آوای جنوب

داریوش یزدی: مربیان پاک در فوتبال ایران جایگاهی ندارند/اگر فدراسیون نمی خواهد که تیم نفت بالا رود به ما زودتر بگویند

همه داریوش یزدی را می شناسند بنده به دنبال فوتبال شرافتمندانه هستم ،خیلی به من فشار می آورند که وارد آن روی فوتبال شویم ولی تا این ساعت وارد این مسیر نشده ام.

آوای جنوب

داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در پایان دیدار تیم های شاهین بوشهر و نفت وگاز در گفتگو با “دی اسپورت “گفت :در ابتدا یک خسته نباشد به بازیکنان دو تیم و یک تبریک به کمیته داوران و مجموعه فدراسیون عرض می کنم .

وی ادامه داد : در دو هفته گذشته بارها در رابطه با مسائل کثیف فوتبالی به من پیامک دادند که البته به هیچ یک تن ندادم و گفتم هیچگاه شرافت فوتبالی خود را زیر سوال نخواهم برد، ولی کمیته داوران با این گونه چینش ها باعث می شود که مربیان باشرافت و پاک در فوتبال ایران جایگاهی نداشته باشند .

یزدی بیان کرد :همان طور که اطلاع دارید آقای کهیش در دیدار با امیدیه در دور اول تیم را بیچاره کرد امروز هم شاهد بودیم که در چندین صحنه سوت اشتباه زد و مهمترین آن روی گل دومی بود که تیم ما دریافت کرد ، در اواخر مسابقه پنالتی محرز روی مهاجم ما گرفته نشد و در صحنه دیگر در حالی که مهاجم تیم ما قصد ورود به محوطه را داشت توسط مدافع حریف سرنگون شد ولی داور در عین ناباوری به خاطر تمارض کارت زرد به او نشان داد .

سرمربی نفت وگاز اظهار داشت :نمی دانم این آقای داور چه خصومتی با تیم ما دارد ؟ اگر فدراسیون با استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهرستان گچساران مشکلی دارد به اطلاع همه برسانند تا این همه با صداقت و شرافت تلاش نکنیم ،اگر لازم است تا ما هم آدم های کثیف را جذب کنیم و از این طریق پیشرفت کنیم .

یزدی تصریح کرد :درخرمشهر همه دیدند توپ ۶۰ سانتی متر از خط دروازه عبور کرد ولی داور و کمکش اعتقادی به گل نداشتند ،در همان دیدار پنالتی صد در صد روی مهاجم ما گرفته نشد .

سرمربی با اخلاق نفتی ها ادامه داد :اگر در فدراسیون با داریوش یزدی و استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلی دارند به ما بگویند تا از این فوتبال کنار برویم .

وی ادامه داد :در نفت گچساران مسئولانی وجود دارند که عاشقانه در حال خدمت هستند ولی این گونه اتفاقات غیرفوتبالی باعث دلسرد شدن آنها می شود ،در گچساران جوانان عزیزی وجود دارند که فوتبال تنها سرگرمی آنها است ولی فدراسیون با خیال راحت به دنبال اجرای برنامه های خود است .

داریوش یزدی بیان کرد :خداراشکر روز بازی با شاهین آقای محمود زاده که یکی از مسئولان فدراسیون هستند آنجا بودند و شاهد همه چیز بودند .

ایشان افزودند :در خانه و خارج از خانه برای ما مشکل ایجاد می کنند ، شاید تیم من از نظر فنی مشکل داشته باشد؛این موضوع را می پذیرم ولی چرا داورانی که جای مولا علی (ع)در حال قضاوت هستند باید این گونه با احساسات پاک بازیکنان و هواداران فهیم ما بازی کنند ؟

وی اظهار داشت :هوادار حق دارد به ما تشر بزند و حق طبیعی اوست ، هوادار به دنبال پیروزی تیمش است ولی ناداوری ها و بی عدالتی ها مانع این امر می شوند .

یزدی عنوان کرد :مقابل شاهین همه دیدند تماشاگران چه الفاظی نسبت به داور به کار بردند و همین فشارها باعث شد که تمرکز بازیکنان ما هم به هم بریزد و تیم شاهین به اهدافش برسد ، نزدیک به ۱۵۰ بطری آب معدنی روی سر و صورت ما ریختند و این گونه فشارهای بیرونی و غیرفوتبالی باعث رقم خوردن نتیجه دلخواه نماینده بوشهر شد .

سرمربی نفت وگاز ادامه داد:اگر دو هفته پیش در گچساران اتفاقات رخ داد شک نکنید منبعی داشت و آنهم مربی نمایی بود که روی نیمکت اروند نشسته بود و با پرتاب آب دهان خود روی سر و صورت تماشاگران ما باعث جریحه دار شدن احساسات پاک آنها شد . در بازی رفت دور اول نیز یکی از آقایان در خرمشهر به تماشاگر دادند تا به داریوش یزدی فحش و ناسزا بگویند . داریوش یزدی چه گناهی کرده است که باید در خرمشهر و بوشهر و …. فحش و ناسزا بشنود ؟

یزدی بیان کرد :با بی اخلاقی در زمین فوتبال و روی سکوها مخالف هستم و فرقی ندارد که بی اخلاقی در چه شهری رخ می دهد ،باید با هوادارنما ها در هرجایی و هر شهری هستند برخورد شود چه گچساران باشد ، چه بوشهر یا خرمشهر باشد و مطمئن باشد این حواشی ضعف عوامل اجرایی را صدا می زند و باید فدراسیون در این رابطه به فکر چاره ای باشد .

سرمربی مسجدسلیمانی نفت بیان کرد:همه داریوش یزدی را می شناسند بنده به دنبال فوتبال شرافتمندانه هستم ،خیلی به من فشار می آورند که وارد آن روی فوتبال شویم ولی تا این ساعت وارد این مسیر نشده ام.

سرمربی نفت وگاز گچساران در پایان اظهار داشت :هنوز روی کاغذ شانس صعود داریم ولی اگر فدراسیون نمی خواهد که تیم نفت بالا رود به ما زودتر بگویند تا بیهوده زحمت نکشیم .

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بی نام گفت:

    مربی پاک ،شما چرا حرص میخورید مگه شما کی هستید که میتونید در مورد مربیان حرف بزنید که چه کسی پاک هست و چه کسی نا پاک ،همین نشان دهنده این است که خودتان پاک نیستید،تنها خداست که میتواند شما ادعای پوچی میکنید.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president