاد امروز در خصوص علت حمایت جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی از حجت‌الاسلام رئیسی اظهار کرد: برنامه‌ها و شعارهای منطقی و اخلاق مدارانه آقای رئیسی موجب شد ایشان چهره برتر انتخابات شود.

وی ادامه داد: هم اینک ۵۰ تا ۶۰ درصد روستاها و شهرهای کوچک که ۸۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند تصمیم دارند به آقای رئیسی رای بدهند و در کلان شهرها که ۲۰ درصد رای کشور را شامل می‌شود ۲۰ تا ۲۵ درصد رای را دارد و این به معنای برنده شدن ایشان در دور اول است.

دبیر جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی افزود: اثر آقای رئیسی این بود که اخلاق و برنامه داشتن را بر فضای کشور حاکم کرد به طوری که سایر کاندیداهای محترم نیز که در ابتدای کار به دنبال تهاجم به یکدیگر بودند در حال حاضر برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.

خورشیدی آزاد خاطرنشان کرد: بعداز مناظره اول مشاهده کردید اختلاف‌های شکننده در نزد مردم طرفدار ندارد و مردم دوست دارند که کاندیداها رفتار آرامی داشته باشند و این یعنی اصلاح رفتار انتخاباتی است.

دبیر جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه چرا افرادی مانند من قبول کردیم که از آقای رئیسی حمایت کنیم، ابراز کرد: دلیلش این است که برای حل مشکل کشور راهی به جز اجرای صریح برنامه توسعه نیست و آقای رئیسی از بین کاندیداهای محترم موجود مناسب‌ترین گزینه برای این هدف به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ایشان طعم محرومیت را چشیده و زندگی سالمی داشته و به مردم علاقه دارد و انسان فراجناحی است که به همین علت می‌تواند همه آدم‌های کارآمد را به کار بگیرد و برنامه را می فهمد و قانون و ظرفیت‌های قانون اساسی را می‌شناسد و سلامت جسمی و سن مناسب او نیز مزید علت است.

خورشیدی‌آزاد خاطرنشان کرد: مناسب‌ترین گزینه برای شرایط امروز ایران اوست، بنده هیچ حجتی جز این را ندارم و هرگز نپسندیده‌ام مردم کشورم را فدای مطامع خود کنم که این گناهی به شدت نابخشودنی و با منش رزمندگی انطباق ندارد

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. جهان جوانمردی گفت:

    درود بر یادگار هشت سال دفاع مقدس ویار بصیر رهبری

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president