آوای جنوب

عدل هاشمی‌به وزیر نفت: آمدم تا به کمک امثال جنابعالی وضعیت شهرستان را تغییر دهم/آنچه در سفر زنگنه به کهگیلویه گذشت

زنگنه خاطرنشان کرد: آقای هاشمی‌پور دنبال این است از کارهای حاشیه‌ای برای توسعه بهمئی استفاده شود که من همه موارد را قبول دارم و دنبال می‌کنم.
آوای جنوب؛
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه سفر وزیر نفت تحقق پتروشیمی دهدشت را ۱۰۰ درصدی می‌کند،گفت: عملیات خاکبرداری پروژه تا ۶ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در بازدید زیر نفت از پتروشیمی دهدشت اظهار داشت: بیکاری در شهرستان‌های حوزه انتخابیه سرسام‌آور است و به ۳۰ درصد می‌رسد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس خطاب به وزیر نفت افزود: برای کارهای عمرانی آمدم تا به کمک امثال جنابعالی وضعیت شهرستان را تغییر دهم و اقتصاد پایدار ایجاد کنم.

وی همکاری وزیر در تسریع عملیات پروژه پتروشیمی را مؤثر خواند و گفت: اسناد ساختمان‌های صنعتی و غیر صنعتی آماده شده انتظار می‌رود کمک کنید به صورت یکجا به مناقصه گذاشته شود.

هاشمی‌پور با اشاره به گردنه‌های صعب‌العبور در خط انتقال گچساران به دهدشت تصریح کرد: ۶۰ کیلومتر خط لوله از گچساران تا پتروشیمی دهدشت باید اجرا شود که حداقل دو سال زمان نیاز دارد.

وی افزود: با توجه به وجود ۵۰ حلقه چاه نفت در بهمئی مردم این منطقه انتظار دارند وزیر نفت بازدید داشته باشد و ظرفیت را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

هاشمی‌پور همچنین از زویر نفت خواست برای راه‌اندازی هشت چمن مصنوعی در هشت شهر از حوزه انتخابیه اعتبارات لازم را در نظر بگیرد که این خواسته‌ها مورد موافقت زنگنه واقع شد.

وی با بیان اینکه با سفر وزیر نفت از پتروشیمی خیال ما از بابت اجرای این پروژه ۱۰۰ درصد راحت شد که کارهای صنعتی و غیر صنعتی انجام می‌شود،افزود:امیدوارم دو تا سه سال آینده شاهد بهره‌برداری از پتروشیمی دهدشت باشیم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خاطرنشان کرد:فاز نخست شامل خاکبرداری تا شش ماه آینده به پایان خواهد رسید و عملیات فازهای دوم و سوم ساختمان‌های صنعتی و غیر صنعتی است شروع خواهد شد،هر چه پیشرفت پروژه بیشتر شود اشتغالزایی افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت در دهدشت مطرح کرد
افزایش ۹ میلیون تنی محصولات پتروشمیی تا پایان دولت یازدهم
وزیر نفت گفت: تا پایان این دولت محصولات پتروشمیی در کشور ۹ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

بیژن نامدار زنگنه ظهر امروز در ادامه سفر به کهگیلویه و بویراحمد از عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت بازدید کرد.

وزیر نفت در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به معطلی ۱۰ ساله پتروشیمی دهدشت اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای پیشرفت کار اندیشیده شده و با جدیت دنبال می‌شود.

زنگنه افزود: یکهزار میلیارد برای پروژه پتروشیمی دهدشت در نظر گرفته شده که بخشی از طریق وام و بخشی از سهامداران تأمین خواهد شد.

وزیر نفت با بیان اینکه این پتروشیمی دو تا سه سال آینده تکمیل می‌شود،از آن به عنوان کانون توسعه منطقه نام برد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های نفت در شهرستان بهمئی با بیان اینکه به این شهرستان توجه ویژه دارم،تصریح کرد: همه مواردی که مد نظر آقای هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان در مجلس است را قبول دارم و پیگیری می‌کنم.

زنگنه خاطرنشان کرد: آقای هاشمی‌پور دنبال این است از کارهای حاشیه‌ای برای توسعه بهمئی استفاده شود که من همه موارد را قبول دارم و دنبال می‌کنم.

وی در ادامه به راه‌اندازی پروژه‌های مشابه پتروشیمی دهدشت اشاره و تصریح کرد: در ایلام،لرستان،مهاباد و پتروشیمی‌های دیگری افتتاح شده که تعدادی هم برای تولید خوراک با حضور رئیس جمهور افتاح شده است.

زنگنه افزود:تا پایان این دولت ۹ میلیون تن محصولات پتروشیمی افزایش خواهد یافت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علی گفت:

    سلام جناب آقای هاشمی پورتشکردرخواست وانتظارداریم یک بارهم وزیرجهادکشاورزی رابه استان وشهرستان بیاوریدتاهم وضعیت نابسامان جهادکشاورزی رابررسی وازنزدیک درددل کشاوورزان وکارکنان گرسنه وبدبخت این سازمان رابشنودومطلع شودکه عیدنودوشش چه عیدسیاهی بودبرای کارکنان این سازمان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president