آوای جنوب

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد:برخی‌ها برای جمع‌آوری رأی مردم به التماس افتاده‌اند/پیرمردهای کابینه به جای کار، خواب هستند/تعطیلی ۸۰ درصد صنایع کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی‌ها برای جمع‌آوری رأی مردم به التماس روی آورده‌اند.

آوای جنوب

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی‌ها برای جمع‌آوری رأی مردم به التماس روی آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، خلیفه خلقی‌پور شامگاه سه‌شنبه در جمع هواداران محمدباقر قالیباف در شهر یاسوج با اشاره به مواهب خدادادی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با این همه مواهب الهی باز هم استان ما در زمینه بیکاری جز سه استان اول کشور و بلکه اولین استان در سطح کشور از نظر بیکاری است.

وی این استان را در درآمد سرانه جز استان‌های آخر دانست و گفت: از ۸۰۰ واحد صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد ۸۰ درصد آن‌ها تعطیل هستند.

خلقی‌پور در ادامه اظهارات خود افزود: آقایانی که اکنون در مسند کار هستند دائم می گویند یا نداریم و یا نمی‌شود کار کرد، لذا اگر نمی‌توانید کنار بکشید تا کشور و مردم بیش از این ضرر نکنند.

وی فرصت چهار ساله به این دولت را هم بسیار زیاد دانست و گفت: حتی همین چند ماه که باقی مانده هم برای ماندن شما که اهل کار نیستید زیاد است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای این که در دولت باقی بمانند به ترفندهای مختلف متوسل شده‌اند از جمله این که دولت‌ها همیشه ۸ ساله هستند.

وی افزود: برای جمع‌آوری رأی خانه به خانه به التماس افتاده‌اند اما مردم فریب شما را نخواهند خورد و دولت تنبل و بی‌حال که مدیران و وزیران آن به جای کار در حال خواب هستند را کنار خواهند زد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president